Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ερευνητική εργασία Α΄ Λυκείου Νέας Ζίχνης Ιανουάριος 2013

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ερευνητική εργασία Α΄ Λυκείου Νέας Ζίχνης Ιανουάριος 2013"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ερευνητική εργασία Α΄ Λυκείου Νέας Ζίχνης Ιανουάριος 2013
Το Εκπαιδευτικό Σύστημα

2 Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

3 Αρχαίοι και ελληνιστικοί χρόνοι
Στόχος Ομηρικού ανθρώπου: «αιέν αριστεύειν και υπείροχον έμεναι άλλων», δηλαδή η συνεχής προσπάθεια για την πολύπλευρη βελτίωσή του. Σπάρτη: την εκπαίδευση αναλάμβανε το κράτος από την ηλικία των επτά. Βάση της αγωγής ήταν η άσκηση του σώματος και οι πολεμικές τέχνες. Κατά δεύτερο λόγο διδάσκονταν ανάγνωση, γραφή, αριθμητική, μουσική και χορό. Τα κορίτσια εκπαιδεύονταν ανάλογα σε ιδιαίτερους χώρους .

4 Αθήνα: ιδανικό ο «καλοκάγαθος πολίτης», δηλαδή ο μορφωμένος και ανεπτυγμένος πνευματικά, αισθητικά, ηθικά και σωματικά. Η εκπαίδευση ήταν ελεύθερη και υπεύθυνοι ήταν οι γονείς του παιδιού Τα σχολεία ήταν ιδιωτικά, υπάκουαν όμως σε κρατικούς κανονισμούς 5ος αι. ιδρύονται Γυμνάσια

5 Σχολική εκπαίδευση στα επτά χρόνια, στο Διδασκαλείο όπου μάθαιναν ανάγνωση, γραφή , αριθμητική, μουσική( από κιθαριστή), ηρωική –διδακτική και λυρική ποίηση, χορό, ζωγραφική και γυμναστική (από παιδοτρίβη) Η διδασκαλία ήταν εξάωρη Τα κορίτσια μορφώνονταν στο σπίτι Μετά το 14ο έτος : ανώτερη εκπαίδευση στα δημόσια Γυμνάσια και στις φιλοσοφικές ή ρητορικές σχολές (Ακαδημία Πλάτωνα, Περίπατος Αριστοτέλη, ρητορική σχολή Ισοκράτη κ.α.)

6 Ελληνιστικοί χρόνοι (3ος και 2ος αιώνας)
Δε σημειώθηκαν σημαντικές μεταβολές Το περιεχόμενο διευρύνθηκε με νέες επιστήμες Οι μέθοδοι και τα μέσα διδασκαλίας εκσυγχρονίστηκαν

7 ΒΥΖΑΝΤΙΟ Η Εκκλησία πρωτοστάτησε αναλαμβάνοντας την οργάνωση, τη στελέχωση, τη λειτουργία αλλά και την οικονομική ενίσχυση της εκπαίδευσης Η στοιχειώδης εκπαίδευση δεν ήταν υποχρεωτική Άρχιζε στα επτά και ήταν τριετής Μάθαιναν από τα ιερά κείμενα γραφή, ανάγνωση, βυζαντινή μουσική, θρησκευτικά και ιστορία Οι δάσκαλοι ήταν κυρίως μοναχοί και κληρικοί, αλλά υπήρχαν και ιδιωτικοί (οι παιδαγωγοί)

8 Η μέση εκπαίδευση ξεκινούσε στην ηλικία των δέκα
Διαρκούσε πέντε έτη Διδάσκονταν η αρχαία ελληνική γλώσσα και λογοτεχνία καθώς και ιστορία, φυσική (βοτανική, ζωολογία, γεωγραφία), μουσική γεωμετρία, αστρονομία και σημειογραφία Η ανώτατη εκπαίδευση ήταν μέλημα του κράτους Ο Θεοδόσιος ο Β΄ ίδρυσε το 425 μ.Χ το Πανεπιστήμιο Κων/πόλεως Πανεπιστήμια λειτουργούσαν στην Αλεξάνδρεια, Βηρυτό, Αθήνα, Θεσσαλονίκη , Νίκαια και αλλού Διδάσκονταν επιστήμες όπως: αρχαία λογοτεχνία, λατινικά , ρητορική, φιλοσοφία, δίκαιο, μαθηματικά και ιατρική

9 ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ Περιορισμός πνευματικής δραστηριότητας
Η Εκκλησία και οι Απόδημοι Έλληνες αναλαμβάνουν να διασώσουν την πίστη , τη γλώσσα και την εθνική συνείδηση των υπόδουλων Ελλήνων «Κρυφά Σχολειά»: νάρθηκες εκκλησιών και κελιά μοναστηριών 16ος αιώνας : σε κάποιες περιοχές υπολειτουργούν σχολεία 17ος αιώνας: Μεγάλη του Γένους Σχολή στη Κων/πολη (πανεπιστημιακού επιπέδου εκπαίδευση) 18ος αιώνας: στη Κων/πολη: Ελληνική Ιατρική Ακαδημία, Πατριαρχική Μουσική Σχολή, Εμπορική Σχολή της Χάλκης και η Θεολογική Σχολή 19ος αιώνας: γλωσσική διαμάχη , αρχαϊστές και δημοτικιστές

10 Ελεύθερο Ελληνικό Κράτος
Περίοδος Καποδίστρια: 1829: Ορφανοτροφείο Αίγινας με: Αλληλοδιδακτικά σχολεία, «χειροτεχνεία», Πρότυπο Σχολείο (εκπαίδευση δασκάλων για αλληλοδιδακτικά σχολεία) Κεντρικό Σχολείο: ανώτερες σπουδές Κεντρικό Πολεμικό Σχολείο Ναυπλίου Εκκλησιαστική Σχολή Πόρου Αγροτική Σχολή Τίρυνθας Εμπορική Σχολή Σύρου

11 Περίοδος Αντιβασιλείας και Βασιλείας Όθωνα
Επτατάξιο Δημοτικό ή του λαού σχολείο Τριτάξιο Ελληνικό σχολείο Τετρατάξιο Γυμνάσιο Πανεπιστήμιο (1838 με φιλοσοφική, θεολογική, νομική και ιατρική σχολή)

12 Το εκπαιδευτικό σύστημα σήμερα

13

14 Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Νηπιαγωγεία (ολοήμερα και μη). Η διάρκεια φοίτησης είναι 2 χρόνια από την ηλικία των τεσσάρων μέχρι των έξι ετών. Προετοιμάζουν την ένταξη των παιδιών στο Δημοτικό Δημοτικά Σχολεία (ολοήμερα και μη). : (υποχρεωτική ) εκπαίδευση διάρκειας 6 χρόνων, από την ηλικία των έξι έως τα δώδεκα. Περιλαμβάνουν και προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας για αλλοδαπούς μαθητές ή με μαθησιακές δυσκολίες. Λειτουργούν και Ειδικά Δημοτικά σχολεία καθώς και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης (από το 1996)

15 Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Γυμνάσια (υποχρεωτική δευτεροβάθμια εκπαίδευση): Διάρκεια φοίτησης 3 χρόνια , από την ηλικία των 12 έως τα 15. Η προαγωγή στις τάξεις και η απόλυση γίνεται και μετά από γραπτές εξετάσεις. Λειτουργούν και Εσπερινά, Μουσικα, Αθλητικά, Διαπολιτισμικά και Ειδικά Γυμνάσια

16 Γενικά Λύκεια: (μεταυποχρεωτική δευτεροβάθμια εκπαίδευση)
Γενικά Λύκεια: (μεταυποχρεωτική δευτεροβάθμια εκπαίδευση). Τρεις τάξεις και τριών χρόνων η φοίτηση. Α’ τάξη: μαθήματα Γενικής Παιδείας Β΄ τάξη: τρεις κατευθύνσεις, Θεωρητική, Τεχνολογική και Θετική Γ΄ τάξη: μαθήματα κατεύθυνσης και γενικής παιδείας. Στο τέλος του έτους εξετάζονται γραπτά Πανελλαδικά για την εισαγωγή τους σε κάποιο ΑΕΙ ή ΤΕΙ της χώρας Σε όλες τις τάξεις γίνονται και μαθήματα επιλογής των μαθητών Επίσης λειτουργούν: Μουσικά, Εκκλησιαστικά, Αθλητικά, Διαπολιτισμικά και ειδικής Αγωγής Λύκεια

17 Τεχνικά – Επαγγελματικά Λύκεια: (β΄/θμια μεταυποχρεωτική εκπ/ση)
Τεχνικά – Επαγγελματικά Λύκεια: (β΄/θμια μεταυποχρεωτική εκπ/ση). Η φοίτηση διαρκεί τρία έτη. Το πρόγραμμα διδασκαλίας περιλαμβάνει βασικά μαθήματα Γενικής παιδείας καθώς και τεχνολογικά (θεωρητικά και εργαστηριακά) μαθήματα των επιμέρους Τομέων και Εδικοτήτων Οι απόφοιτοι έχουν τη δυνατότητα απόκτησης Πτυχίου Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης ή συνέχιση των σπουδών σε ΤΕΙ μετά από Πανελλαδικές εξετάσεις

18 Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Ανώτατη Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση (Α.Ε.Ι.) Ανώτατη Τεχνολογική Εκπαίδευση (Τ.Ε.Ι) Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (Ε.Α.Π) Ανώτερη Εκπαίδευση (Ανώτερες Εκκλησιαστικές Σχολές, Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού, Ανώτ. Σχολές Χορού & Δραματικές Τέχνες , Ανώτ. Σχολ. Τουριστικών Επαγγελμάτων, Ανώτ. Σχολ. Υπαξιωματικών και Ανώτ. Σχολή Αστυφυλάκων)

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34 Το εκπαιδευτικό σύστημα της Γερμανίας
Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Νηπιαγωγείο: είναι προαιρετικό, διαρκεί 2 χρόνια και ξεκινάει από την ηλικία των 3 χρόνων Δημοτικό: είναι υποχρεωτικό, 4 χρόνια φοίτηση από την ηλικία των 6 μέχρι 10 χρόνων

35 Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Κατώτερη δευτεροβάθμια εκπ/ση Hauptschule Realschule (βασική εκπ/ση) (ευρύτερη παιδεία-6 χρόνια) Gymnasium:καλύπτει την κατώτερη και ανώτερη β/θμια εκπ/ση, η φοίτηση διαρκεί 6 χρόνια, εισάγει στη γενική ανώτερη εκπ/ση Hauptschulabschluss: πιστοποιητικό κατώτερης εκπ/σης, εισάγει σε επαγγελματικό σχολείο

36 Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Τριτοβάθμια Εκπαίδευση Abendgymnasium:απογευματινό σχολείο ενηλίκων Staatsexamen: ισοδύναμο πανεπιστημιακού τίτλου για επαγγέλματα διδασκαλίας Hauptschule Berufsgrundbildungsjahr: για 1 χρόνο επιλέγουν έναν επαγγελματικό τομέα και αποκτούν βασική επαγγελματική κατάρτιση Realschule Berufsfachschule: (επαγγελματικά κολέγια – 3 τύποι) Gymnasium Gymnasium Oberstufe : 1ή 2 έτη

37 Πανεπιστήμιο Οι μαθητές μπορούν να περάσουν σε 3 είδη πανεπιστημίων
ανάλογα με το λύκειο που πήγαν και τους βαθμούς των εξετάσεων Faschule Gymnasiumkolleg Koλλέγια Τεχνών και Μουσικής, Θεολογική Σχολή, Γενικό Πανεπιστήμιο και στην Σχολή Δημόσιας Διοίκησης Υπάρχουν 409 ιδρύματα που προσφέρουν διαφορετικά πτυχιακά προγράμματα

38 Επιλογή επαγγέλματος Παράγοντες –κριτήρια επιλογής επαγγέλματος
Επαγγελματική αποκατάσταση Σχολική επίδοση Επάγγελμα πατέρα Κοινωνικοοικονομικό επίπεδο οικογένειας

39 Η χρήση του πτυχίου στην επαγγελματική αποκατάσταση
Το πτυχίο σήμερα δεν φαίνεται να εξασφαλίζει επαγγελματική αποκατάσταση στην Ελλάδα Η αγορά εργασίας ζητάει περισσότερο τους πτυχιούχους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης , οι οποίοι ενσωματώνονται στην αγορά εργασίας δύο φορές γρηγορότερα έναντι των άλλων με κατώτερα προσόντα Οι απόφοιτοι τριτοβάθμιας εκπ/σης επεκτείνουν τα επαγγελματικά τους εφόδια πέρα από τα προαπαιτούμενα της αγοράς εργασίας

40 H εκπαίδευση αποτελεί μια επένδυση που παρέχει πλεονεκτήματα στον κάτοχό της, τα οποία είναι άμεσα μετατρέψιμα σε χρήμα και ανάλογα του χρόνου που αφιερώνεται σε αυτήν. Becker (1964)

41 Η ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
Ένα εκπαιδευτικό σύστημα μπορεί να μπει σε κρίση όταν αδυνατεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες της παραγωγής ή όταν αδυνατεί να πιστοποιήσει με «δίκαιο» τρόπο τις διαφοροποιήσεις που εμφανίζονται στην αγορά εργασίας. Η πρώτη μορφή κρίσης εμφανίζεται όταν βρισκόμαστε μπροστά σε σημαντικές τεχνολογικές αλλαγές στην παραγωγή και το εκπαιδευτικό σύστημα αδυνατεί να ανταποκριθεί στη ζήτηση Η δεύτερη μορφή κρίσης εμφανίζεται όταν έχουμε φαινόμενα υπερπροσφοράς ειδικευμένης εργασίας που η αγορά αδυνατεί να απορροφήσει.

42 ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΣΟΥ :
Η Έρευνά μας! ! ! ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΣΟΥ :

43 1. Με βάση το εισόδημα. Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

44 2. Με την ευχαρίστηση που σου προσφέρει
Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

45 3. Με την κοινωνική θέση που σου προσφέρει.
Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

46 4. Με την μονιμότητα Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

47 5. Με το ωράριο εργασίας. Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

48 6. Με την ανεργία που υπάρχει στις μέρες μας.
Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

49 Η διαδικασία για την επιλογή επαγγέλματος!

50 Αυτογνωσία. Έρευνα αγοράς για το επάγγελμα που σ’ ενδιαφέρει. Μάθε τις τεχνικές που θα σε βοηθήσουν να πετύχεις σε μια επαγγελματική συνέντευξη και στην διεκδίκηση μιας θέσης . Ξεκίνα κάνοντας συγκεκριμένες ενέργειες αφού φτιάξεις το δικό σου πλάνο δραστηριοτήτων.

51 Αφού συνειδητοποιήσεις τα προσόντα και τις δεξιότητές σου και αποφασίσεις τι είναι αυτό που θέλεις να κάνεις στο μέλλον, τότε θα προσπαθήσεις να βρεις τι είδους θέσεις είναι διαθέσιμες για σένα. Να συγκεντρώσεις όλες τις πληροφορίες που θα σου ήταν χρήσιμες για τη δουλειά που σε ενδιαφέρει. Να επισκεφτείς το γραφείο του ΟΑΕΔ της περιοχής σου και να έχεις μια συζήτηση με κάποιον σύμβουλο απασχόλησης

52

53 ΖΗΤΗΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ

54 ΑΝΟΙΓΟΥΝ «ΠΟΡΤΕΣ» ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ
Διαδίκτυο περίθαλψη και ασφάλεια Διαδίκτυο και ιστοσελίδες Ξένες γλώσσες Λογιστές Διαχειριστές αποβλήτων Υγειονομική περίθαλψη Οφθαλμολογία

55 Αποκατάσταση Ασφάλεια Αειφόρος ανάπτυξη και βιωσιμότητα Κατασκευή αυτοκινήτων: Προσωπικοί χρηματοοικονομικοί σύμβουλοι: Παθολόγοι και χειρουργοί Μηχανικοί λογισμικού Σύμβουλοι επιχειρήσεων

56 Τα πράσινα επαγγέλματα

57 1. Αναλυτής Αειφόρου Ανάπτυξης 2. Διαχειριστής Πράσινων Επιχειρήσεων 3
1. Αναλυτής Αειφόρου Ανάπτυξης 2. Διαχειριστής Πράσινων Επιχειρήσεων 3. Βιολόγος Διατήρησης 4. Δασολόγος 5. Χημικός Περιβαλλοντολόγος 6. Διαχειριστής αγροκτήματος οργανικής παραγωγής 7. Επιθεωρητής Γεωργικής Παραγωγής 8. Καλλιεργητής

58 9. Βιο-Μηχανολόγος (Μιμητές Φύσης ή Bio-Mimicry Engineers) 10
11. Κατασκευαστής Κτιρίων Ενεργειακής Απόδοσης 12. Περιβαλλοντικός Αρχιτέκτονας 13. «Πράσινος» Σχεδιαστής Εσωτερικού Χώρου 14.Σύμβουλος Αποβλήτων/ Άχρηστων Υλικών 15. Τοξικολόγος 16. Τεχνικός Ελέγχου Μόλυνσης κ.α. …

59 Το φαινόμενο της ανεργίας
Ανεργία είναι η κατάσταση ενός ατόμου, που , ενώ είναι ικανό, πρόθυμο και διαθέσιμο να απασχοληθεί, δεν δύναται να βρει εργασία.

60 Υπάρχουν τρία είδη ανεργίας
Η ανεργία τριβής Η δομική ανεργία Η κυκλική ανεργία

61 Αίτια ανεργίας Αδιαφορία για τα τεχνικά επαγγέλματα και υπερ-ώθηση στα πανεπιστήμια (πτυχιούχοι άνεργοι) Ελλιπής επαγγελματική κατάρτιση και πληροφόρηση Η εκπαίδευση δεν εντοπίζει τις κλίσεις του ατόμου (δυσλειτουργία ΣΕΠ) Η αστικοποίηση

62 Η πολυθεσία και η υπερωριακή απασχόληση
Η αναξιοκρατία στις προσλήψεις Ο κομματισμός «Ξεπερασμένα» πτυχία Αθρόα είσοδος λαθρομεταναστών ( όχι αιτία , αλλά ενισχυτικός παράγοντας της ανεργίας) (?)

63 Συνέπειες της ανεργίας
Απώλεια παραγωγικών δυνάμεων Απώλεια εισοδήματος για τον άνεργο Επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό Άγχος και η ανασφάλεια για το μέλλον Διαιωνίζονται οι ανισότητες Αντικοινωνικές εκδηλώσεις: βία, εγκληματικότητα, ρατσισμό... Η συνεχής απόρριψη οδηγεί πολλά άτομα σε ναρκωτικά, αλκοολισμός, αυτοκτονίες...

64 Ποσοστά ανεργίας Η ανεργία πλήττει περισσότερο τις γυναίκες, όπου το ποσοστό φτάνει το 27,3% έναντι 20,8% στους άντρες Τα υψηλότερα ποσοστά ανεργίας παρατηρούνται σε όσους δεν έχουν πάει καθόλου στο σχολείο (35,8%) Τα χαμηλότερα ποσοστά παρατηρούνται στους κατόχους διδακτορικού ή μεταπτυχιακού τίτλου (12,9%) και στους αποφοίτους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (26,2%).

65 Αποτελέσματα έρευνας

66 1) ΠΟΙΟΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ;
ΛΟΓΟΙ: 1ο 2ο 3ο 4ο 5ο Μετανάστες 19 14 16 23 Αστικοποίηση 17 11 Αναξιοκρατία Προσλήψεων 4 25 24 21 10 Δυσλειτουργία ΣΕΠ 12 18 Οικονομική κρίση 33 8 27

67 1) ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ (ΜΕ ΣΕΙΡΑ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑΣ)
ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ : 1o 2o 3o 4o 5o Ψυχολογικές επιπτώσεις 2 13 11 19 12 Μετανάστευση 10 20 22 23 9 Αστυφιλία 21 15 8 17 Υπογεννητικότητα 14 28 6 Εγκληματικότητα 18

68 ΣΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΣΑΣ; α) Καθόλου 3 β) Λίγο 11 γ) Αρκετά 22 δ) Πολύ 58 2) EΠΗΡΕΑΖΕΙ Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ; α) Καθόλου 5 β) Λίγο 10 γ) Αρκετά 44 δ) Πολύ 35 3) ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ Η ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ; α) Καθόλου 4 β) Λίγο 9 γ) Αρκετά 35 δ) Πολύ 47 4) ΣΑΣ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ; α) Καθόλου 16 β) Λίγο 23 γ) Αρκετά 35 δ) Πολύ 20 5) ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ; α) Καθόλου 4 β) Λίγο 4 γ) Αρκετά 31 δ) Πολύ 55

69

70 ΤΕΛΟΣ Αβραμίδου Άννα Βότσαρη Βίκυ Γεωργιτζίκη Φανή
Γεωργιτζίκης Βαγγέλης Γιαστικτσή Μαρία Δαμιανίδου Φωτεινή Ησαϊόγλου Ελένη Κατιόζη Κωνσταντίνα Κούτλας Βασίλης Κωνσταντινίδου Σοφία Μαγγανάρη Πετρούλα Μπάμπου Ελένη Μπρούντζιου Αναστασία Πατερέλη Μορφούλα Τσαχουρίδου Δέσποινα


Κατέβασμα ppt "Ερευνητική εργασία Α΄ Λυκείου Νέας Ζίχνης Ιανουάριος 2013"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google