Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΘησεύς Δραγούμης Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
Μεθοδολογία έρευνας στην κινητική αγωγή και μάθηση
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΧΑΡΙΛΑΟΣ Κ.ΖΑΡΑΓΚΑΣ ΕΠΙΚ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Π.Τ.Ν.
2
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΙΝΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΩΙΜΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Μεταβλητές: Ηλικία, επίπεδο κινητικών δεξιοτήτων 1η Υπόθεση: Υπάρχει διαφορά στο γένος σχετικά με το επίπεδο κινητικών δεξιοτήτων 1ο Υπόθεση: Δεν υπάρχει διαφορά στο γένος σχετικά με το επίπεδο κινητικών δεξιοτήτων 2η Υπόθεση: Υπάρχει διαφορά στο επίπεδο κινητικών δεξιοτήτων σχετικά με την ηλικία. Δηλαδή, τα μεγαλύτερα ηλικιακά παιδιά τα καταφέρνουν καλύτερα 2ο Υπόθεση: Δεν υπάρχει διαφορά στο επίπεδο κινητικών δεξιοτήτων σχετικά με την ηλικία. Δηλαδή, τα μεγαλύτερα ηλικιακά παιδιά δεν τα καταφέρνουν καλύτερα
3
Σκοπός: ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΙΝΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΩΙΜΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Σημασία της έρευνας:
4
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ Εισαγωγή
1Ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ Εισαγωγή Θεωρίες σχετικές με το υπό εξέταση θέμα Ερευνητική αρθρογραφία Ελληνική & ξενόγλωσση 2o ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Σκοπός Υποθέσεις Όρια Εννοιολογικοί ορισμοί Σημασία της έρευνας 3ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΙΓΜΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Δείγμα Μέθοδος Στατιστική ανάλυση Πρωτόκολλο καταγραφής, πίνακες κατανομής συχνοτήτων και ποσοστών 4Ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕ-ΣΜΑΤΑ Αποτελέσματα Έλεγχος των υποθέσεων 5Ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Συμπεράσματα Συζήτηση Προτάσεις
5
παιχνίδι ακρίβεια Χρόνος Οικονομία Δυνάμεων σιγουριά Εγκατά-λειψη ΝΑΙ
ΟΧΙ ΕΤΣΙ & ΕΤΣΙ f % 1ο 2ο 3ο …. 18ο ΣΥΝΟΛΟ
6
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Robson C. (2007). ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11, ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ, στο Η Έρευνα του πραγματικού Κόσμου. Εκδ.: Gutenberg, Αθήνα. Cheffers, J., Mancini, V., & Martinek, T. (1982). Συστήματα Παρατήρησης στην Τάξη – Ανάλυση Αλληλεπίδρασης. Μετ. – Επικμ.: Γιάννης Ζέρβας, Αθήνα.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.