Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Προτάσεις για τη δημιουργία προϊόντων προώθησης εκπαιδευτικών ιστολογίων στα πλαίσια της μαθησιακής κοινότητας ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Κατεύθυνση Παιδαγωγική.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Προτάσεις για τη δημιουργία προϊόντων προώθησης εκπαιδευτικών ιστολογίων στα πλαίσια της μαθησιακής κοινότητας ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Κατεύθυνση Παιδαγωγική."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Προτάσεις για τη δημιουργία προϊόντων προώθησης εκπαιδευτικών ιστολογίων στα πλαίσια της μαθησιακής κοινότητας ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Κατεύθυνση Παιδαγωγική και Νέες Τεχνολογίες Μάθημα: Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες Εαρινό εξάμηνο Βρόικου Γρηγορία Α.Μ. 619 Κετικίδου Ευθυμία Α.Μ. 602

2 1.ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ
Τα προϊόντα 1.ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ 10 ανεξάρτητες ομάδες από 3 μέλη Η κάθε ομάδα θα αναλάβει την παρουσίαση 9 ιστολογίων(δεν θα παρουσιάσει η ομάδα δημοσιογραφίας, καθώς θα αποτυπώνει τη διαδικασία) Η παρουσίαση προτείνεται να εστιάζει στο περιεχόμενο ενδιαφέροντος, θετικά και αρνητικά του ιστολογίου

3 2. Κοινός λογαριασμός Παρουσίαση των ιστολογίων σε πίνακες (boards) ανά κατηγορία συνοδευόμενα από αντίστοιχη περιγραφή και τα βίντεο. Το προϊόν θα διευκολύνει τους χρηστές, καθώς: αναζήτηση εκπαιδευτικού υλικού είναι πιο εύκολη (λέξεις-κλειδιά) προσφέρει δυνατότητα ανάγνωσης, αποθήκευσης, σχολιασμού ακόμα και περαιτέρω διαμοιρασμού των ιστολογίων

4 3.Βίντεο-διαφημίσεις των ιστολογίων
3 ομάδες παραγωγής βίντεο Ένα βίντεο για κάθε κατηγορία ιστολογίων με σύντομες περιγραφές των περιεχομένων, αλλά και του background των δημιουργών τους, όπως και της ιδεολογίας την οποία εκπέμπουν Ανάρτηση στο youtube, pinterest Στόχος να κινητοποιήσει τους υπόλοιπους χρήστες, να ενδιαφερθούν και να αναζητήσουν περαιτέρω τα ιστολογία.

5 4.Βίντεο αποτύπωσης της διαδικασίας
5.Άρθρο Ομάδα φιλολογικής επιμέλειας Θα παρουσιάζεται ο σκοπός, η πορεία και η ολοκλήρωση του έργου σε ηλεκτρονικό περιοδικό /εφημερίδα Σκοπός η προώθηση του υλικού Ομάδα δημοσιογραφίας Σκοπός η συνεχής αξιολόγηση του έργου από τους φοιτητές και ο αναστοχασμός, ενεργή συμμετοχή όλων των μελών

6 Οργάνωση της κοινότητας
32 φοιτητές χωρίζονται στις 9 παρακάτω ομάδες: Ομάδα κατηγοριοποίησης – συντονιστών Ομάδα σύνθεσης περιγραφής για κατηγορία χ Ομάδα σύνθεσης περιγραφής για κατηγορία ψ Ομάδα σύνθεσης περιγραφής για κατηγορία ω Ομάδα παραγωγής βίντεο για κατηγορία χ Ομάδα παραγωγής βίντεο για κατηγορία ψ Ομάδα παραγωγής βίντεο για κατηγορία ω Ομάδα δημοσιογραφίας Ομάδα φιλολογικής επιμέλειας- μετάφρασης

7 Οργάνωση Wiki Συντονισμός και ποιοτική αξιολόγηση των υπό επεξεργασία προϊόντων μέσω του wiki Κύριος στόχος είναι η προσβασιμότητα όλων των μελών στο υλικό που διαμορφώνει κάθε ομάδα, έτσι ώστε να τηρείται η συνέχεια και η συνοχή μεταξύ των έργων της κάθε ομάδας. Έτσι, θα δημιουργηθούν 5 σελίδες, όπου θα συμβάλλει στην καλύτερη οργάνωση και επικοινωνία μεταξύ των μελών. Σελίδες : παρουσιάσεων, κατηγοριοποίηση, περιγραφών, βίντεο , σελίδα της δημοσιογραφίας.

8 Ομάδα κατηγοριοποίησης – συντονιστών
Ομάδες σύνθεσης περιγραφής Διακρίνει τα επιλεχθέντα ιστολόγια σε 3 κατηγορίες Διαμοιράζονται ως συντονιστές σε κάθε κατηγορία χ,ψ,ω, για να συντονίζουν το έργο και τη συνεργασία μεταξύ των ομάδων Συμμετέχουν στη διαδικασία ορισμού κριτηρίων για το έργο της κάθε ομάδας Επίβλεψη χρονικών περιορισμών Ορίζουν τα κριτήρια συγγραφής των περιγραφών μαζί με τους συντονιστές Διαβάζουν το περιεχόμενό των ιστολογίων που έχουν αναλάβει Σύνθεση της περιγραφής σύμφωνα με τα κριτήρια που ορίστηκαν Ανάρτηση του πρόχειρου υλικού στη σελίδα τους στο wiki

9 Ομάδες παραγωγής βίντεο
Ομάδα φιλολογικής επιμέλειας Τα κριτήρια δημιουργίας των βίντεο ορίζονται μεταξύ των 3 ομάδων-συντονίζουν οι συντονιστές Δημιουργούν βίντεο ενσωματώνοντας σε αυτό ίσως και ορισμένα από τα στοιχεία των περιγραφών Παρακολουθούν το έργο των ομάδων περιγραφής και το έργο των ομάδων βίντεο Ανατροφοδοτούν τις ομάδες περιγραφής και βίντεο Επιμελείται τα κείμενα των ομάδων περιγραφής Παράλληλα παρακολουθεί την μορφολογική και συντακτική δομή των κειμένων που δημιουργούνται για τα βίντεο Είναι υπεύθυνη για τη μετάφραση των παραπάνω κειμένων στα Αγγλικά Δημιουργεί το άρθρο

10 Ομάδα δημοσιογραφίας Απαθανατίζει όλες τις διαδικασίες
Φωτογραφίες, βίντεο Συνεντεύξεις Δημιουργία βίντεο αποτύπωσης της εμπειρίας Συνεργασία με όλες τις ομάδες

11 Χρονοδιάγραμμα 1η εβδομάδα – 2η εβδομάδα: Επιλογή και ψηφοφορία για τα κορυφαία 30 ιστολόγια 3η εβδομάδα – 5η εβδομάδα: Διαδικασία δημιουργίας υλικού 6η εβδομάδα – 7η εβδομάδα: Ανάρτηση υλικού και διαμοιρασμός του

12 Συνεργασία

13 1η – 2η εβδομάδα Ομάδα κατηγοριοποίησης Όλοι οι φοιτητές
Παρουσίαση και κατηγοριοποίηση των ιστολογίων

14 3η – 5η εβδομάδα Συντονιστής χ, ψ,ω κατηγορίας (έλεγχος πορείας και χρονικών ορίων) Μέλη ομάδας περιγραφής Κατηγορία χ,ψ,ω (αντίστοιχα) Μέλη ομάδας βίντεο Κατηγορία χ,ψ,ω (αντίστοιχα) Συντονιστές Ορισμός κριτηρίων για τα οποία θα συμφωνήσουν οι 3 ομάδες περιγραφής Για ορισμό κριτηρίων για τα οποία θα συμφωνήσουν οι 3 ομάδες περιγραφής Συντονισμός για συμφωνία μεταξύ ομάδων περιγραφής, αλλά και μεταξύ ομάδων βίντεο Δημιουργία περιγραφών Δημιουργία βίντεο

15 3η – 5η εβδομάδα Φιλολογική επιμέλεια Ομάδες περιγραφών Ομάδες βίντεο
Επιμέλεια συντακτικής δομής, περιεχόμενο κειμένων στα βίντεο Επιμέλεια συντακτικής δομής, περιεχόμενο κειμένων

16 Ομάδα δημοσιογραφίας Όλα τα μέλη Συνεντεύξεις

17


Κατέβασμα ppt "Προτάσεις για τη δημιουργία προϊόντων προώθησης εκπαιδευτικών ιστολογίων στα πλαίσια της μαθησιακής κοινότητας ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Κατεύθυνση Παιδαγωγική."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google