Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η διδασκαλία του χρόνου

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Η διδασκαλία του χρόνου"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Η διδασκαλία του χρόνου
Παιδαγωγικό τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης 12:10 Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΠΑΝΑΓΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΕΜ: 3855 Γ΄ Εξάμηνο Ο χρόνος

2 Παιδαγωγικό τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Ο χρόνος Παιδαγωγικό τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης 12:10 Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Ο χρόνος εννοείται "η ακαθόριστη κίνηση της ύπαρξης και των γεγονότων στο παρελθόν, το παρόν, και το μέλλον, θεωρούμενη ως σύνολο". Γενικά Χρόνος χαρακτηρίζεται η ακριβής μέτρηση μιας διαδικασίας από το παρελθόν στο μέλλον. Κάθε φυσικό φαινόμενο π.χ. μια πτώση αντικειμένου στο έδαφος εξελίσσεται στην έννοια της ορισμένης χρονικής περιόδου. Ο χρόνος μετράται σε μονάδες όπως το δευτερόλεπτο και με ειδικά όργανα τα χρονόμετρα π.χ. ρολόι. Οι καθημερινές εμπειρίες αποδεικνύουν πως ο χρόνος "κυλάει" με τον ίδιο πάντα ρυθμό και μόνο προς μια κατεύθυνση - από το παρελθόν προς το μέλλον. Η κίνηση γενικότερα ούτε μπορεί να διακοπεί αλλά και ούτε να αντιστραφεί στην έννοια του χρόνου. Παρά ταύτα, όπως εξηγεί η ειδική θεωρία της σχετικότητας, αυτή η κίνηση μπορεί να επιβραδυνθεί με ασύλληπτα μεγάλες ταχύτητες. Ο χρόνος

3 Γιατί χρειαζόμαστε την ώρα;
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Η ώρα ορίζεται ως ίση με 60 λεπτά ή 3600 δευτερόλεπτα και είναι περίπου το 1/24 της ημέρας. Αρχικά η ώρα ορίστηκε ως το 1/24 της ημέρας (και το λεπτό και το δευτερόλεπτο μέσω αυτής) αλλά αυτός ο ορισμός έπασχε από πρόβλημα ακρίβειας, δεδομένου ότι οι ημέρες δεν έχουν σταθερή διάρκεια και σήμερα ορίζεται μέσω του δευτερολέπτου. Ιστορικά η ώρα προέρχεται από τη χρήση συστήματος μέτρησης με βάση τον αριθμό 12 αρχαίων πολιτισμών, από το χωρισμό της ημέρας από το ξημέρωμα μέχρι τη δύση και της νύχτας, σε 12 ίσα διαστήματα το καθένα. Την ώρα τη χρειαζόμαστε για να υπολογίζουμε το χρόνο. Ένα ρολόι μας βοηθά να ελέγχουμε το ημερήσιο πρόγραμμά μας και να διαπιστώνουμε έμπρακτα τη χρησιμότητά του να υπολογίζουμε το χρόνο μας. Ο χρόνος

4 «Διαβάζοντας» την ώρα Λεπτοδείκτης
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Λεπτοδείκτης ο μεγάλος δείκτης του ρολογιού, αυτός που δείχνει τα λεπτά της ώρας. Ωροδείκτης  η μικρότερη από τις δύο βελόνες ενός ρολογιού - εκείνη που δείχνει την ώρα. Ο χρόνος

5 Παιδαγωγικό τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Επεξήγηση Παιδαγωγικό τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης 12:10 Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Το «διάβασμα» της ώρας γίνεται δεξιόστροφα. Όταν ο λεπτοδείκτης κάνει ένα πλήρη κύκλο τότε ο ωροδείκτης μετακινείται κατά μία θέση δεξιά. Ο χρόνος

6 Παιδαγωγικό τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Η διαδικασία Παιδαγωγικό τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης 12:10 Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης 60 55 05 12 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Πρώτα κοιτάμε τον ωροδείκτη που μας δείχνει την ώρα. 10 50 15 45 Μετά κοιτάμε τον λεπτοδείκτη που μας δείχνει τα λεπτά. 20 40 25 35 30 Ο χρόνος

7 Επίλογος «Σας ευχαριστώ» Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης «Σας ευχαριστώ» Ο χρόνος


Κατέβασμα ppt "Η διδασκαλία του χρόνου"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google