Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΕυλάλιος Κουρμούλης Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
Πλάτων, ηλεκτρονικός τουρισμός ως αναζήτηση Γνώσης Ηθική και Πολιτική
Ηθική. Πρέπει να πεισθούμε και χρειάζεται όχι μόνο Νομοθεσία και οικονομικά συστήματα. Άνθρωπος αρέσκει να παραβιάζει νόμους Προστασία απορρέει από οικονομικό συμφέρον –παραβλέπεται εύκολα 1
2
Πλάτων, ηλεκτρονικός τουρισμός ως αναζήτηση Γνώσης Ηθική και Πολιτική
Ηθική. Απόδοση σχετικής αξίας Απόδοση Απόλυτης αξίας (Συνεπιοκρατεία) (Δεοντολογία) Περιβάλλον αποτελεί ανεξάρτητη οντότητα Οφείλουμε να σεβόμαστε ότι έχει απόλυτη αξία Το περιβάλλον είναι φορέας απόλυτης αξίας άρα οφείλουμε να σεβόμαστε το περιβάλλον Περιβάλλον είναι απαραίτητο Οργανική αξία Υποστηρίζει την διατήρηση της ύπαρξής μας Έχομε ηθικές υποχρεώσεις χωρίς να έχει εκείνο δικαιώματα Έχομε υποχρέωση να το διατηρούμε Δεν είναι επισφαλής Πρόβλημα τελευταίου σπάνιου είδους Πρόβλημα το ρυάκι και ο άνθρωπος ίδιες αξίες? Είναι εκδηλώσεις (μορφές) του Θεού στον χρόνο? Άρα τα πάντα είναι καλά. Δεν αφήνει χώρο στην ελεύθερη βούληση...Ο ρόλος της Ηθικής? 2
3
Πλάτων, ηλεκτρονικός τουρισμός ως αναζήτηση Γνώσης Ηθική και Πολιτική
(Δεοντολογία) Θα μπορούσαμε να ισχυριστούμε ότι κάθε όν έχει απόλυτη αξία διότι ενσωματώνει ένα σύνολο εξελικτικών πληροφοριών. (διαδρομή ζωής) Η καταστροφή ενός είδους απαξιούται διότι εξαφανίζεται ζωή. Πρόβλημα θανατηφόροι ιοί, ΗΙV, καρκίνοι, κ.λπ. Είναι φυσικές οντότητες με εξελικτική διαδρομή. Η ίδια η φύση στην πορεία του χρόνου έχει καταργήσει περισσότερα είδη από όσα έχει δημιουργήσει. 3
4
Πλάτων, ηλεκτρονικός τουρισμός ως αναζήτηση Γνώσης Ηθική και Πολιτική
Το όλον είναι ηθικώς πρότερον του μέρους (Οικοφασισμός) Ατομικά συμφέροντα σε δεύτερη μοίρα από το συμφέρον του συνόλου. Πρόβλημα όταν μία ζωή είναι επιζήμια στο σύνολο. Μπορούμε να συμπεράνουμε ότι η προσφυγή σε αξίες δεν έχει δώσει λύση στο πρόβλημα της Ηθικής σχέσης ανθρώπου και περιβάλλοντος. 4
5
Πλάτων, ηλεκτρονικός τουρισμός ως αναζήτηση Γνώσης Ηθική και Πολιτική
Πολιτική e-Tourism Ηγέτες Φιλόσοφους εκπαιδευμένους να μπορούν να ξεχωρίσουν τον κόσμο των αισθητών από τον κόσμο των ιδεών. Να δύνανται να διακρίνουν το καλό από το κακό, την αλήθεια από την πλάνη, το πραγματικό από το απατηλό. Προστάτες. – Δίκαιους φραγμούς προστασίας περιβάλλοντος οικονομικούς, νομοθεσίες. Προστασία του σπανίζοντας είδους που περιέχει μέγιστη πληροφορία και γνώση. Παραγωγούς.- Τεχνολογίες που επιτρέπουν την προστασία του περιβάλλοντος δημιουργία ηλεκτρονικών προϊόντων που φέρνουν το σπανίζον είδος στο σπίτι, που αναπαράγουν χαμένα είδη, εμπειρίες, πολιτισμούς, επιτρέπουν διαλεκτική. 5
6
Πλάτων, ηλεκτρονικός τουρισμός ως αναζήτηση Γνώσης Ηθική και Πολιτική
Βιωσιμότητα-Ηθική Εκφράζεται επιγραμματικά από τις αιώνιες Ελληνικές Ηθικές αξίες Δικαιοσύνης Τάξης Λιτότητας Μέτρου Αντικαταστάθηκαν από αυτές του ‘ατομοκρατικού νεοτερισμού ‘ του Δυτικού Πολιτισμού, δηλαδή την Δύναμη Τύχη και το Κέρδος 6
7
Πλάτων, ηλεκτρονικός τουρισμός ως αναζήτηση Γνώσης Ηθική και Πολιτική
Βιωσιμότητα-Ηθική Είναι δυναμική διαδικασία και στηρίζεται σε 3 πυλώνες Οικονομία Κοινωνία Περιβάλλον Ανθρώπινα συστήματα -Εξελίσσονται γρήγορα Ιεραρχικά ανώτερο αλλά εξελίσσεται αργά Στόχος -Αρμονική συνεξέλιξη ανθρωπίνων συστημάτων και περιβαλλοντικών οικοσυστημάτων.
8
Πλάτων, ηλεκτρονικός τουρισμός ως αναζήτηση Γνώσης Ηθική και Πολιτική
Τα Ελληνικά δεδομένα Ο Τουρισμός είναι ιδιαίτερα ανθεκτικός- Υπάρχει όμως ‘Τουριστικοποίηση’ στην ανθρωπογεωγραφία στα νησιά μας. -οδηγεί σε μονοκαλλιέργεια τουριστικών δραστηριοτήτων. -υποβαθμίζεται το κοινωνικό, φυσικό και δομημένο περιβάλλον. -Τάση πλαστικοποίησης και μίμησης με πρότυπο τις δημοφιλέστερες περιοχές. Σε μερικά νησιά γίνεται προσπάθεια προς πιο βιώσιμη ισόρροπη τουριστική ανάπτυξη. Μύκονο, Ρόδο, Κρήτη, οριακή κατάσταση. -Έλλειψη ισορροπίας και μέτρου -υπερεπαγγελματισμό χαμηλά εισοδήματα περιβαλλοντική υποβάθμιση μείωση ζήτησης -Χρειάζεται 1) Σχεδιασμός και 2) Ειδικά Προϊόντα 3) Μελέτη χωρητικότητας των νησιών (μέγιστος αριθμός που δύναται το οικοσύστημα να φέρει) Ανάπτυξη εντός ορίων. Χρειάζεται προσπάθειες με θεσμικό χαρακτήρα ώστε να επηρεάζουν τον σχεδιασμό τουριστικής πολιτικής σε τοπικό επίπεδο. Να λάβουμε υπόψη α) Την ατελή λειτουργία της κοινωνίας β) έλλειψη κουλτούρας διαλόγου στον σχεδιασμό γ) Νέες Τεχνολογίες διαδικτύου και Πληροφορικής δ) χαμηλό επίπεδο εκπαίδευσης και κατάρτισης του ανθρώπινου δυναμικού του Τουρισμού. 8
9
Πλάτων, ηλεκτρονικός τουρισμός ως αναζήτηση Γνώσης Ηθική και Πολιτική
Συμπεράσματα Η Γνώση μπορεί να μεταδίδεται καλύτερα με χρήση της διαλεκτικής, σύμφωνα με τον Πλάτωνα. Σκοπός είναι να μεταφέρουμε στον «οικιακό-τουρίστα» την εμπειρία του να ήταν εκεί. Χρήση του Διαδικτύου, προηγμένων επικοινωνιών και πολυμέσων. Η χρήση Διαδικτυακής διαλεκτικής, διαλεκτικής Ηλεκτρονικού Τουρισμού και επικοινωνίας πραγματικού χρόνου μας επιτρέπει να συνδιαλεγόμαστε με τοπικούς κατοίκους εξ’ αποστάσεως. Το αποτέλεσμα είναι να έχουμε την ελάχιστη δυνατή διατάραξη και διαταραχή του «προϊόντος» από τον τουρίστα/παρατηρητή. 9
10
Πλάτων, ηλεκτρονικός τουρισμός ως αναζήτηση Γνώσης Ηθική και Πολιτική
Ηλεκτρονικός Τουρισμός – Ως εμπειρία της Γνώσης. Ο πλέον αναπτυσσόμενος τομέας του ηλεκτρονικού εμπορίου. Διευκολύνει την ροή των τουριστών και παραδίδει τον τουρίστα στο «προϊόν», επαρκώς αλλά και χωρίς ιδιαίτερο κόστος. Αποτελεί συνδυασμό των τεχνολογιών Διαδικτύου, των επιχειρηματικών αρχών και του τουρισμού. Μπορούμε να προσφέρουμε το προϊόν (πιστό αντίγραφο) στον τουρίστα αντί τον τουρίστα στο προϊόν; Ο ΠΛΑΤΩΝΑΣ λέει ότι ο καλύτερος τρόπος της διδαχής της γνώσης είναι αυτός μέσω του διαλόγου Διαδίκτυο+Πολυμέσα 10
11
Πλάτων, ηλεκτρονικός τουρισμός ως αναζήτηση Γνώσης Ηθική και Πολιτική
Τουρισμός Εικονικής Πραγματικότητας Εκτέλεση του παραδείγματος τρισδιάστατης απεικόνισης 11
12
Πλάτων, ηλεκτρονικός τουρισμός ως αναζήτηση Γνώσης Ηθική και Πολιτική
12
13
Πλάτων, ηλεκτρονικός τουρισμός ως αναζήτηση Γνώσης Ηθική και Πολιτική
13
14
Πλάτων, ηλεκτρονικός τουρισμός ως αναζήτηση Γνώσης Ηθική και Πολιτική
14
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.