Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΒΑΘΗ ΦΟΙΤΗΤΕΣ : ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΒΛΑΧΑΝΤΩΝΗΣ 16125 ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΣΑΧΜΠΑΖΙΔΗΣ 15531
2
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σε αυτή την παρουσίαση θα αναλύσουμε μια Ακτοπλοϊκή εταιρεία η οποία ονομάζεται AEGEAN SPIRIT και εδρεύει στον Πειραιά. Η εταιρεία παρέχει υπηρεσίες μεταφοράς ατόμων, οχημάτων και εμπορευμάτων με τα πλοία που διαθέτει σε κάθε προορισμό της.
3
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Επηρεάζεται από την αστάθεια της πολιτικής σκηνής Αποτέλεσμα : Αστάθεια στις αγοραστικές ενέργειες των πολιτών Συνεχή αλλαγή μελλοντικών πλάνων της εταιρίας
4
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
H Ελλάδα είναι η πιο δραστήρια χωρά όσον αφορά την ναυτιλία. Η εταιρεία επηρεάζεται μέσω της οικονομικής κρίσης Αποτέλεσμα πτώση της αγοραστικής δύναμης των πολιτών -» μείωση εσόδων της εταιρείας Αύξηση των εξόδων τις εταιρείας λόγω αύξησης του Φ.Π.Α σε 24% Υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός
5
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Επηρεάζει την εταιρεία προσφέροντας : ποιοτικότερα ταξίδια μεγαλύτερο εύρος θέσεων πλοίου μικρότερη διάρκεια του ταξιδίου οικονομία στα καύσιμα
6
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Επηρεάζεται από την κριτική που τις ασκείται
Εάν η επιχείρηση προσφέρει στους πελάτες τις τότε θα αυξηθεί η φήμη της
7
ΣΤΟΧΟΙ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ
ΣΤΟΧΟΙ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ Εδραίωση στην αγορά Εσωτερική βελτίωση Επέκταση των υπηρεσιών
8
Ανάλυση S.W.O.T. Δυνάμεις Αδυναμίες ελεύθερο ναυλολόγιο
website που παρέχει φθηνότερα εισιτήρια Αδυναμίες είναι κυμαινόμενη τιμή των καύσιμων αλλαγή συνθηκών λόγω οικονομικής κρίσης
9
Ανάλυση S.W.O.T. Απειλές ασταθής φορολογία η ασφάλεια του πλοίου
Ευκαιρίες έχει εύκολη πρόσβαση στο τραπεζικό σύστημα δικαίωμα ακινητοποιήσεις του πλοίου μέχρι 105 μέρες Απειλές ασταθής φορολογία η ασφάλεια του πλοίου παγκόσμια τρομοκρατία κακές καιρικές συνθήκες
10
Κατηγορίες πελατών Ντόπιοι κάτοικοι Τουρίστες Οι επαγγελματίες
11
Βελτίωση παροχών προς τους πελάτες
Απαιτείται ερωτηματολόγιο ώστε η επιχείρηση να μπορέσει να κάνει πιο στοχευόμενες αλλαγές προς όφελος των πελατών. Κύριες ερωτήσεις ερωτηματολόγιου: (Ανοιχτό ερωτηματολόγιο) Ποσό συχνά ταξιδεύετε; Πως θα αξιολογούσατε τις υπηρεσίες που σας προσφέρονται; Θεωρείται την υγιεινή των πλοίων επαρκή; Είναι το τιμολόγιο αντάξιο με τις υπηρεσίες που σας προφέρονται; Έχετε κάποια σχόλια ή παρατηρήσεις να προσθέσετε;
12
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ;;;
13
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ…!
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.