Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Ενότητα 3η: Προτεινόμενες εργασίες
Διδασκαλία και Μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Ενότητα 3η: Προτεινόμενες εργασίες
2
1η ) Επιλέξτε μια από τις παρακάτω δραστηριότητες του mascil book (δραστηριότητες που αναπτύχθηκαν στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος «Ανακαλύπτοντας τα Μαθηματικά και τις Φυσικές επιστήμες στη καθημερινή ζωή και στους χώρους εργασίας" (Μascil). Περιγράψτε συνοπτικά το θέμα της δραστηριότητας από το φύλλο εργασίας της (αναζητείστε το σχετικό υλικό στην ιστοσελίδα που σας δόθηκε) Αναφέρετε και αιτιολογείστε ποια στοιχεία μαθηματικής δραστηριότητας αναγνωρίζετε στην εφαρμογή της (υλικό από το mascil book)
3
1η εργασία (συνέχεια) Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζονται οι 3 δραστηριότητες από το mascil book και η ιστοσελίδα στην οποία μπορείτε να βρείτε τα φύλλα εργασίας της κάθε δραστηριότητας στα ελληνικά Δραστηριότητα στο mascil book Σελ. στο mascil book Ιστοσελίδα της ελληνικής διατύπωσης της δραστηριότητας Bicycle insurance (Ασφάλεια ποδηλάτου) 50 (Φύλο εργασίας) Designing a parking garage (Σχεδιασμός parking) 54 (Φύλο εργασίας) Counting people (Μετρώντας άτομα) 64 (φύλλο εργασίας)
4
2η) Αναζητήστε ερευνητικές εργασίες στα πρακτικά συνεδρίων της ΕΝΕΔΙΜ που να αφορούν θέματα μοντελοποίησης. Επιλέξτε μια εργασία και αφού παρουσιάστε σε 3-5 διαφάνειες (α) το θέμα της έρευνας (β) τα βασικά ζητήματα που αναδεικνύονται σχετικά με την επίλυση προβλημάτων μοντελοποίησης στη σχολική τάξη.
5
3η) Μελετήστε το απόσπασμα από το βιβλίο του Jurdak με τίτλο «what is real about the real world»
Διαμορφώστε 3-5 διαφάνειες στις οποίες θα παρουσιάζετε τις 4 επιστημολογικές αντιλήψεις για το ποια είναι η «φύση της πραγματικότητας» Jurdak, M. (2016). Learning and Teaching Real World Problem Solving in School Mathematics. Springer.
6
4η) Μελετήστε το άρθρο των Jurdak & Shahin (2001) και παρουσιάστε
(α) το θέμα της έρευνάς τους (β) τα κύρια αποτελέσματα της έρευνάς τους Jurdak, M. & Shahin, I. (2001). Problem solving activity in the workplace and the school: The case of constructing solids, Educational Studies in Mathematics, 47,
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.