Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Creativity, innovation and change...in class.
Η στιγμή που όλα αλλάζουν μεσα στην τάξη. 1
2
School, what school...? 2
3
Το σχολείο όπως το έζησα στην παιδική μου ηλικία δεν το αγάπησα, ίσως γιατί δεν ήμουν παιδί της αποστήθισης. Όταν όμως πλησίασα την έδρα, ένιωσα την ευθύνη αλλά κ την ανάγκη να σκεφτώ τί αποζητούσα για το σχολείο. Ίσως το γεγονός ότι έχω δύο μπόμπιρες, με κάνει ακόμα πιο ευαίσθητη στο όλο ζήτημα. 3
4
Τί αποζητώ για τα παιδιά μου αλλά κ τους μαθητές μου
Ένα διαφορετικό σχολείο, πιο ελεύθερο στην έκφραση λόγου και σκέψης... 4
5
Σύνθημά μας... Αφήνουμε πίσω το εγώ
Στην τάξη μας το εμείς έχει μεγαλύτερη αξία. Και βέβαια, το πιό σημαντικό δεν ειναι να φωνάζουμε και να ταίζουμε τη γνώση στους μαθητές αλλά οι μαθητές να ειναι μέτοχοι και συμμέτοχοι στην γνώση, στην εξερεύνηση της, στην κατακτησή της. 5
6
δουλεύουμε για ένα σχολείο το οποίο θα προσπεράσει τη δασκαλοκεντρική διδασκαλία κ θα πλησιάσει τη βιωματική μάθηση ...ένα σχολείο όπου τα αγγλικά δεν ειναι κάτι το στατικό, απλά εκμάθηση κανόνων, αλλά κάτι δυναμικό. 6
7
Θέλουμε ένα συν- δημιουργό και συν- υπεύθυνο μαθητη της γνώσης του
Θέλουμε ένα συν- δημιουργό και συν- υπεύθυνο μαθητη της γνώσης του Ένα σχολείο το οποίο θα αναπτύσσει την περιβαλλοντική κ κοινωνική ευαισθησία. Έναν μαθητη ικανό να κατανοεί τη σύγχρονη πολυπολιτιστική κοινωνία 7
8
Ένα σχολείο το οποίο θα ενισχύει τισ δεξιότητες και κ τους καινούργιους τρόπους μάθησης χρησιμοποιώντας τις Τεχνολογίες της Πληροφορικής κ Επικοινωνιών όπως πλατφόρμες των Facebook, twitter, tumblr, posterous, Wordpress, slideshare, creating videos,theatrical adaptation and monologuesκ.α. 8
9
Κατ αυτόν τον τρόπο, θα πετύχουμε μία αλληλεπίδραση Τεχνολογίας και Μάθησης.
9
10
Πριν τέσσερα χρόνια νιώσαμε την ανάγκη να δημιουργήσουμε ένα blog. Τα ιστολόγια είναι κάτι που στο Ίντερνετ, έγινε πολύ διαδεδομένο την προηγούμενη δεκαετία κ πριν την ανάπτυξη των κοινονικών δικτύων. Έτσι δημιουργήθηκε το dots n spots ( Με το να συμμετέχουν οι μαθητές στην αναζητηση περιεχομένου, μοίρασμα λογοτεχνίας και φυσικά δημοσίευση όχι μόνο γνωστών κομματιών της Αγγλικής λογοτεχνίας δημιουργείται κλίμα γνώσης, καλλιέργειας και αγάπης προς το μάθημα και το πιό σημαντικό βαθιάς συμμετοχής στην εκπαιδευτική διαδικασία ... όχι μόνο στείρα απομνημονευση κανόνων. 10
11
Μέσα από το blog της τάξης μας μοιραζόμαστε το πάθος, τη γνώση, τις απορίες... λειτουργεί σα χάρτης προς ένα μέρος μιας συνταγής αρμονίας της γνώσης και μια αξία ανεκτίμητη... Οι μαθητές μοιράζονται , ξεκινούν διάλογο, διαφωνούν στα αγγλικά για πράγματα που τους ενδιαφέρουν, έψαξαν να βρουν και θέλουν να μιλήσουν γι' αυτά. 11
12
Στην τάξη μας, οι μαθητές όχι μόνο νιώθουν μέρος μιας ομάδας δράσης, δημιουργίας κ έρευνας. Ταυτόχρονα είναι ενεργοί στη συζήτηση για τη γλώσσα, τα κείμενά και τις πηγές της. Έτσι δημιουργήθηκε το twitter όπου οι μαθητές διαβάζουν άρθρα από περιοδικά, sites, και αναπαράγουν ό,τι τους ενδιαφέρει περισσότερο. 12
13
Έχουμε ένα Facebook group όπου όλοι οι μαθητές ακόμα κ αν έχουν αποφοιτήσει μπορούν να δουν τα posts που έχουν ανεβάσει αλλά και αυτά των νεώτερων. Ετσι δεν επιτυχγάνεται μόνο η φιλαναγνωσία αλλά κ η συνοχή και συνέχεια της τάξης στα ματιά των παιδιών. Το σχολείο γίνεται κύτταρο γνώσης και καλλιέργειας όχι μόνο των μαθητών του αλλά και των αποφοίτων. 13
14
Στην τάξη μας έχουμε δύο πίνακες... Σ ' αυτόν ζωγραφίζουμε και γράφουμε...
14
15
Work hard, have fun... 15
16
16
17
17
18
Μας πρόσεξε κ το slideshare... Όπου ανεβάζουμε τις εργασίες μας.
18
19
Εργαζόμαστε για τον μαθητή κ το πρώτο του ψηφιακό αποτύπωμα, μια ιδεολογική σφραγίδα που θα αποτελεί πάντα κρίκο με αυτό που λέμε σχολείο 19
20
Ανάμεσα σε άλλα μεταφράζουμε και ποίηση, διαβάζουμε τα lyrics και τραγουδάμε...έχω τραγουδήσει πολύ!!!!.... Ανεβάζουμε σε στυλ θεατρικού Shakespeare ... Ακόμα ψάχνουμε σκηνοθέτη ;) Παρακολουθούμε αυτά τα μικρά videos που δημιουργούμε κ διορθώνουμε προφορά και διαλόγους. By the way... ;) Ζωγραφίζουμε ή δημιουργούμε comics μέσω των εφαρμογών pisxton και toondoo για να εκφραστούμε. Οποιος βαριέται ή κάνει φασαρία... 'τιμωρείται' ... μας διαβάζει ποίηση περπατώντας μέσα στη τάξη. Περιέργως οι πιο ζωηροί μαθητές λατρεύουν αυτή τη τιμωρία. 20
21
Φτιαχνουμε σταυρόλεξα για να κάνουμε επανάληψη του λεξιλογίου .
Φτιαχνουμε σταυρόλεξα για να κάνουμε επανάληψη του λεξιλογίου . 21
22
Be happy, be creative... Δεν υπάρχει συνταγή για καινοτομία, δημιουργικότητα... Μόνο πειραματισμός με ότι εξοπλισμό έχουμε. 22
23
ΠΕΡΝΆΜΕ ΌΜΟΡΦΑ ΣΕ Ό,ΤΙ ΚΆΝΟΥΜΕ ΕΊΤΕ ΛΈΓΕΤΑΙ SOCIAL MEDIA Ή BLOGS
23
24
Τελειώνοντας θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για το χρόνο που διαθέσατε παρακολουθώντας, κ να τονίσω ότι σκοπός όλων αυτών των ενεργειών είναι να περνάμε καλά με τα παιδιά, όχι μόνο με τους άριστους μαθητές αλλά κ τους λιγότερο καλούς. 24
25
Facebook Dora Kalliora, Twitter @dorakalliora,
For more information: Facebook Dora Kalliora, Wordpress Kalliora 25
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.