Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΦῆλιξ Μιαούλης Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
Erasmus+ KA Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (Animal integration in the Educational programme) «ZORO» 1ο Ειδικό Νηπιαγωγείο Πάτρας
2
Συμμετέχουσες χώρες ΕΛΛΑΔΑ ΣΛΟΒΕΝΙΑ ΚΡΟΑΤΙΑ ΠΟΛΩΝΙΑ ΙΡΛΑΝΔΙΑ ΟΥΓΓΑΡΙΑ
ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΤΟΥΡΚΙΑ
3
Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
- Πρόγραμμα ΚΑ201 – Καινοτομία στην Εκπαίδευση - Συμμετέχουν εκτός από Σχολεία και άλλοι οργανισμοί - Εκπαίδευση πάνω στο αντικείμενο, Παραγωγή Εκπαιδευτικού υλικού - Το έργο περιλαμβάνει 10 οργανισμούς από 8 διαφορετικές χώρες. Εκπαιδευτικός οργανισμός ELISTA Ενας από τους λίγους οργανισμούς στην Ευρώπη που προσφέρει εκπαίδευση στις Αλληλεπιδράσεις Υποβοηθούμενες από Ζώα (ΑΥΖ) Συντονιστής: Σλοβενία Λαϊκό Πανεπιστήμιο της Ρογκάσκα Σλάτινα
4
Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Ανάπτυξη καινοτόμου εκπαιδευτικής τεχνικής: Αλληλεπίδραση Υποβοηθούμενη από Ζώα (ΑΥΖ). ΣΤΟΧΟΙ - Αλληλεπιδράσεις με ζώα μέσα και έξω από το σχολείο με μαθητές ΑΜΕΑ, ενσωματώνοντας διαφορετικές δραστηριότητες σε περιοχές του Αναλυτικού Προγράμματος Ανάπτυξη μιας καινοτόμου προσέγγισης για τους εκπαιδευτικούς για τον εμπλουτισμό και την παροχή μιας πιο ελκυστικής εκπαίδευσης. Το πρόγραμμα δημιούργησε νέες ή βελτιωμένες πρακτικές για την κάλυψη των αναγκών των μαθητών με ειδικές ανάγκες. Εκπαιδεύτηκαν τα μέλη του διδακτικού προσωπικού πώς να χρησιμοποιούν την ΑΥΖ στο αναλυτικό πρόγραμμα και τους κατέστησε πιο εξειδικευμένους και προετοιμασμένους να ενσωματώσουν καλές πρακτικές και νέες μεθόδους στις καθημερινές τους δραστηριότητες.
5
Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Δραστηριότητες μέσω του Αναλυτικού προγράμματος σχετικές με τα Ζώα
6
Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Επίσκεψη σε ιατρείο Μικρών Ζώων
7
Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Σύναντηση όλων των Εταίρων του Προγράμματος τον Μάρτιο 2016 στην Πάτρα – Επίσκεψη στον Ιππικό Ομιλο Ρίου
8
Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Ιούνιος 2016 – Εκπαίδευση στον οργανισμό ELISTA στην Ιρλανδία
9
Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Επίσκεψη Ζώων στο Σχολείο
10
Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Μαθησιακή διαδικασία υποβοηθούμενη από Ζώα
11
Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Μαθησιακή διαδικασία υποβοηθούμενη από Ζώα (Πλάνο Συνεδρίας) Ονομα παιδιού: Ημερομηνία γέννησης: 15 – Διευκολυντής: Περίληψη ιστορικού Ή λεπτομέρειες της προηγούμενης συνεδρίας: Η Ελευθερία έχει διαγνωσθεί ότι βρίσκεται στο φάσμα του αυτισμού. Ορισμένες ακαδημαϊκές δεξιότητες είναι υψηλές, αλλά έχει σοβαρά προβλήματα επικοινωνίας, δεν συνεργάζεται με τους συνομηλίκους εύκολα και έχει περιορισμένη επικοινωνία με τους ενήλικες. Της αρέσει να αλληλεπιδρά με τον υπολογιστή και είναι απίστευτα ακριβής στις λεπτές κινητικές δεξιότητες. Την επόμενη χρονιά θα μεταβεί στο επόμενο ακαδημαϊκό επίπεδο (ειδικό δημοτικό σχολείο) και πρέπει να είναι έτοιμη σε βασικά θέματα ανάγνωσης, γραφής και μαθηματικών. Η ιδέα είναι να βοηθηθεί να αλληλεπιδράσει με ένα ζώο - ένα σκυλί, λόγω των ωφελειών που έχει αποδειχθεί ότι έχει συμβεί αυτό για τα αυτιστικά παιδιά. Επίσης, έχει δείξει μια πολύ θετική συμπεριφορά προς το σκυλί από την πρώτη επαφή και τις ώρες ανάγνωσης, γι 'αυτό αποφασίσαμε να συνεχίσουμε με ανάγνωση με τη βοήθεια του σκύλου. Πληροφορίες: Συνεδρία 1 από 6 Στόχοι 1 Κοινωνική Επαφή 2. Γνωστικά Οφέλη 3. Αναγνωστικές Δεξιότητες ΧΡΟΝΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ, ΖΩΟ(Α) & ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΜΕΤΡΗΣΗ/ΣΧΟΛΙΟ 0.05 Η Ελευθερία γνωρίζεται με τη Νάλα, τον ελληνικό ποιμενικό 2 D2 Η Ελευθερία ενθαρρύνεται να ξεκινήσει την επαφή, να τρίβει και να χαϊδεύει τη Νάλα 0.10 Η Ελευθερία ενθαρρύνεται να χτενίσει τη Νάλα 6 D5 Γνωστικές δεξιότητες, αλληλεπίδραση με το ζώο. Μέτρηση του χρόνου που αλληλεπιδρά 0.15 Η Ελευθερία βάζει και βγάζει το λουρί της Νάλα D7 Γνωστικές και λεπτές κινητικές δεξιότητες. Μέτρηση της ικανότητας τερματισμού της εργασίας 0.20 Ο διευκολυντής παρουσιάζει τα βιβλία και η Ελευθερία επιλέγει αυτό που θέλει να διαβάσει D11 Γνωστικές δεξιότητες και κοινωνική αλληλεπίδραση με τους ενήλικες. Μέτρηση της ικανότητας και του χρόνου επιλογής 0.25 Με τη βοήθεια του διευκολυντή βρίσκει μια άνετη θέση για να διαβάσει κοντά στο σκυλί 3 Βοηθά στην κοινωνική αποκατάσταση επικοινωνώντας με τους ενήλικες και εμπλέκοντας το σκυλί 0.30 Ρίχνει μια πρώτη ματιά στο νέο βιβλίο και δείχνει τις φωτογραφίες στο σκυλί 1 Καθίζει και βρίσκεται στην κοιλιά του σκύλου. Στη συνέχεια αλλάζει θέση και προσπαθεί να προσελκύσει το σκύλο. Οπτική επαφή.
12
Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Βιβλία - Οδηγοί
13
Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Περιεχόμενα Οδηγού - Ενσωμάτωση των Ζώων στην Εκπαίδευση - Οφέλη ενσωμάτωσης των ζώων σε προγράμματα με παιδιά - Η έννοια της ενσωμάτωσης των Ζώων στα Αναλυτικά Προγράμματα - Διαλέγοντας Ζώα για Προγράμματα Ενσωμάτωσης των Ζώων - Τι κάνει ένα ζώο κατάλληλο για την τάξη; - Αξιολογώντας πιθανά ζώα για συνεργασία - Ζώα στην τάξη - Γνωρίζοντας την καλή κατάσταση του ζώου - Σημάδια άγχους στα ζώα - Ζώα και οι σχετικοί κίνδυνοι - Φτιάχνοντας έναν κώδικα πρακτικής για τα ζώα στο σχολείο - Σχεδιάζοντας μια συνεδρία βασιζόμενη σε στόχους - Προετοιμάζοντας τα ζώα για αποτελεσματική συνεδρία - Μετρώντας τα αποτελέσματα των συνεδριών - Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών συνεδριών όπου συμμετείχαν ζώα
14
Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα ανέπτυξαν κατευθυντήριες γραμμές για τους εκπαιδευτικούς σχετικά με τον τρόπο χρήσης των ΑΥΖ στις αίθουσες διδασκαλίας και οι οποίες περιέχονται στον Οδηγό. Μεταξύ των άλλων επιθυμούμε να ενθαρρύνουμε και να εκπαιδεύουμε τα μέλη του διδακτικού προσωπικού να χρησιμοποιούν αυτή τη μέθοδο προς όφελος των παιδιών και έτσι να αυξήσουν τα κίνητρά τους για μάθηση και ταυτόχρονα να αυξήσουν το επίπεδο των μαθησιακών τους επιτευγμάτων. Βελτιώθηκε η γνώση των ξένων γλωσσών από τους συμμετέχοντες Αποκτήθηκε ευρύτερη κατανόηση των πρακτικών, της πολιτικής και των συστημάτων στον τομέα της εκπαίδευσης και της κατάρτισης Εγινε καλύτερη κατανόηση των κοινωνικών, γλωσσικών και πολιτισμικών διαφορών των συμμετεχόντων και των αντιδράσεων σε αυτές Οι οργανισμοί έχουν ήδη σχεδιάσει πώς να συνεχίσουν με τη μέθοδο ΑΥΖ μετά το τέλος του προγράμματος και όλοι σχεδίασαν πώς θα ενσωματώσουν τα αποτελέσματα των έργων στο καθημερινό πρόγραμμα δραστηριοτήτων, που θα βελτιώσουν την εκπαιδευτική τους προσφορά και την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.