Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεἸωακείμ Αγγελόπουλος Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
3
Παρατηρούμενα αποτελέσματα
ΦΕ ΦΕ Μ Δ ΜΑΘΗΤΗΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΦΕ ΦΕ Μ Δ ΦΕ ΦΕ ΦΕ Μ Δ Δ ΦΕ Μ Μ ΦΕ Δ
4
ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΕΙΝΑΙ: ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΕΣ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΔΙΑΔΕΔΟΜΕΝΕΣ
5
ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΧΗ
ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΕΞΑΡΤΩΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΟΙ ΚΥΡΙΑΡΧΕΣ ΙΔΕΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΕΣ
6
Τα χαρακτηριστικά των ιδεών των μαθητών
ατομικές αλλά ομαδοποιούνται Π.χ. οι μαθητές συγχέουν την πίεση με την πιεστική δύναμη που προκαλεί Η.Π.Α., Μ.Βρετανία, Γαλλία, Ελλάδα Ηλικίες ετών Συχνότητα εμφάνισης ποικίλει ι.μ. περιορισμένης ισχύος συγκρινόμενες με τις επιστημονικές Π.χ. Δότης (μπαταρία) δέκτης (λάμπα) Περισσότερες μπαταρίες περισσότερη λάμψη
7
Ανάπτυξη των αντιλήψεων
καθημερινές εμπειρίες πολιτιστικό περιβάλλον
8
Ο πιο σημαντικός παράγοντας, ο οποίος επηρεάζει τη μάθηση είναι η αρχική γνώση των μαθητών.
(Ausubel)
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.