Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού
ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ BRAND ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Ανάλυση του μηνύματος στις έντυπες διαφημίσεις του ΕΟΤ Γιώτα Αντωνοπούλου Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού

2 ΜΕΣΑ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΝΤΥΠΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
Καταχωρήσεις σε εφημερίδες & περιοδικά του εξωτερικού Καταχωρήσεις σε ελληνικά δίγλωσσα περιοδικά Πανό & banners σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις Γιγαντοαφίσες/κυλιόμενες αφίσες σε πρωτεύουσες χωρών Κινητή διαφήμιση σε ταξί και μέσα σταθερής τροχιάς

3 ΤΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ BRAND
Τακτική Έλξης (PULL)

4 ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΙΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ
Ως προς το κεντρικό slogan Ως προς το target group Ως προς το εύρος της θεματολογίας Ως προς το είδος του μηνύματος Ως προς το προωθούμενο τουριστικό μοντέλο

5 ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ SLOGAN
«Live your myth in Greece» «Explore your senses» «Greece: the true experience» «Greece 5000 years old: A Masterpiece you can afford» «Kalimera!» «You in Greece»

6 ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ TARGET GROUP
Πάγια στόχευση στις νεότερες παραγωγικές ηλικίες Επιμέρους διαφοροποιήσεις μέσω των πολυθεματικών διαφημιστικών προγραμμάτων

7 ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ & ΤΟ CONCEPT
Mετατόπιση από την επιλογή της μίας αφίσας με πολυθεματικό concept ( ) στις πολλές διαφορετικές αφίσες με μονοθεματικό concept ( )

8 ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ
Σταδιακή μετατόπιση από το μήνυμα Μαλακού Περιβλήματος (Soft-Shell Message) σε μηνύματα της κατηγορίας πρόταση αγοράς (Reason-Why)

9 ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ
Σταδιακή μετατόπιση από το μοντέλο «ήλιος και θάλασσα» στην ανάδειξη της πολυμορφίας της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού και στην προώθηση ειδικών μορφών τουρισμού.

10 ΛΟΓΟΤΥΠΑ

11 2004-2005 «Live your myth in Greece»

12 2006-2007 «Explore your senses»

13 2008 «Greece: the true experience»

14 2009 «Greece 5000 years old: A Masterpiece you can afford»

15 2010 «Kalimera!»

16 2011 «You in Greece»

17 ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΔΥΤΙΚΟΕΥΡΩΠΑΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΑ (ΙΤΕΠ)
Μέση ηλικία : 38,7 έτη Οικονομική κατάσταση: Μεσαία ή κατώτερη Μέση ημερήσια κατανάλωση: ευρώ

18 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ (ΧΕΝΙΑ)
Ο πλέον αναπτυσσόμενος τομέας της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας. Μέση κατανάλωση ανά άφιξη: 7.200$

19 «ΘΟΛΑ» ΜΗΝΥΜΑΤΑ

20 ΑΓΟΡΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ
ΗΠΑ Βρετανία Ρωσία

21 ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
Γαλλία Ιταλία Ισπανία Μαγιόρκα Κροατία

22 ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ &ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΑΝΑΨΥΧΗΣ

23 ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

24 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ & ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ
Αποσπασματικό & ανορθολογικό περιεχόμενο Συχνά «θολό» μήνυμα (π.χ. Τουρισμός Πολυτελείας) Υποβάθμιση/απαξίωση θεματικών μορφών τουρισμού με συγκριτικό πλεονέκτημα της Ελλάδας Έλλειψη μηχανισμού feed back

25 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Δημιουργία αποτελεσματικού μηχανισμού feed back.
Εμπλουτισμός της καμπάνιας με τομείς οι οποίοι είναι σε ανάπτυξη διεθνώς και στους οποίους η χώρα μας διαθέτει συγκριτικό πλεονέκτημα. Ανάδειξη της τοπικής ταυτότητας διαφόρων ελληνικών περιοχών σε συνεργασία με τους ΟΤΑ Αξιοποίηση άλλων μορφών τουριστικής προβολής (Π.χ. δημοσιεύματα και ρεπορτάζ σε ξένα έντυπα μεγάλης κυκλοφορίας. Δημιουργία εταιρίας marketing του τουρισμού με σύμπραξη του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα κατά το πρότυπο του παλιού Maison de la France.

26 - ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ -


Κατέβασμα ppt "Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google