Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Δραστηριότητα στο ΑΠΣ Α΄ Λυκείου
Δραστηριότητα στο ΑΠΣ Α΄ Λυκείου Μάθημα :Διδασκαλία και Μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Διδάσκουσα: Χ. Τριανταφύλλου Φοιτήτρια: Σταματάκη Νατάσα
2
Η δραστηριότητα Δραστηριότητα Δ21 (αντιστοιχεί στο στόχο ΠΤ2) Με κανόνα και διαβήτη να κατασκευάσετε παραλληλόγραμμο με διαγωνίους δεδομένα ευθύγραμμα τμήματα . Σε περιβάλλον δυναμικής γεωμετρίας να κατασκευάσετε παραλληλόγραμμο με τέτοιο τρόπο ώστε κατά την μετακίνηση μιας εκ των κορυφών του να παραμένει παραλληλόγραμμο.
3
Επιλογή Δραστηριότητας
Διερευνητική Εργασία. Ενεργή ενασχόληση του μαθητή με τη διαδικασία της μάθησης. Καλύτερη κατανόηση των εννοιών/ πολλαπλές αναπαραστάσεις (αποφυγή αποτύπωσης μιας μόνο εικόνας για τα παραλληλόγραμμα). Ανοιχτό πρόβλημα (με την έννοια πως κάθε μαθητής ,μπορεί να κατασκευάσει και διαφορετικά παραλληλόγραμμα καθώς και να χρησιμοποιήσει διαφορετικούς τρόπους για να τα κατασκευάσει π.χ. απέναντι γωνίες ίσες, ίσες διαγώνιες κλπ.). Κατανόηση/Ανακάλυψη των ιδιοτήτων των παραλληλογράμμων . Πρόβλημα πρόκληση για τους μαθητές.
4
Οργάνωση και Αναμενόμενες Δεξιότητες
Ομάδες των 2 ατόμων. Αίθουσα Υπολογιστών. Περιβάλλον Δυναμικής Γεωμετρίας (Geogebra). Συνεργασία – Θάρρος έκφρασης της γνώμης τους - Αποδοχή γνώμης των συμμαθητών τους – Αναστοχασμός. Εντοπισμός & Κατανόηση Ιδιοτήτων Παραλληλογράμμων. Ικανότητα γενίκευσης με χρήση πολλαπλών αναπαραστάσεων. Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας!!
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.