Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Πρόσληψη μελών οικογένειας
2
Πρόσληψη μελών οικογένειας: Περίληψη περίπτωσης
Η Karen είναι καινούρια υπάλληλος στο τμήμα Επικοινωνιών και Marketing. Συνεργάζεται με τον Scott, Διευθυντή Επικοινωνιών, και την υπόλοιπη ομάδα εδώ και λίγους μήνες. Δεν είναι τόσο έμπειρη όσο τα άλλα μέλη της ομάδας αλλά εργάζεται σκληρά και είναι πολύ δημιουργική. Από τότε που εντάχθηκε στην ομάδα, ο Scott καθοδηγεί ανεπίσημα την Karen. Στη διάρκεια κάποιας από τις τελευταίες συζητήσεις τους, ο Scott μαθαίνει ότι η Karen είναι η νύφη του προϊσταμένου του τμήματος Επικοινωνιών και Marketing.
3
Πρόσληψη μελών οικογένειας: Σημεία έναρξης συζήτησης
Σε αυτή την περίπτωση, ποιες είναι οι ευθύνες: του Scott; Του προϊσταμένου του Τμήματος Επικοινωνιών; Των άλλων υπαλλήλων του Τμήματος Επικοινωνιών; Ποια είναι τα πιθανά προβλήματα και οι συνέπειες της προσωπικής σχέσης της Karen; Μήπως οι περιστάσεις θα ήταν διαφορετικές, αν: Ο πεθερός της Karen ήταν ο προϊστάμενος άλλου τμήματος; Η Karen είχε τη σχέση ανιψιάς/ θείου; Η Ομάδα Επικοινωνιών είχε ενημερωθεί για τη σχέση πριν από τη συνέντευξή της; Η Karen δεν είχε καλή απόδοση στη δουλειά της;
4
Πρόσληψη μελών οικογένειας: Κατευθυντήριες οδηγίες
Κανένας υπάλληλος δεν πρέπει ποτέ να προσλαμβάνει, να επιβλέπει ή να ασκεί επιρροή σε μέλος της οικογένειάς του ή σε στενή προσωπική σχέση εντός της εταιρείας εκτός αν η διοίκηση της Tyco έχει ρητά δώσει την έγκρισή της εκ των προτέρων. Αποφύγετε κάθε σχέση ή δραστηριότητα που θα μπορούσε να επηρεάσει την ανεξάρτητη κρίση σας ή που λογικά θα μπορούσε να δώσει την εντύπωση ότι έρχεται σε σύγκρουση με τα συμφέροντα της Tyco. Αν έχετε απορίες, απευθυνθείτε σε κάποιον αρμόδιο που αναφέρεται στην ενότητα Πόρων Μιλήστε Ανοιχτά του Οδηγού.
5
Πρόσληψη μελών οικογένειας: Αντλούμενα διδάγματα
Στην Tyco, πιστεύουμε ότι η υπεύθυνη υποβολή αναφορών και η επικοινωνία αποτελούν το κλειδί για την πρόληψη των συγκρούσεων συμφερόντων. Έχει σημασία κάθε απόφαση και κάθε συναφής ενέργεια να βασίζονται στις ανάγκες της εταιρείας και όχι σε προσωπικά συμφέροντα ή σχέσεις. Είναι βασικό να αποφεύγουμε ακόμα και να δίνουμε την εντύπωση της σύγκρουσης συμφερόντων. Εάν βρεθείτε ποτέ σε θέση όπου μπορείτε να επηρεάσετε την πρόσληψη ή προαγωγή κάποιου συγγενούς ή στενού φίλου, πρέπει να γνωστοποιήσετε τη σχέση χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα κανάλια αναφοράς και να μιλήσετε με τον προϊστάμενό σας ή με άλλο υπάλληλο του τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού.
6
Εγείροντας Προβληματισμούς
Έχει σημασία να συμβάλουμε στη διατήρηση των Ζωτικών Αξιών μας και της φήμης μας. Εάν παρατηρήσετε κάποια ενέργεια που σας κάνει να νιώθετε ανησυχία, ή πιστεύετε ότι είναι ανάρμοστη, υπάρχουν πολλές δυνατότητες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αναφέρετε κάποιον προβληματισμό σε ανώτερα ιεραρχικά κλιμάκια. Αυτές είναι: Προϊστάμενοι Εκπρόσωποι Ανθρώπινου Δυναμικού Νομικό Τμήμα Το Γραφείο του Διαμεσολαβητή ή η γραμμή ConcernLINE Δικτυακός τόπος της Tyco για Ζωτικούς Προβληματισμούς* ( *ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι υπάλληλοι σε Γαλλία, Βέλγιο, Γερμανία και Ισπανία πρέπει να αναφέρουν μόνο προβληματισμούς οικονομικού περιεχομένου όταν αναφέρουν ζητήματα μέσω της γραμμής ConcernLINE ή του δικτυακού τόπου Ζωτικών Προβληματισμών της Tyco.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.