Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΘεοφάνης Αθανασιάδης Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
Άσκηση 3 Στόχος της άσκησης είναι να μελετηθεί η διαδικασία μετακίνησης του πελατειακού κοινού από φυσικής παρουσίας σε μαγαζί, στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
2
Πλεονεκτήματα Eshop Ευκολία στην επιλογή Καλύτερες τιμές
Μεγάλη ποικιλία Λιγότερα Έξοδα Εύκολη Σύγκριση Τιμών Αποφυγή Συνωστισμού Αποφυγή Ψυχαναγκαστικών Αγορών Καταγεγραμμένες απόψεις πελατών Διακριτικότητα Οικονομία χρόνου και ενέργειας Εξασφαλισμένη Προστασία Καταναλωτών
3
Μειονεκτήματα Eshop Υπάρχουν καθυστερήσεις στην παράδοση
Μπορεί το προϊόν να είναι κατώτερο των προσδοκιών Υπάρχουν έξοδα αποστολής Υπάρχει κίνδυνος εξαπάτησης Δεν ικανοποιούν τις ανάγκες του καταναλωτή (ρούχα) Είναι δυσκολότερη η επιστροφή Θέματα Εγγύησης
4
Αρχικοί Πελάτες Αρχικά η εταιρεία Hardware έχει μερικούς πελάτες με φυσική παρουσία.(Bricks Customers) Αυτούς τους πελάτες θέλει να τους μεταφέρει στο eshop της εταιρείας.(Clicks Customers) Η διαδικασία αυτή πραγματοποιείται με την συνδρομή του Flow -> converting to click customers
5
Μεταφορά Πελατών Η μεταφορά πελατών επιτυγχάνεται με την συνδρομή κάποιας προωθητικής δράσης της εταιρείας. Στην περίπτωση μας υποθέτουμε πως η προώθηση είναι η word of mouth. (bricks to clicks wom)
6
Νέοι Πελάτες Παράλληλα με την δημιουργία του eshop η εταιρεία κερδίζει καινούργιους πελάτες. (gaining new clicks customers) Αυτό επιτυγχάνεται με μια προώθηση που εφαρμόζει η εταιρεία και είναι η word of mouth. (actual new customer wom)
7
Ευαισθητοποίηση της αγοράς για το μαγαζί
Η επιτυχία του word of mouth πραγματοποιείται με την ευαισθητοποίηση της αγοράς. (Awareness of E Biz) Παραδείγματα Ευαισθητοποίησης της Αγοράς Ενημέρωση και Ευαισθητοποίηση κοινού
8
Ευαισθητοποίηση της αγοράς για το eshop
Παραδείγματα Ευαισθητοποίησης της Αγοράς για τεχνολογικές εφαρμογές. Ενημέρωση και Ευαισθητοποίηση κοινού
9
Πόροι για την ευαισθητοποίησης της αγοράς
Στην προσπάθεια ευαισθητοποίησης της αγοράς έχουμε πόρους που εισάγονται στο σύστημα. (awareness resulting from spending) Συνήθως όταν ατονεί η διαφήμιση τότε παύουν οι καταναλωτές να σκέφτονται την εταιρεία.(losing awareness)
10
Μάρκετινγκ Ο συνήθης τρόπος για την αύξηση της ευαισθητοποίησης της αγοράς, είναι με διάθεση πόρων για μια επιτυχημένη marketing campaign που καθορίζεται με το converter -> marketing spending
11
Χάνοντας πελάτες του eshop
12
Ένας εύκολος τρόπος για να καθορισθεί πόσοι πελάτες χάνονται κάθε χρονική περίοδο χρησιμοποιούμαι το converter -> click customer loss fraction.
13
Ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών
Ένας από τους κυρίαρχους λόγους για τους οποίους συνήθως χάνουμε πελάτες από ένα eshop είναι η ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.