Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΠάνος Θεοδοσίου Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
Δραστηριοτητεσ απο τον κοσμο τησ φυσικησ για το νηπιαγωγειο
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης Φωτεινή Δημήτρουλα ΑΜ 5364 Δήμητρα Σταμάτη ΑΜ 5464
2
Διδακτικοί Στόχοι Να καταλάβουν τα παιδιά το φαινόμενο της τήξης, το πώς δηλαδή ένα υλικό μεταβάλλεται από την στερεή στην υγρή του μορφή. Να μπορέσουν να συνδέσουν το φαινόμενο αυτό με την παροχή θερμότητας είτε μέσα από το περιβάλλον είτε από κάποια εξωτερική πηγή. Να κατανοήσουν τα παιδιά το φαινόμενο της πήξης, το πώς δηλαδή ένα υλικό μεταβάλλεται από την υγρή του μορφή στη στερεή. Να συνδέσουν το φαινόμενο αυτό με την αποβολή θερμότητας είτε με την ψύξη στην κατάψυξη ενός ψυγείου είτε με την ψύξη στο περιβάλλον.
3
Δραστηριότητα 1η Αφήγηση παραμυθιού «Δαίδαλος και Ίκαρος»
Παρουσίαση υλικών Διατύπωση προβλέψεων Πειραματική διαδικασία Διεξαγωγή συμπερασμάτων των παιδιών Αναδρομή στην ιστορία για αναζήτηση ομοιοτήτων
4
Δραστηριότητα 1η Πειραματική διαδικασία
Ανάβουμε το κερί και το παρατηρούμε καθώς θερμαίνεται και λιώνει και μεταβάλλεται η μορφή της κατάστασης του από στερεή σε υγρή.
5
Δραστηριότητα 2η Επικοινωνιακό πλαίσιο: Επιθυμία για σοκολατάκια
Παρουσίαση υλικών Διατύπωση προβλέψεων Πειραματική διαδικασία Διεξαγωγή συμπερασμάτων των παιδιών
6
Δραστηριότητα 2η Πειραματική διαδικασία
Λιώνουμε τη σοκολάτα σε ένα μπoλ (bain marie) Τοποθετούμε τη λιωμένη σοκολάτα στις παγοκυψέλες σιλικόνης Βάζουμε τις παγοκυψέλες στην κατάψυξη Βγάζουμε τις παγοκυψέλες από την κατάψυξη μετά από αρκετές ώρες Διαπίστωση μεταβολής κατάστασης της σοκολάτας από υγρή σε στερεή.
8
Δραστηριότητα Αξιολόγησης
Διδακτικός στόχος Να διαπιστώσουμε αν τελικά τα παιδιά κατάφεραν να διακρίνουν τις διαφορές των δύο αυτών φαινομένων και την σχέση τους με την θερμότητα. Να αντιληφθούν τα παιδιά ότι τα φαινόμενα αυτά συμβαίνουν σε πολλά διαφορετικά υλικά και συγκεκριμένα ότι όλα τα υγρά όταν ψύχονται γίνονται στερεά ενώ κάποια μόνο από αυτά όταν λαμβάνουν θερμότητα γίνονται υγρά.
9
Δραστηριότητα Αξιολόγησης
Παρουσίαση υλικών Νερό Λάδι Βούτυρο Κόκα κόλα Χυμός πορτοκαλιού Διατύπωση προβλέψεων Πειραματική διαδικασία Διεξαγωγή συμπερασμάτων
10
Δραστηριότητα Αξιολόγησης
Πειραματική διαδικασία Βάζουμε τα υλικά που βρίσκονται στην υγρή τους μορφή τοποθετώντας τα στην κατάψυξη Βγάζουμε τα υλικά από την κατάψυξη και παρατηρούμε την μεταβολή της κατάστασης τους σε στερεή. Θερμαίνουμε τα υλικά που βρίσκονται πλέον σε στερεή μορφή τοποθετώντας τα στην πηγή θερμότητας Παρατηρούμε την αλλαγή της στερεής τους κατάστασης σε υγρή. Επαλήθευσή η διάψευση των προβλέψεων των παιδιών Διεξαγωγή συμπερασμάτων
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.