Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΑἰκατερίνη Μπότσαρης Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
Γνωριμία με το περιβάλλον Βασικές δυνατότητες/λειτουργίες
Lab 2 Γνωριμία με το περιβάλλον Βασικές δυνατότητες/λειτουργίες
2
Βασική Συνδεσμολογίας – Blinky Παράδειγμα
Συνδεσμολογείστε την πλακέτα όπως φαίνεται στην εικόνα Κατεβάστε το project Blinky από το eclass Εκκινήστε την εφαρμογή Είτε από το desktop Είτε από το file Κατανόηση των πλήκτρων Κατανόηση της λειτουργίας της πλακέτας με βάση των κώδικα
3
Λειτουργία απασφαλμάτωσης - Debugging
Είσοδος σε debug mode με το πλήκτρο Εξοικείωση με τα βασικά παράθυρα: Disassembly, Registers Εξοικείωση με τις λειτουργίες: Breakpoints: 2 hardware Δυνατότητα να παγώσουμε την εκτέλεση του κώδικα σε όποιο σημείο του επιθυμούμε Δυνατότητα επισκόπησης κατάστασης επεξεργαστή/μνήμης/ΙΟs. Σε ποιες εντολές Assembly αναλύεται η εντολή led_count = LED_GetCount(); Πόση μνήμη καταλαμβάνει η συνάρτηση while (1)
4
Watch και Memory Windows
Εργαλεία παρακολούθησης σε πραγματικό χρόνο περιεχομένων μνήμης και μεταβλητών Watch window Εισάγετε την μεταβλητή led_count Επιλογή Δεξί κλίκ Add ‘led_count’ to …. Παρακολουθείστε την εξέλιξη των περιεχομένων της μεταβλητής Που αποθηκεύεται σε επίπεδο assembly η μεταβλητή; Εισάγετε την μεταβλητή button_state Σε ποιο τρόπο λειτουργίας βρήσκεται ο επεξεργαστής μας; Σε ποιο επίπεδο προτεραιότητας είναι ο κώδικάς μας;
5
Άσκηση 1 Τροποποιείστε τον κώδικα έτσι ώστε
Αν το user button είναι πατημένο να αναβοσβήνει το κόκκινο led Αν το user button δεν είναι πατημένο να αναβοσβήνει το πράσινο led
6
Άσκηση 2 Σε κάθε πάτημα να αλλάζει χρώμα
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.