Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διδασκαλία Εφαρμογές ΙI Πρακτική Άσκηση των φοιτητών Διδάσκουσα: Αναπλ. Καθηγήτρια Μαρία Σακελλαρίου

2 Άδειες Χρήσης Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons. Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας χρήσης, η άδεια χρήσης αναφέρεται ρητώς.

3 Πρακτική Άσκηση ΘΕΜΑ: Οι περιπέτειες του Οδυσσέα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Σχολή Επιστημών Αγωγής Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Πρακτική Άσκηση ΘΕΜΑ: Οι περιπέτειες του Οδυσσέα Μάθημα: Διδασκαλία – Εφαρμογές ΙΙ Διδάσκουσα: κα. Σακελλαρίου Μαρία Ομάδα Φοιτητών: Καλτσάς Κωνσταντίνος: Α.Μ: 5125 Τόλιος Ευθύμιος: Α.Μ: 5119 Εξάμηνο: Ή Νηπιαγωγείο: 25ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων Νηπιαγωγός: Μαίρη Τσακιρίδου

4 Γενικοί σκοποί των μαθησιακών ενοτήτων:
Μαθησιακές Ενότητες Γενικοί σκοποί των μαθησιακών ενοτήτων: 1. Σκοπός της αποστολής του Οδυσσέα στην Τροία και η επιστροφή στην Ιθάκη. 2. Αναχώρηση του Οδυσσέα και των συντρόφων του από την Τροία και η άφιξή τους στη χώρα των Κικόνων. 3. Οι περιπέτειες του Οδυσσέα και των συντρόφων του στη Χώρα των Λωτοφάγων. 4. Ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του στη Χώρα των Κυκλώπων. 5. Ο Οδυσσέας με τους συντρόφους του στο Νησί του Αιόλου. 6. Οι Λαιστρυγόνες βυθίζουν τα καράβια του Οδυσσέα και των συντρόφων. 7. Ο Οδυσσέας με τους συντρόφους του συναντούν την Κίρκη. 8. Οι Σειρήνες προσπαθούν να παρασύρουν με τη μελωδία τους τον Οδυσσέα και τους συντρόφους. 9. Το καράβι του Οδυσσέα ανάμεσα από τη Σκύλλα και τη Χάρυβδη. 10. Ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του στο Νησί του Ήλιου. 11. Η οργή του Δία καταστρέφει το καράβι, τιμωρεί τους συντρόφους και ο Οδυσσέας ναυαγεί στο Νησί της Καλυψώς. 12. Ο Ποσειδώνας στέλνει τον Οδυσσέα στο Νησί των Φαιάκων. 13. Η επιστροφή του Οδυσσέα στην Ιθάκη.

5 Οι περιπέτειες του Οδυσσέα και των συντρόφων του
Μαθησιακή Ενότητα 3 Οι περιπέτειες του Οδυσσέα και των συντρόφων του στη Χώρα των Λωτοφάγων.

6 Οι περιπέτειες του Οδυσσέα
Βιώνοντας Εφαρμόζοντας Γνωστό - Τα παιδιά βρίσκουν στο χάρτη τους προηγούμενους σταθμούς και αφηγούνται τις έως τώρα περιπέτειες. Νέο - Προβολή ταινίας DVD. Κατάλληλα - Το δικό μας δέντρο με τους λωτούς. Δημιουργικά - Οι μικροί στιχουργοί συνθέτουν το τραγούδι των Λωτοφάγων. Εννοιολογώντας Αναλύοντας Ορολογία - Ο λωτός ως φρούτο. Θεωρία Λειτουργικά - Το παιχνίδι της γεύσης. Κριτικά Placemat Οι περιπέτειες του Οδυσσέα και των συντρόφων του στη Χώρα των Λωτοφάγων

7 Placemat Βιώνοντας Εφαρμόζοντας Γνωστό Νέο Κατάλληλα Δημιουργικά
- Τα παιδιά εντοπίζουν στο χάρτη που έχουμε ετοιμάσει τα μέρη που πέρασε ο Οδυσσέας έως τώρα. Έπειτα, βάζουν την αντίστοιχη κάρτα με το όνομα του σταθμού και μας εξιστορούν σύντομα την ιστορία που τους έχουμε αφηγηθεί τις προηγούμενες μέρες. Νέο - Προβάλουμε ταινία DVD με τη σχετική περιπέτεια. Κατάλληλα Δημιουργικά Εννοιολογώντας Αναλύοντας Θεωρία Ορολογία Λειτουργικά Κριτικά Placemat Οι περιπέτειες του Οδυσσέα και των συντρόφων του στη Χώρα των Λωτοφάγων

8 Οι περιπέτειες του Οδυσσέα και των συντρόφων του
Βιώνοντας Γνωστό Στόχοι: - Να χρησιμοποιούν χάρτες και να αναγνωρίζουν ότι οι χάρτες μας βοηθούν στο προσανατολισμό μας και απεικονίζουν τον κόσμο σε μικρογραφία. - Να αντιλαμβάνονται τη χρονική ακολουθία των γεγονότων. - Να κατανοούν απλές χωροχρονικές σχέσεις. - Να διηγούνται/αφηγούνται. - Να εξασκούνται στην ανάγνωση των λέξεων. Εκπαιδευτικό Υλικό: Χαρτόνι Σκρατς Μαρκαδόροι Ξυλομπογιές - Πλαστικοποιημένες κάρτες Αξιολόγηση: Τα παιδιά κατανοούσαν καλύτερα τη γεωγραφική και χωροχρονική τοποθέτηση των γεγονότων. Οι περιπέτειες του Οδυσσέα και των συντρόφων του στη Χώρα των Λωτοφάγων

9 Βιώνοντας Εφαρμόζοντας Γνωστό Νέο Κατάλληλα Δημιουργικά Εννοιολογώντας
- Τα παιδιά εντοπίζουν στο χάρτη που έχουμε ετοιμάσει τα μέρη που πέρασε ο Οδυσσέας έως τώρα. Έπειτα, βάζουν την αντίστοιχη κάρτα με το όνομα του σταθμού και μας εξιστορούν σύντομα την ιστορία που τους έχουμε αφηγηθεί τις προηγούμενες μέρες. Νέο - Προβάλουμε ταινία DVD με τη σχετική περιπέτεια. Κατάλληλα Δημιουργικά Εννοιολογώντας Αναλύοντας Ορολογία Τα παιδιά έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με το λωτό ως φρούτο. Μαθαίνουν την ονομασία του, το βλέπουν, το αγγίζουν, το μυρίζουν. Θεωρία Λειτουργικά Κριτικά Οι περιπέτειες του Οδυσσέα και των συντρόφων του στη Χώρα των Λωτοφάγων

10 και των συντρόφων του στη Χώρα των Λωτοφάγων
Οι περιπέτειες του Οδυσσέα και των συντρόφων του στη Χώρα των Λωτοφάγων Εννοιολογώντας Ορολογία Στόχοι: - Αναπτύσσουν το λεξιλόγιό τους μαθαίνοντας νέες λέξεις. - Να έρθουν σε επαφή με τη φυσική υπόσταση του λωτού. - Να χρησιμοποιήσουν τις αισθήσεις τους για να αντιληφθούν καλύτερα το φρούτο «λωτός». Εκπαιδευτικό Υλικό: - Λωτός Αξιολόγηση: Τα παιδιά μαθαίνουν για πρώτη φορά τη λέξη και το φρούτο «λωτός» και να το αναγνωρίζουν.

11 Βιώνοντας Εφαρμόζοντας Γνωστό Νέο Κατάλληλα Δημιουργικά Εννοιολογώντας
- Τα παιδιά εντοπίζουν στο χάρτη που έχουμε ετοιμάσει τα μέρη που πέρασε ο Οδυσσέας έως τώρα. Έπειτα, βάζουν την αντίστοιχη κάρτα με το όνομα του σταθμού και μας εξιστορούν σύντομα την ιστορία που τους έχουμε αφηγηθεί τις προηγούμενες μέρες. Νέο - Προβάλουμε ταινία DVD με τη σχετική περιπέτεια. Κατάλληλα Δημιουργικά Εννοιολογώντας Αναλύοντας Θεωρία Τα παιδιά έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με το λωτό ως φρούτο. Μαθαίνουν την ονομασία του, το βλέπουν, το αγγίζουν, το μυρίζουν. Ορολογία Λειτουργικά - Τα παιδιά βλέπουν τους λωτούς που τους έχουμε φέρει και έπειτα τους δοκιμάζουν. Ταυτόχρονα, τους παρακινούμε να σκεφτούν για τη γεύση τους και να μας πουν αν τους άρεσε. Κριτικά Οι περιπέτειες του Οδυσσέα και των συντρόφων του στη Χώρα των Λωτοφάγων

12 Στόχοι: - Να αναπτύσσουν τη γλώσσα και την
Οι περιπέτειες του Οδυσσέα και των συντρόφων του στη Χώρα των Λωτοφάγων Αναλύοντας Λειτουργικά Στόχοι: - Να αναπτύσσουν τη γλώσσα και την επικοινωνία. - Να περιγράφουν. - Να αναπτύσσουν την κριτική τους σκέψη και γνώμη. - Να εκφράζουν τη γνώμη τους. - Να δοκιμάζουν νέες γεύσεις και να τις αξιολογούν. Εκπαιδευτικό Υλικό: - Λωτοί Αξιολόγηση: Τα παιδιά μέσα από τις περιπέτειες του Οδυσσέα ήρθαν για πρώτη φορά σε επαφή με ένα νέο φρούτο, τον λωτό. Τα περισσότερα από αυτά τον δοκίμασαν και μας είπαν τι γεύση έχει και πως τους φάνηκε. Ωστόσο, υπήρξαν και κάποια από τα παιδιά που δίστασαν να δοκιμάσουν, πιθανόν γιατί φοβήθηκαν ότι θα ξεχάσουν!

13 Placemat Βιώνοντας Εφαρμόζοντας Γνωστό Νέο Κατάλληλα Δημιουργικά
- Τα παιδιά εντοπίζουν στο χάρτη που έχουμε ετοιμάσει τα μέρη που πέρασε ο Οδυσσέας έως τώρα. Έπειτα, βάζουν την αντίστοιχη κάρτα με το όνομα του σταθμού και μας εξιστορούν σύντομα την ιστορία που τους έχουμε αφηγηθεί τις προηγούμενες μέρες. Νέο - Προβάλουμε ταινία DVD με τη σχετική περιπέτεια. Κατάλληλα - Δίνουμε στα παιδιά ένα μεγάλο κομμάτι φελιζόλ στο οποίο με τη βοήθειά μας ζωγραφίζουν το περίγραμμα ενός δέντρου και στη συνέχεια το χρωματίζουν. Έπειτα, φτιάχνουμε λωτούς από χαρτόνι και τους κολλάμε πάνω στο δέντρο. Δημιουργικά - Αφού τα παιδιά έχουν εξοικειωθεί με το λωτό ως φρούτο και καθώς έχουν μάθει για τις περιπέτειες του Οδυσσέα και των συντρόφων του στη Χώρα των Λωτοφάγων, συνθέτουμε όλοι μαζί το τραγούδι των Λωτοφάγων και έπειτα το τραγουδάμε. Εννοιολογώντας Αναλύοντας Θεωρία Τα παιδιά έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με το λωτό ως φρούτο. Μαθαίνουν την ονομασία του, το βλέπουν, το αγγίζουν, το μυρίζουν. Ορολογία Λειτουργικά - Τα παιδιά βλέπουν τους λωτούς που τους έχουμε φέρει και έπειτα τους δοκιμάζουν. Ταυτόχρονα, τους παρακινούμε να σκεφτούν για τη γεύση τους και να μας πουν αν τους άρεσε. Κριτικά Placemat Οι περιπέτειες του Οδυσσέα και των συντρόφων του στη Χώρα των Λωτοφάγων

14 και των συντρόφων του στη Χώρα των Λωτοφάγων
Εφαρμόζοντας Κατάλληλα Στόχοι: - Να σχεδιάζουν διάφορα είδη γραμμών και περιγραμμάτων. - Να πειραματίζονται με διάφορα υλικά και χρώματα (μίξεις χρωμάτων). - Να χρησιμοποιούν με πολλούς τρόπους διάφορα υλικά για να κάνουν μικροκατασκευές. Εκπαιδευτικό Υλικό: - Φελιζόλ - Τέμπερες - Πινέλα - Μαρκαδόρος - Χαρτόνι - Κόλλα - Ψαλίδι Αξιολόγηση: Τα παιδιά μέσα από τις μίξεις των χρωμάτων έμαθαν πως να παράγουν το καφέ και το πράσινο. Οι περιπέτειες του Οδυσσέα και των συντρόφων του στη Χώρα των Λωτοφάγων

15 Ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του στη Χώρα των Κυκλώπων.
Μαθησιακή Ενότητα 4 Ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του στη Χώρα των Κυκλώπων.

16 Placemat Βιώνοντας Εφαρμόζοντας Γνωστό Νέο Κατάλληλα Δημιουργικά
- Τα παιδιά βρίσκουν στο χάρτη τους προηγούμενους σταθμούς και αφηγούνται τις έως τώρα περιπέτειες. Νέο Το τραγούδι του Κύκλωπα. - Εξιστόρηση των περιπετειών του Οδυσσέα και των συντρόφων του στη χώρα των Κυκλώπων. Κατάλληλα - Τα «5» πρόβατα του Κύκλωπα. Δημιουργικά Ο Οδυσσέας και ο Κύκλωπας μας «δείχνουν» τη … σελίδα. Ο Κύκλωπας στη φαντασία των παιδιών. Εννοιολογώντας Αναλύοντας Ορολογία Θεωρία Λειτουργικά Κριτικά - Γίναμε κι εμείς Κύκλωπες. Placemat Ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του στη Χώρα των Κυκλώπων.

17 Ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του στη Χώρα των Κυκλώπων.
Βιώνοντας Εφαρμόζοντας Γνωστό - Τα παιδιά εντοπίζουν στο χάρτη που έχουμε ετοιμάσει τα μέρη που πέρασε ο Οδυσσέας έως τώρα. Έπειτα, βάζουν την αντίστοιχη κάρτα με το όνομα του σταθμού και μας εξιστορούν σύντομα την ιστορία που τους έχουμε αφηγηθεί τις προηγούμενες μέρες. Νέο Βάζουμε στα παιδιά να ακούσουν το τραγούδι του Κύκλωπα και τα αφήνουμε να μαντέψουν ποιος είναι ο επόμενος σταθμός. - Τους διαβάζουμε τη περιπέτεια του Οδυσσέα και των συντρόφων στη χώρα των Κυκλώπων. Κατάλληλα Δημιουργικά Εννοιολογώντας Αναλύοντας Θεωρία Ορολογία Λειτουργικά Κριτικά Placemat Ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του στη Χώρα των Κυκλώπων.

18 Ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του
Βιώνοντας Νέο Στόχοι: - Να ακούν και να κατανοούν μια διήγηση. - Να συμμετέχουν σε συζητήσεις & να χρησιμοποιούν μια στοιχειώδη επιχειρηματολογία. - Να αναπτύξουν ενδιαφέρον για ιστορικά γεγονότα, προβλήματα και διλλήματα ανθρώπων διαφορετικών εποχών. - Να βελτιώσουν και να εμπλουτίσουν το λόγο. Εκπαιδευτικό Υλικό: - Βιβλίο Αξιολόγηση: Τα παιδιά εμπλουτίζουν το λεξιλόγιό τους και κατανοούν την ιστορία, μαθαίνοντας ταυτόχρονα για ιστορικά γεγονότα και είναι σε θέση να τα διηγηθούν. Ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του στη Χώρα των Κυκλώπων.

19 Ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του στη Χώρα των Κυκλώπων.
Βιώνοντας Εφαρμόζοντας Γνωστό - Τα παιδιά εντοπίζουν στο χάρτη που έχουμε ετοιμάσει τα μέρη που πέρασε ο Οδυσσέας έως τώρα. Έπειτα, βάζουν την αντίστοιχη κάρτα με το όνομα του σταθμού και μας εξιστορούν σύντομα την ιστορία που τους έχουμε αφηγηθεί τις προηγούμενες μέρες. Νέο Βάζουμε στα παιδιά να ακούσουν το τραγούδι του Κύκλωπα και τα αφήνουμε να μαντέψουν ποιος είναι ο επόμενος σταθμός. - Τους διαβάζουμε τη περιπέτεια του Οδυσσέα και των συντρόφων στη χώρα των Κυκλώπων. Κατάλληλα Δημιουργικά Εννοιολογώντας Αναλύοντας Θεωρία Ορολογία Λειτουργικά Κριτικά - Κλείνουμε τα μάτια ενός παιδιού (καθισμένο σε καρέκλα). Βάζουμε το τραγούδι του Κύκλωπα. Τα υπόλοιπα παιδιά χορεύουν στο χώρο. Όταν σταματήσει το τραγούδι τα παιδιά μένουν ακίνητα και το παιδί-Κύκλωπας σηκώνεται και ψάχνει τους συντρόφους του Οδυσσέα και προσπαθεί να αναγνωρίσει ποιος είναι. Όποιον αναγνωρίσει , γίνεται Κύκλωπας. Ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του στη Χώρα των Κυκλώπων.

20 Ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του
στη Χώρα των Κυκλώπων Αναλύοντας Κριτικά Στόχοι: - Να γνωρίζουν τον εαυτό τους και τον κόσμο. - Να αναπτύσσουν φανταστικούς ρόλους. - Να εκφράζονται με τον αυτοσχεδιασμό και τη μίμηση. - Να αναπτύσσουν τη κινητικότητά τους. Εκπαιδευτικό Υλικό: - Κασετόφωνο - Μαντήλι - Καρέκλα - Cd Αξιολόγηση: Τα παιδιά μπήκαν αμέσως στο πνεύμα του παιχνιδιού και ανταποκρίθηκαν στους ρόλους τους, αναγνωρίζοντας εύκολα το ένα το άλλο.

21 Ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του στη Χώρα των Κυκλώπων.
Βιώνοντας Εφαρμόζοντας Γνωστό - Τα παιδιά εντοπίζουν στο χάρτη που έχουμε ετοιμάσει τα μέρη που πέρασε ο Οδυσσέας έως τώρα. Έπειτα, βάζουν την αντίστοιχη κάρτα με το όνομα του σταθμού και μας εξιστορούν σύντομα την ιστορία που τους έχουμε αφηγηθεί τις προηγούμενες μέρες. Νέο Βάζουμε στα παιδιά να ακούσουν το τραγούδι του Κύκλωπα και τα αφήνουμε να μαντέψουν ποιος είναι ο επόμενος σταθμός. - Τους διαβάζουμε τη περιπέτεια του Οδυσσέα και των συντρόφων στη χώρα των Κυκλώπων. Κατάλληλα - Ως αξιολόγηση του βάθους της κατανόησης των παιδιών για τον αριθμό 5, ζητάμε από τα παιδιά να ζωγραφίσουν 5 από τα πρόβατα του Κύκλωπα και να γράψουν τον αριθμό 5. Δημιουργικά - Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα βιβλίου, ζητάμε από τα παιδιά να χρωματίσουν φιγούρες του Οδυσσέα και του Κύκλωπα και με τη βοήθειά μας να κατασκευάσουν από έναν σελιδοδείκτη. - Αφού έχουμε διηγηθεί στα παιδιά την περιπέτεια του Οδυσσέα και των συντρόφων του στη χώρα των Κυκλώπων, ζητάμε από τα παιδιά να ζωγραφίσουν τον Κύκλωπα όπως αυτά τον φαντάζονται, γράφοντας λέξεις σχετικά με την ιστορία. Εννοιολογώντας Αναλύοντας Ορολογία Θεωρία Λειτουργικά Κριτικά - Κλείνουμε τα μάτια ενός παιδιού (καθισμένο σε καρέκλα). Βάζουμε το τραγούδι του Κύκλωπα. Τα υπόλοιπα παιδιά χορεύουν … Placemat Ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του στη Χώρα των Κυκλώπων.

22 Ο Οδυσσέας σύντροφοί του και οι στη Χώρα των Κυκλώπων. Εφαρμόζοντας
Δημιουργικά Στόχοι: - Να συνειδητοποιήσουν ότι ο γραπτός λόγος είναι αναπαράσταση της γλώσσας. - Να διακρίνουν τα φωνήματα που δομούν τις λέξεις και να τις αναγνωρίζουν. - Να καταλάβουν πως στα φωνήματα της ομιλούμενης γλώσσας αντιστοιχούν γράμματα. - Να συνθέτουν διάφορα σχήματα και μορφές. Εκπαιδευτικό Υλικό: - Μαρκαδόροι - Λευκό χαρτί Α4 - Κηρομπογιές - Ξυλομπογιές Αξιολόγηση: Τα παιδιά αναπτύσσουν τη φαντασία τους και μαθαίνουν να αντιστοιχούν γράμματα στα φωνήματα που δομούν τις λέξεις. Ο Οδυσσέας σύντροφοί του και οι στη Χώρα των Κυκλώπων.

23 Ευχαριστούμε για την προσοχή σας!

24 Τέλος Ενότητας

25 Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων» έχει χρηματοδοτήσει μόνο τη αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

26 Σημειώματα

27 Σημείωμα Ιστορικού Εκδόσεων Έργου
Το παρόν έργο αποτελεί την έκδοση 1.0. Έχουν προηγηθεί οι κάτωθι εκδόσεις: Έκδοση 1.0 διαθέσιμη εδώ.

28 Σημείωμα Αναφοράς Copyright Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Διδάσκουσα: Αναπλ. Καθηγήτρια Μαρία Σακελλαρίου. «Διδασκαλία Εφαρμογές ΙI. Πρακτική Άσκηση των φοιτητών». Έκδοση: 1.0. Ιωάννινα Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση:

29 Σημείωμα Αδειοδότησης
Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή, Διεθνής Έκδοση 4.0 [1] ή μεταγενέστερη. [1]


Κατέβασμα ppt "ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google