Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Από το Αλφαβητάρι του Σχολείου στο Αλφαβητάρι της Ζωής

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Από το Αλφαβητάρι του Σχολείου στο Αλφαβητάρι της Ζωής"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Από το Αλφαβητάρι του Σχολείου στο Αλφαβητάρι της Ζωής
Από το Αλφαβητάρι του Σχολείου στο Αλφαβητάρι της Ζωής Dr. Μελανθία Σταυρουλάκη, Γενετίστρια, BSc, Msc, PhD

2 Επιστήμες ζωής Μακρά λίστα, κυρίως κλάδοι Βιολογίας και Ιατρικής.
3 άμεσου ενδιαφέροντος: Βιοχημεία – μελετάει γνωστά προϊόντα (πρωτεΐνες) , αγνώστων γονιδίων. Γενετική - μελετάει γνωστά γονίδια με άγνωστα προϊόντα. Μοριακή Βιολογία – γνωστά προϊόντα από γνωστά γονίδια.

3 Αλληλοσυμπληρούμενες επιστήμες
Λειτουργία Αναλύοντας τα μπιζέλια του Μέντελ Βιοχημικός – πουρέ από μπιζέλια, αναζήτηση και χαρακτηρισμός των στοιχείων υπευθύνων για το χρώμα τους Γενετιστής – αναζήτηση διαφόρων χρωμάτων από μπιζέλια, σύγκριση και πολλαπλασιασμό σε διαφορετικούς συνδυασμούς μεταξύ τους, παρατήρηση πως τα χρώματα κληρονομούνται. Μοριακός Βιολόγος – αναζήτηση και απομόνωση γονιδίου υπευθύνου για το χρώμα, μελέτη αυτού έως και πρωτεϊνικό επίπεδο. Βιοχημεία Γενετική Επιστήμες Ζωής Πρωτεΐνες Γονίδια Μοριακή Βιολογία

4 Πως να γίνω μοριακός βιολόγος Επιστημονικά υπόβαθρα ή 1ο πτυχίο
Πως να γίνω μοριακός βιολόγος Επιστημονικά υπόβαθρα ή 1ο πτυχίο Μοριακή Βιολογία* Εξειδίκευση με μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές και έρευνα. Γενετική Βιολογία Βιοχημεία Μαθηματικά Χημεία

5 Επαγγελματική αποκατάσταση
Εταιρείες βιοτεχνολογίας και φαρμακευτικής – ιδιωτικές ή και κρατικές – ΕΡΕΥΝΑ, ΔΙΑΓΝΩΣΗ, ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ Ακαδημαϊκή καριέρα – ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ  ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΒΑΘΜΙΔΩΝ  ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ/ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΡΕΥΝΩΝ Μοριακά διαγνωστικά εργαστήρια – Δημόσια/Ιδιωτικά  ΔΙΑΓΝΩΣΗ, ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ και ΕΡΕΥΝΑ Εταιρείες πωλήσεων αντιδραστηρίων και αναλωσίμων εργαστηρίου

6 Οποιοδήποτε βιο-υπόβαθρο επιστήμες υπολογιστών
Ματιά στο μέλλον ΒΙΟΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Οποιοδήποτε βιο-υπόβαθρο + επιστήμες υπολογιστών μαθηματικά

7 Επειδή.. Τα τελευταία χρόνια:  Αλματώδης ανάπτυξη εργαλείων έρευνας
 φθηνότερα και γρηγορότερα αποτελέσματα  Μεγαλύτερος όγκος δεδομένων  Ανάγκη ανθρώπινου δυναμικού για ανάλυση των δεδομένων αυτών

8 Ευχαριστώ πολύ


Κατέβασμα ppt "Από το Αλφαβητάρι του Σχολείου στο Αλφαβητάρι της Ζωής"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google