Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΑντιγόνη Ελένη Λιακόπουλος Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
Δύο πρωτότυπα προβλήματα από το σχολικό βιβλίο της Ά Γυμνασίου
Δ7: Διδακτική και Μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Εργασία 1 Διδάσκουσα: Χ. Τριανταφύλλου Μηλίτσα Ζήση Δ201613
2
Α 4.3 Παραδείγματα επίλυσης προβλημάτων
Α 4.3 Παραδείγματα επίλυσης προβλημάτων Μετά τη συνεδρίαση και τα 10 μέλη του διοικητικού συμβουλίου μιας εταιρείας ανταλλάσσουν μεταξύ τους χειραψίες. Πόσες χειραψίες γίνονται συνολικά;
3
Πρωτότυπα χαρακτηριστικά σύμφωνα με τον Schoenfeld
Το πρόβλημα είναι οικείο στους μαθητές. Ανάλογα προβλήματα συναντούν στην καθημερινή τους ζωή, των οποίων η λύση απαιτεί μαθηματικές δεξιότητες, ιδέες και κατάλληλη μεθοδολογία. Είναι ένα ανοικτό πρόβλημα, καθώς η εκφώνηση δεν υποδεικνύει ορισμένη μέθοδο επίλυσης. Απαιτείται να δημιουργήσουν διαφορετικές αναπαραστάσεις ,να κάνουν δοκιμές και να μοντελοποιήσουν το πρόβλημα. Το πρόβλημα δεν έχει μια συγκεκριμένη λύση και έτσι ο κάθε μαθητής μπορεί να βάλει τους δικούς του περιορισμούς και να δώσει την δική του λύση.
4
B. 1.13. Θέσεις ευθείας και κύκλου
Μια επιχείρηση αποφάσισε να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο σε μια αγροτική περιοχή που επιλέγει για το σκοπό αυτό. Η πλευρά κάθε τετραγώνου του σχήματος της επόμενης σελίδας, αντιπροσωπεύει απόσταση 100 m. Το εργοστάσιο πρέπει να βρίσκεται τουλάχιστον σε ακτίνα 600 m μακριά από τα σπίτια (Σ). Επίσης πρέπει να απέχει το λιγότερο 300 m από την άκρη του δρόμου. Να αντιγράψεις σε τετραγωνισμένο χαρτί το σχήμα και να χρωματίσεις τις περιοχές όπου μπορεί να κατασκευαστεί το εργοστάσιο.
5
Πρωτότυπα χαρακτηριστικά σύμφωνα με τον Schoefeld
Το πρόβλημα περιγράφει μια κατάσταση την οποία ο μαθητής μπορεί να συναντήσει στην καθημερινότητα του. Η επίλυσή του δεν απαιτεί άμεση εφαρμογή της θεωρίας ή τύπων και έτσι οι μαθητές μπορούν να κάνουν κάποιες σκέψεις, να δοκιμάσουν ή να κάνουν κάποια σχέδια και αναπαραστάσεις για να βοηθηθούν να φτάσουν στην λύση. Η εκφώνηση δεν περιορίζει τους μαθητές ως προς έναν συγκεκριμένο τρόπο λύσης, αλλά τους δίνει την δυνατότητα να πειραματιστούν και να εφαρμόσουν την καταλληλότερη γι’αυτούς μεθοδολογία. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.