Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
App inventor
2
Designer Γραφικό Περιβάλλον Εφαρμογής
σχεδιάζουμε τη διεπαφή (interface) προσθέτουμε τα αντικείμενα-συστατικά (components) ορίζουμε ιδιότητες (properties) για αυτά.
3
Μεταφόρτωση αρχείων στο App Inventor
Θα χρειαστούμε κάποιες εικόνες για τα ζάρια και έναν ήχο για το ρίξιμο των ζαριών.
4
Εισαγωγή αντικειμένων στην περιοχή σχεδίασης
1. 2. Επιλέγουμε τα αντικείμενα από την εκάστοτε ομάδα της παλέτας (Palette) αριστερά τα αποθέτουμε στην οθόνη.
5
Εισαγωγή αντικειμένων στην περιοχή σχεδίασης
Η εφαρμογή που θα φτιάξουμε θα αποτελείται από τα παρακάτω αντικείμενα : - από την ομάδα User Interface: ένα αντικείμενο Button - από την ομάδα Layout: ένα αντικείμενο Horizontal Arrangement - από την ομάδα User Interface: δύο αντικείμενα Image - από την ομάδα Media: ένα αντικείμενο Sound Τα αντικείμενα Image να τοποθετηθούν μέσα στο αντικείμενο Horizontal Arrangement.
6
Καθορισμός Ιδιοτήτων αντικειμένων
Μετονομάζουμε τα αντικείμενα
7
Καθορισμός Ιδιοτήτων αντικειμένων
Καθορίσουμε ιδιότητες- Για να δούμε τις ιδιότητες κάποιου αντικειμένου το επιλέγουμε από την περιοχή Components
8
Καθορισμός Ιδιοτήτων αντικειμένων
9
Διαθέσιμες Εντολές Ομαδοποιημένες Επιλέγουμε αντικείμενο
Τμήμα εντολών Blocks Διαθέσιμες Εντολές Ομαδοποιημένες Επιλέγουμε αντικείμενο
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.