Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Έρευνα Μάρκετινγκ Γ. Σιώμκος-Μ. Ψιλούτσικου Ερευνητική Ηθική.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Έρευνα Μάρκετινγκ Γ. Σιώμκος-Μ. Ψιλούτσικου Ερευνητική Ηθική."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Έρευνα Μάρκετινγκ Γ. Σιώμκος-Μ. Ψιλούτσικου Ερευνητική Ηθική

2 Γιατί χρειάζεται η ηθική;
Η επιστήμη μας λέει πώς μπορούμε να κάνουμε κάτι. Δύναμη. Δεν μας λέει σε ποια περίπτωση πρέπει να το κάνουμε και σε ποια όχι. Περιορισμός Δύναμης.

3 Εμπιστοσύνη Όλο το ανθρώπινο οικοδόμημα στηρίζεται στην εμπιστοσύνη μεταξύ αγνώστων. Θεσμοί ΜΜΕ Οικονομία Επιστήμη Η εμπιστοσύνη στηρίζεται σε άγραφες συμφωνίες. Ο πρώτος κανόνας δεοντολογίας είναι «Να μην κάνεις κακό».

4 H Εμπιστοσύνη σε κρίση Edelman Trust Barometer, 2017

5 Η εμπιστοσύνη σε κρίση: Edelman, 2017

6 Η εμπιστοσύνη σε κρίση: Edelman, 2017

7 Η εμπιστοσύνη σε κρίση: Edelman, 2017

8 Η εμπιστοσύνη σε κρίση: Edelman, 2017

9 Η εμπιστοσύνη σε κρίση: Edelman, 2017

10 Η εμπιστοσύνη σε κρίση: Edelman, 2017

11 Η εμπιστοσύνη σε κρίση: Edelman, 2017

12 Η εμπιστοσύνη σε κρίση: Edelman, 2017

13 Η εμπιστοσύνη σε κρίση: Edelman, 2017

14 Ιστορική εξέλιξη του καλού
«Νόμοι» της Φύσης «Νόμοι» του Θεού «Νόμοι» του Ανθρώπου Ουμανισμός: Σημείο αναφοράς ο άνθρωπος και η ξεχωριστή αξία της ανθρώπινης ζωής.

15 Σύγχρονες Φιλοσοφικές προσεγγίσεις
Ωφελιμισμός(Jeremy Bentham/John Stuart Mill) Το καλό και το κακό εξαρτώνται από τις συνέπειες κάθε φορά. Το μέτρο αξιολόγησης του καλού και του κακού εξαρτάται από τη συνολική χρησιμότητα (περισσότερη ευτυχία για περισσότερους ανθρώπους). Κατηγορική Προσταγή(Immanuel Kant) Το καλό επιλέγεται επί της Αρχής και δεν αφορά μόνον την πράξη αλλά και την πρόθεση. Μπορώ να το μετατρέψω σε κανόνα για όλους, σε κάθε περίπτωση;

16 Παράγοντες διαμόρφωσης του κώδικα δεοντολογίας
Κοινωνικές αξίες και νόρμες Άτυπες Τυπικές (νόμοι) Κλαδικές αξίες και πρακτικές Συναλλαγές Ανταγωνισμός Εταιρικές αξίες και προσδοκίες Κουλτούρα Ανώτατη διοίκηση Προσωπικές αξίες Διαχρονικά δεν παραμένουν σταθερές!

17 Ποιος κάνει ανήθικες πράξεις;
Οι άνθρωποι είναι γενικώς ηθικοί, αλλά υπάρχουν λίγοι «ανήθικοι» που δημιουργούν προβλήματα. (bad apples) Είναι οι ηθικοί άνθρωποι που κάνουν «ανήθικες» πράξεις. Κάποιος μπορεί να είναι ηθικός στη ζωή του ακόμα κι αν κάνει ανήθικες πράξεις στη δουλειά του.

18 Ηθική Τύφλωση Προσωρινή και μη συνειδητή απόκλιση του ατόμου από τις αξίες του. Είναι η περίπτωση που «καλοί» άνθρωποι κάνουν «κακές» πράξεις. Ford Pinto Challenger Enron ….

19 Αντιμετώπιση της Ηθικής Τύφλωσης σε ατομικό επίπεδο
Αυτογνωσία Ποιες είναι οι αξίες μου; Τι είναι σημαντικό για μένα; Τι δεν είναι διαπραγματεύσιμο; Τι είδους συμβιβασμούς διατίθεμαι να κάνω; Mindfulness Σφαιρική θεώρηση Συνειδητές επιλογές Προσοχή στην αρχή Λαμβάνουμε υπόψη τις 2-3 πιο πρόσφατες επιλογές μας. Φόβος Πώς θα αποφάσιζα αν δεν φοβόμουν; Εξάσκηση Η «σωστή» συμπεριφορά προκύπτει από την συνεχή άσκηση του χαρακτήρα μας.

20 Ηθικά διλήμματα στην έρευνα
Συνειδητή συμμετοχή Πληροφορημένη συγκατάθεση Ιδιοκτησία δεδομένων Προστασία προσωπικών δεδομένων Ερευνητική μεθοδολογία

21 Σε ποιον ανήκουν τα δεδομένα;
Σήμερα υπάρχει τρομερή πρόσβαση σε δεδομένα και τρομερές δυνατότητες ανάλυσης. Τα δεδομένα αφορούν κάποιον. Του ανήκουν κιόλας; Τα δεδομένα ανήκουν σε εκείνον που τα καταγράφει. Υπάρχουν όμως, όρια, στην καταγραφή και στη χρήση. Πχ δεν επιτρέπεται κάμερα σε δοκιμαστήρια ή να καταγράφονται οι κλήσεις σου απ’ τον ΟΤΕ


Κατέβασμα ppt "Έρευνα Μάρκετινγκ Γ. Σιώμκος-Μ. Ψιλούτσικου Ερευνητική Ηθική."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google