Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεἸοκάστη Ζωγράφου Τροποποιήθηκε πριν 7 χρόνια
1
Επιλέγοντας… Αν θέλουμε να γράψουμε έναν αλγόριθμο που να τον εκτελεί ένα μικρό παιδί, ώστε να διασχίσει με ασφάλεια το δρόμο, πρέπει να συμπεριλάβουμε τον έλεγχο του φαναριού. Ο αλγόριθμος μπορεί να περιγραφεί με βήματα ως εξής: Περπάτησε μέχρι την άκρη του πεζοδρομίου. Έλεγξε το σηματοδότη για τους πεζούς. Αν ο σηματοδότης είναι πράσινος, τότε πέρασε προσεκτικά το δρόμο∙ διαφορετικά (δηλ. αν είναι κόκκινος), περίμενε στην άκρη του πεζοδρομίου μέχρι το φανάρι να γίνει πράσινο.
2
ΑνΔιαφορετικά συνθήκη [εντολή 1] [εντολή 2]
Να γραφεί ένας αλγόριθμος που θα μας δίνει την απόλυτη τιμή ενός αριθμού. Αν θυμηθούμε λίγο τα μαθηματικά, η απόλυτη τιμή ενός αριθμού x ισούται με: x, αν x >= 0, -x, αν x < 0. Η εντολή της Logo που χρησιμεύει για την εκτέλεση του παραπάνω αλγορίθμου από τον υπολογιστή είναι η: ΑνΔιαφορετικά συνθήκη [εντολή 1] [εντολή 2] Με την εντολή αυτή ο υπολογιστής ελέγχει αρχικά, αν ισχύει η συνθήκη. Στη συνέχεια ανάλογα με το αν ισχύει (είναι αληθής), εκτελεί την πρώτη εντολή∙ διαφορετικά εκτελεί τη δεύτερη. για απόλυτη :χ ΑνΔιαφορετικά :χ < 0 [Ανακοίνωση (φρ [Η απόλυτη τιμή είναι: ] (-1) * :χ)] [Ανακοίνωση (φρ [Η απόλυτη τιμή είναι: ] :χ)] τέλος
3
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1 : ΚΟΥΙΖ Για παιχνίδιΓνώσεων
ερώτηση [Πώς ονομάζεται στα αγγλικά η μνήμη του υπολογιστή, όπου αποθηκεύουμε προσωρινά δεδομένα και εντολές?] ΑνΔιαφορετικά ανήκει? Απάντηση [RAM R.A.M.] [ανακοίνωση [ΜΠΡΑΒΟ!]] [ανακοίνωση [ΛΑΘΟΣ!]] τέλος Εισάγετε ήχο σε κάθε περίπτωση
4
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2 : ΚΟΥΙΖ + χρόνος
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2 : ΚΟΥΙΖ + χρόνος Για αντανακλαστικά ΑρχικοποίησηΧρονιστή κάνε “αρ1 1 + τυχαίο 100 κάνε “αρ2 1 + τυχαίο 100 ερώτηση (φρ[πόσο κάνει ] :αρ1 “επί :αρ2 “?) ΑνΔιαφορετικά απάντηση = :αρ1 * :αρ2 [ανακοίνωση (φρ[ΜΠΡΑΒΟ! Ο χρόνος σου ήταν ] χρονιστής / 10 “δευτερόλεπτα! ) ] [ανακοίνωση [ΛΑΘΟΣ απάντηση!]] τέλος
5
test Γράψτε μία διαδικασία που θα ανακοινώνει ποιος από τους 2 αριθμούς που δέχεται είναι μικρότερος. Θεωρήστε ότι οι αριθμοί δεν είναι ίσοι.
6
…λύση για Μικρότερος :x :y Ανδιαφορετικά :x < :y
[ Ανακοίνωση [ο πρώτος μικρότερος από τον δεύτερο] ] [ Ανακοίνωση [ο δεύτερος μικρότερος από τον πρώτο] ] Τέλος Κλήση Μικρότερος 10 20 Μικρότερος 5 10
7
άσκηση Γράψτε μία διαδικασία που θα ζητάει από τον χρήστη 2 αριθμούς και θα ανακοινώνει ποιος από τους 2 αριθμούς είναι μικρότερος. Θεωρήστε ότι οι αριθμοί μπορεί να είναι ίσοι.
8
Επίλυση πρωτοβάθμιας εξίσωσης αx+β=0
9
Τώρα μπορούμε να φτιάχνουμε πιο σύνθετα προγράμματα:
Αριθμομηχανή Κυνηγητό σκύλου γάτας
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.