Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΑθορ Παπαγεωργίου Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Θέμα : Το φως ως αυτόνομη φυσική οντότητα Ονοματεπώνυμο Φοιτήτριας : Άννα _ Λαμπρινή Αλεξοπούλου Α.Μ.: 5761
2
Στόχοι των δραστηριοτήτων είναι :
να προσδιορίσουν καθαρά τις φυσικές και τεχνητές φωτεινές πηγές. να συγκροτήσουν στη σκέψη τους το φως ως ανεξάρτητη οντότητα από τις φωτεινές πηγές από τις οποίες αυτό παράγεται. να συγκροτήσουν στην σκέψη τους το φως ως οντότητα η οποία διαδίδεται , υπάρχει στο χώρο και αλληλοεπιδρά με τα αντικείμενα που συναντά .
3
1η Δραστηριότητα (Ανίχνευσης _Διδασκαλίας)
Επικοινωνιακό πλαίσιο : Αφήγηση ιστορίας «Ο Φώτης και Σκοτάδης» Ο Σκοτάδης ζει σε μέρη σκοτεινά και κυρίως τη νύχτα. Εκεί είναι το σπίτι του εκεί και οι φίλοι του. Ο Σκοτάδης είναι ο αδερφός του Φώτη που χαρίζει το φως στον κόσμο. Ο Φώτης όπου πηγαίνει μοιράζει φως. Φίλοι του είναι ο Ήλιος, η Αστραπή ο φακός και άλλοι πολλοί. Όταν κρύβεται ο Φώτης, αναλαμβάνει ο αδερφός του ο Σκοτάδης. Παίζοντας κρυφτό ο Φώτης κρύφτηκε και ψάχνουμε να τον βρούμε. Που μπορεί να είναι;;; Έπειτα , δείχνω εικόνες με φωτεινές και σκοτεινές πλευρές και τους κάνω τις εξής ερωτήσεις : Γιατί πιστεύετε ότι είναι εκεί; Που υπάρχει φως εδώ στην τάξη και που σκοτάδι; Τι χρώμα έχει το φως; Ποιοι άλλοι είναι οι φίλοι του Φώτη;
5
2η Δραστηριότητα (Διδασκαλίας)
Υλικά: κάρτες με εικόνες Περιγραφή δραστηριότητας : Δείχνω στα παιδιά τέσσερεις εικόνες , οι οποίες απεικονίζουν : μία λάμπα που είναι κλειστή, ένα φακό που είναι κλειστός, ένα φακό αναμμένο και η τέταρτη φωτογραφία μία λάμπα αναμμένη. Ρωτώ τα παιδιά τα εξής : σε ποια ή ποιες από τις εικόνες υπάρχει φως ; πού ακριβώς βρίσκεται το φως ; όταν η λάμπα δεν λειτουργεί υπάρχει φως;
6
3η Δραστηριότητα (Εμπέδωσης)
Υλικά : μαύρο πανί για κάλυμμα παραθύρων Περιγραφή δραστηριότητας : Πραγματοποιώ ένα πείραμα στην τάξη μας. Στην αρχή του πειράματος δεν υπάρχει καθόλου φως στη αίθουσα, μετά είναι σκοτάδι και είναι αναμμένη μόνο μία λάμπα, στη συνέχεια ανοίγουμε τις κουρτίνες για να μπει φως έχοντας τη λάμπα σβηστή και τέλος οι κουρτίνες είναι ανοιχτές και ανάβουμε και τη λάμπα. Σε κάθε στάδιο κάνουμε στα παιδιά τις εξής ερωτήσεις: Υπάρχει φως;, Πού ακριβώς υπάρχει φως, Από πού βγαίνει αυτό το φως; Έχουμε φροντίσει εκ των προτέρων να έχουμε συσκοτίσει καλά την αίθουσα καλύπτοντας τα παράθυρα με μαύρα πανιά.
7
4η Δραστηριότητα (Αξιολόγησης)
Υλικά: Λογισμικό “light and dark” ( ) Περιγραφή δραστηριότητας : Μέσω του λογισμικού προσομοίωσης τα παιδιά καλούνται να τοποθετούν από ένα αντικείμενο και να διακρίνουν τις τεχνητές από τις φυσικές πηγές φωτός.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.