Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Προπτυχιακή Φοιτήτρια: Στέφου Λαμπρινή Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Μαρινοπούλου Αναστασία

2 ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Αποσαφήνιση όρου «μέσων κοινωνικής δικτύωσης» Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή αλλιώς Social Media, αφορούν όλα εκείνα τα κατάλληλα μέσα αλληλεπίδρασης ομάδων ατόμων, μέσω της χρήσης διαδικτυακών κοινοτήτων

3 ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Χαρακτηριστικά «μέσων κοινωνικής δικτύωσης» ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

4 ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Η πολιτική επικοινωνία είναι ο τομέας της πολιτικής που ασχολείται λεπτομερώς με τα εργαλεία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης Γεννήθηκε στις Η.Π.Α και το Αμερικανικό μοντέλο πολιτικής επικοινωνίας περιλάμβανε την μελέτη της ημερήσιας θεματολογίας των μέσων ενημέρωσης και τον σχεδιασμό των προεκλογικών εκστρατειών Ευρωπαίοι μελετητές πρόσθεσαν όμως: κοινωνικά- πολιτικά κινήματα, ανάλυση πολιτικού λόγου και ιδεολογιών, έμφαση σε μη εμφανή πολιτικά πολιτικής συμπεριφοράς, συστηματική γνώση διαφόρων συνδυασμών επικοινωνιακής σχεδίασης και νέων τεχνολογιών. μηνύματα, μελέτη  

5 ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Πώς συνδέονται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με την πολιτική; Άσκηση επιρροής πολιτών στην πολιτική Χάραξη πολιτικής επικοινωνίας προς τους πολίτες Σχέσεις πολιτικής και πολιτών καθίστανται από σχέσεις βαθιάς αλληλεξάρτησης πλέον δε, στο πεδίο του διαδικτύου

6 ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Με ποιους τρόπους δρομολογούν πολιτική μέσω των Social Media; Το Facebook αλλά και το Twitter έχουν βοηθήσει στην οργάνωση εκστρατειών, δράσεων του κόμματος αφού επιτρέπουν στους ψηφοφόρους τους να μοιράζονται με εύκολο τρόπο ενημερώσεις και να συσπειρώνουν τα μέλη. Αξιοποίηση αναλυτικών στοιχείων των ψηφοφόρων που τους ακολουθούν στα μέσα Κοινωνικής δικτύωσης και ανάλογη προσαρμογή πολιτικού μηνύματος Άσκηση πολιτικής, μέσω των “money bombs” με σκοπό να αντλήσουν χρηματικά ποσά μέσω της βοήθειας του Facebook. Χρηματική υποστήριξη για κάλυψη κομματικών εξόδων

7 ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Νίκη Ομπάμα: Χρησιμοποίησε τα Social Media και κέρδισε Κατά την προεκλογική εκστρατεία του κατάφερε να έχει 5 εκατομμύρια φίλους, σε περισσότερες από δεκαπέντε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης ενώ δημοσιεύτηκαν δύο χιλιάδες βίντεο από την υπηρεσία του Youtube, τα οποία προβλήθηκαν πάνω από 80 εκατομμύρια φορές

8 ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Νίκη Τραμπ: Πως χρησιμοποίησε τα Social Media και κέρδισε 9 εκατομμύρια οπαδούς στο Twitter 10 εκατομμύρια στο Facebook 5 εκατομμύρια οπαδούς στο Instagram Κάθε φορά, που ο Ντόναλντ Τράμπ προχωρούσε σε ανάρτηση στο Twitter, η τηλεόραση έπαιζε το ρόλο του αναμεταδότη στέλνοντας αποτελεσματικά το μήνυμα σε εκατομμύρια θεατές, πολλοί από τους οποίους κοινοποιούσαν την ανάρτηση του πολλαπλασιάζοντας την δημοτικότητα του. Ουσιαστικά, η συνεργασία μεταξύ της τηλεόρασης και του Twitter κατάφερε να τον απογειώσει.

9 ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κίνημα Αγανακτισμένων Κατάφωρο παράδειγμα επιρροής του κοινωνικού ιστού μέσω χρήσης των Social Media, το Κίνημα των αγανακτισμένων που ξεκίνησε στις 25 Μάιου 2011 στο πλαίσιο αναταραχών της χώρας, με αίτημα την καταστροφή του Μνημονίου

10 ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Αραβική Άνοιξη Κατά την περίοδο του 2010, οι Αραβικές χώρες άρχισαν να διαμαρτύρονται εναντίον των δικτατορικών καθεστώτων. Η έναρξη ωστόσο, γίνεται από έναν Τυνήσιο νέο που αυτοπυρπολείται ως ένδειξη διαμαρτυρίας ύστερα από κατάσχεση προσωπικού πλανόδιου υλικού. Μετέπειτα, με αφορμή το γεγονός ξεκινούν αμέτρητες διαμαρτυρίες μέσω των κοινωνικών δικτύων.

11 ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΠΗΓΕΣ Νίκος Δερμετζής, Πολιτική Επικοινωνία, Εκδοσεις Παπαζήση 2002 Social Media and Politics: A New Way to Participate in the Political Process, Volume 1, Glenn W. Richardson Jr. , Editor Nandan Nilekani, The Big Connect: Politics in the Age of Social Media, Shaili Chopra, 2014 Monte Lutz, SVP-Digital Public Affairs, The social Pulpit: Barack Obama’s Social Media Toolkit, Edelman 2009

12


Κατέβασμα ppt "ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google