Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΘεοδοσία Γιαννόπουλος Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 5ο ΕΞΑΜΗΝΟ ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
2
Οι ιδιαιτερότητες των τουριστικών υπηρεσιών
Το άυλο των τουριστικών υπηρεσιών Η ετερογένεια των τουριστικών υπηρεσιών Η εποχικότητα των τουριστικών υπηρεσιών Το φθαρτό των τουριστικών υπηρεσιών Το αδιαχώριστο των τουριστικών υπηρεσιών Η αλληλεξάρτηση των τουριστικών υπηρεσιών Το υψηλό σταθερό κόστος στην παραγωγή τουριστικών υπηρεσιών
3
ΤΑ ΚΥΡΙΑ ΣΤΑΔΙΑ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
1Ο στάδιο: Έρευνα Μάρκετινγκ και Ανάλυση 2ο στάδιο: Επιχειρηματική στρατηγική και προγραμματισμός μάρκετινγκ 3ο στάδιο: Προγραμματισμός καμπάνιας και προϋπολογισμός δαπανών 4ο στάδιο: Κατάρτιση προγραμμάτων δράσης 5ο στάδιο: Αξιολόγηση αποτελεσμάτων και έρευνα σε επίπεδο αγοραστή
4
Διαφορεσ μεταξυ του τουριστικου και αλλων μορφων μαρκετινγκ
Η φύση της ζήτησης τουριστικών υπηρεσιών Η φύση της προσφοράς τουριστικών υπηρεσιών Οι τουριστικές υπηρεσίες και οι τιμές στις οποίες προσφέρονται Τα χαρακτηριστικά της προώθησης που χρησιμοποιούνται για να επηρεάσουν την προσφορά τουριστικών υπηρεσιών Τα χαρακτηριστικά της διανομής που χρησιμοποιούνται για να διευκολύνουν τη ζήτηση τουριστικών υπηρεσιών
5
Κίνδυνοι και προβλήματα από την εφαρμογή του τουριστικού μάρκετινγκ
Η ανελαστικότητα της τουριστικής προσφοράς Ο ανταγωνισμός μεταξύ τουριστικών προϊόντων και προορισμών Η αστάθεια της τουριστικής ζήτησης
6
Βιβλιογραφία ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΝΙΚΟΣ Γ. ΗΓΟΥΜΕΝΑΚΗΣ, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΦΑΙΔΡΟΣ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.