Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
ΜΥΥ105: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό
Χειμερινό Εξάμηνο 2017 Νίκος Μαμουλής
2
Προγραμματισμός Προγραμματισμός ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ απλά γράφω κώδικα…
3
Προγραμματισμός Προγραμματισμός ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ απλά γράφω κώδικα…
είναι λύνω πρακτικά προβλήματα χρησιμοποιώντας τον υπολογιστή
4
Εφαρμογές Τι είναι η Εφαρμογή (Application);
Η εφαρμογή είναι το λογισμικό που αναπτύσσεται για να διευκολύνει τους χρήστες να διαικπεραιώσουν συγκεκριμένες εργασίες. Εφαρμογή κράτησης θέσεων Εφαρμοφή ηλεκτρονικής πληρωμής
5
Εφαρμογές Google maps πλάνο κτιρίου
Εφαρμογές Google Maps (π.χ., προτειν. διαδρομές) Google’s Trekker Project Τρισδιάστατοι χάρτες στη Google Earth Google street view
6
Εφαρμογές Εφαρμογές παντού! Εφαρμογές στο διαδύκτιο
Εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου Ασύρματες και κινητές εφαρμογές Εφαρμογές Βάσεων Δεδομένων Εφαρμογές Κοινωνικών Δικτύων
7
Εφαρμογές Εφαρμογές παντού! Ηλεκτρονικά Παιχνίδια
Πολυμεσικές εφαρμογές Υπολογιστική Όραση, Γραφικά Εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης
8
Προγραμματισμός Εφαρμογών
Καινοτομία, δημιουργικότητα, όραμα Απόκτηση των θεμελιωδών δεξιοτήτων προγραμματισμού και υλοποίηση των ιδεών σου! Δεξιότητες ΙΔΕΑ
9
Προγραμματισμός Εφαρμογών
10
Βασικές Πληροφορίες Μαθήματος
Υλικό και Πληροφορίες Όλο το υλικό θα ανεβαίνει στο ecourse Απαιτείται εγγραφή στη σελίδα, ώστε να λαμβάνετε πληροφορίες/ανακοινώσεις για το μάθημα στο σας Πως θα γραφτείτε: Ανοίξτε λογαριασμό στο ecourse.uoi.gr εισάγοντας τα προσωπικά σας στοιχεία, ένα username και ένα password Ο λογαριασμός στο ecourse απαιτείται για όλα τα μαθήματα Πάτε στη σελίδα του μαθήματος Πάνω αριστερά δίπλα στο «ανθρωπάκι» πιέστε «Διαχείριση μαθήματος» και μετά «Εγγραφή στο μάθημα»
11
Βασικές Πληροφορίες Μαθήματος
Συγγράματα Beginning Python: From Novice to Professional, Magnus Lie Hetland, Apress, 2008. To pdf είναι διαθέσιμο για download από τη σελίδα του ecourse. Άλλα συγγράμματα: Υπολογισμοι και Προγραμματισμος με την Python, John V. Guttag, Κλειδάριθμος, 2015 [ΕΥΔΟΞΟΣ, ] Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με Αρωγό την Γλώσσα Python. Γ. Μανής. 2016 Introduction to Computing Using Python: An Application Development Focus, L. Perkovic, Wiley, 2012
12
Βασικές Πληροφορίες Μαθήματος
Python Κατεβάστε τη γλώσσα Python στον υπολογιστή σας! Ο προγραμματισμός μαθαίνεται αφιερώνοντας χρόνο στον υπολογιστή, δεν αρκεί το διάβασμα.
13
Εργαστήρια Η παρακολούθηση εργαστηρίων είναι υποχρεωτική
Εξαίρεση: φοιτητές παλαιότερων ετών Αίθουσες: ΠΕΠ 1 & 2 κάθε Πέμπτη 3-5 και 5-7 Πρώτο εργαστήριο στις 26 Οκτ. Για τη χρήση εργαστηρίων πρέπει: Να θυμάστε τον κωδικό του cse.uoi.gr λογαριασμού σας! Να θυμάστε τον κωδικό του ecourse λογαριασμού σας Στο ecourse να φαίνεται καθαρά το ονοματεπώνυμό σας στα Ελληνικά Η κατανομή σας στα τμήματα εργαστηρίων θα γίνει από μας και θα ενημερωθείτε σχετικά Τα εργαστήρια μπορείτε να τα χρησιμοποιείτε και μόνοι σας 9π.μ. – 9μ.μ. για εξάσκηση εκτός προγ/μένων ωρών
14
Αξιολόγηση Εργαστήρια (30%)
Υποχρεωτική παρακολούθηση Ο φοιτητής πρέπει να περάσει το εργαστήριο για να έχει δικαίωμα συμμετοχής στην τελική εξέταση Μία Ατομική Εργασία Προγραμματισμού στο σπίτι (10%) Τελική Εξέταση (60%)
15
Πολιτική Αξιολόγησης Τυχόν απουσίες σε εργαστήρια δεν δικαιολογούνται
Εργασίες προγραμματισμού που υποβάλλονται μετά την προθεσμία δεν θα γίνονται δεκτές Μπορείτε να συζητάτε μεταξύ σας για το πως θα κάνετε τις εργασίες προγραμματισμού, αλλά πρέπει να γράφετε μόνοι σας τα προγράμματα Θα γίνεται χρήση λογισμικού ελέγχου αντιγραφής Περιπτώσεις αντιγραφής θα μηδενίζονται
16
Επικοινωνία Αν έχετε δυσκολίες, επικοινωνείτε μαζί μας
Μέσω ecourse Μέσω Μετά την τάξη Προσωπικά, στο γραφείο, έπειτα από ραντεβού Ανακοινώσεις σχετικά με το μάθημα θα αναρτώνται στο ecourse και οι εγγεγραμμένοι μέσω ecourse θα λαμβάνουν αυτόματα Συχνές ερωτήσεις και απορίες (και οι απαντήσεις) θα αναρτώνται στο ecourse Γραφτείτε στο ecourse το συντομότερο δυνατό!
17
Μαθησιακοί Στόχοι 1. [Επίλυση Προβλημάτων] Ανάλυση απαιτήσεων απλών προβλημάτων, σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων που τα λύνουν μέσω μιας λογικής ροής απλών εντολών. 2. [Ανάπτυξη Εφαρμογών] Ανάπτυξη προγραμμάτων, μέσω κατάλληλων δομών και συναρτήσεων. 3. [Εκσφαλμάτωση] Έλεγχος, εντοπισμός και διόρθωση των σφαλμάτων ενός προγράμματος. 4. [Έλεγχος Προγράμματος] Έλεγχος της σωστής λειτουργίας ενός προγράμματος με βάση τις προδιαγραφές του.
18
Πρόγραμμα Μαθήματος Εισαγωγή στον προγραμματισμό Εισαγωγή στην Python
Λίστες και πλειάδες Αλφαριθμητικά Λεξικά Έλεγχος ροής προγράμματος Διαγράμματα ροής Δόμηση προγράμματος και συναρτήσεις Αναδρομικές συναρτήσεις Ταξινόμηση και αναζήτηση Διαχείρηση αρχείων κειμένου Το περιβάλλον γραφικών της Python
19
Άλλες Πληροφορίες Το μάθημα δεν προαπαιτεί γνώσεις προγραμματισμού. Προαπαιτεί όμως: Βασικές γνώσεις χρήσης υπολογιστή (άνοιγμα/σώσιμο αρχείων, εύρεση/οργάνωση αρχείων στο δίσκο, πληκτρολόγηση) Καλό επίπεδο Αγγλικών Οι βασικές αρχές προγραμματισμού σε Python είναι χρήσιμες/απαραίτητες για την εκμάθηση άλλων γλωσσών (Java, C++) Ο προγραμματισμός μαθαίνεται με την εξάσκηση εργαστήρια, ασκήσεις, προσωπική ενασχόληση
20
Μάθημα Η παρακολούθηση και συμμετοχή βοηθάνε στην κατανόηση.
Κάνετε ερωτήσεις. Καμία ερώτηση δεν είναι «χαζή». Κάτι που ξέρει πολύς κόσμος αν δεν το έχετε διδαχτεί δεν είναι απαραίτητο να το ξέρετε. Ρωτήστε να το εξηγήσουμε. Αν κάτι είναι δυσνόητο ζητήστε να το επαναλάβουμε ή να δώσουμε παραδείγματα. Χρησιμοποιείστε τα εργαστήρια για να καταλάβετε καλύτερα.
21
Συμπεριφορά Σεβαστείτε τους συμφοιτητές σας και τους διδάσκοντες, μην κάνετε φασαρία. Δεν είσαστε στο σχολείο πλέον, η συμμετοχή στις παραδώσεις δεν είναι υποχρεωτική, έρχεστε στα μαθήματα γιατί το επιλέγετε Αν δεν ενδιαφέρεστε να παρακολουθήσετε δεν υπάρχει λόγος να έρχεστε στο μάθημα.
22
Ας αρχίσουμε! O προγραμματισμός είναι δεξιότητα αλλά είναι και τέχνη και διασκέδαση Ένας καλός προγραμματιστής είναι ικανός να δώσει μια πρακτική και κομψή προγραμματιστική λύση σε ένα πρόβλημα, και απολαμβάνει την δημιουργική διαδικασία του προγραμματισμού.
23
Ευχαριστίες Ευχαριστίες στον Chui Chun Kit (崔俊傑, για υλικό του που χρησιμοποιήθηκε σε αυτές τις διαφάνειες
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.