Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΔΙΑΦΗΜΙΣη.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΔΙΑΦΗΜΙΣη."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΔΙΑΦΗΜΙΣη

2 ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ: είναι η προβολή των πλεονεκτημάτων ενός ατόμου ή των θετικών σημείων ενός προϊόντος με σκοπό τη διάδοση και ενίσχυσή του.

3 Μέσω του τύπου (περιοδικά) Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης Αφίσες Διαδίκτυο
μεσα Διαφημισησ Μέσω του τύπου (περιοδικά) Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης Αφίσες Διαδίκτυο

4 ΕΙΔΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Το είδος κάθε διαφήμισης εξαρτάται άμεσα από το σκοπό της. Έτσι ένα διαφημιστικό μήνυμα μπορεί να έχει σκοπό:

5 Να διαφημίσει την εταιρία που το κατασκευάζει
Να διαφημίσει την εταιρία που το κατασκευά-ζει Να επηρεάσει το καταναλωτικό κοινό υπέρ του προϊόντος ή της υπηρεσίας Να γνωστοποιήσει την ύπαρξη ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας Να υπενθυμίσει την ύπαρξη του προϊόντος ή της υπηρεσίας Να διαφημίσει την εταιρία που το κατασκευάζει

6 Αιτια Η ανάγκη του ατόμου να προβάλλει τις ιδέες του και τα δημιουργήματά του. Ο μεγάλος ανταγωνισμός Ανάγκη ενημέρωσης και διεύρυνσης των γνώσεων και των ενδιαφερόντων μας για τα γύρω θέματα. Μεγιστοποίηση κέρδους από πλευράς ατόμων και εταιριών.

7 Τονώνεται η εθνική οικονομία, γιατί αυξάνεται η παραγωγικότητα.
ΘΕΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Τονώνεται η εθνική οικονομία, γιατί αυξάνεται η παραγωγικότητα. Αναπτύσσεται το εμπόριο. Προκαλεί άμιλλα και συναγωνισμό ανάμεσα στις βιομηχανίες και στους παραγωγούς προϊόντων, με συνέπεια να βελτιώνετε η ποιότητα τους. Δημιουργεί νέα επαγγέλματα (μακετίστες, σχεδιαστές, διαφημιστές, διαφημιστικά γραφεία). Καταπολεμά την ανεργία, γιατί απασχολεί πολλούς ανθρώπους. Ενημερώνει, γνωστοποιεί, πληροφορεί τους καταναλωτές για τα προσφερόμενα προϊόντα.

8 Η διαφήμιση αλλοτριώνει τον άνθρωπο.
ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Η διαφήμιση αλλοτριώνει τον άνθρωπο. Δημιουργεί τάση για πολυτέλεια.,καταναλωτική προσωπικότητα αντί της ανθρώπινης. .Αυξάνονται τα κέρδη των μεγάλων επιχειρήσεων Η διαφήμιση έχει μεγάλο οικονομικό κόστος, το οποίο πληρώνει τελικά ο καταναλωτής με την αύξηση των τιμων των προϊόντων Πνευματική καταπίεση, γιατί ναρκώνεται η σκέψη. Ο άνθρωπος χάνει την ελευθερία της βούλησης,μετατρέπεται σε παθητικό δέκτη, με συνέπεια να αδρανοποιείται πολιτικά και κοινωνικά Εξαπατά τον καταναλωτή η συνεχής διαφήμιση, για την ποιότητα του διαφημιζόμενου προϊόντος.

9 επίθεση στο ήθος του αντιπάλου
ΤΡΟΠΟΙ ΠΕΙΘΟΥΣ επίκληση στο συναίσθημα του δέκτη (διεγείρει συναισθήματα ζήλιας, φθόνου, συγκίνησης,) επίκληση στην αυθεντία (ειδικοί εγγυώνται για την ποιότητα ενός προϊόντος, αλλά και λογής επώνυμοι που επιστρατεύονται για να διαφημίσουν ένα προϊόν) επίκληση στο ήθος του πομπού( τονίζεται η μακρόχρονη παρουσία και προσφορά μιας εταιρίας ) επίθεση στο ήθος του αντιπάλου επίκληση στη λογική( πχ. από σήμερα ως το Σάββατο προσφορά όλα τα απορρυπαντικά….)

10 ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ
Αν και υπάρχουν διαφορές μεταξύ τους, εντούτοις η διαφήμιση απροκάλυπτα καταφεύγει σε μεθόδους της προπαγάνδας για να αυξήσει την εμβέλειά της στο κοινό. επίμονη επανάληψη, καταιγιστικοί ρυθμοί προβολής πλύση εγκεφάλου ψευδολογία, εντυπωσιασμός, υπερβολή, διόγκωση των υποτιθέμενων πλεονεκτημάτων των διαφημιζόμενων προϊόντων ηχηρή συνθηματολογία(όλες οι διαφημίσεις βασίζουν σε μεγάλο βαθμό την επιτυχία τους στην ευστοχία, το χιούμορ και την ευρηματικότητα του σλόγκαν)

11 Η ΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
ΑΘΕΜΙΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Την άσεμνη εκμετάλλευση μέρους ή ολόκληρου του ανθρώπινου σώματος ως σεξουαλικού αντικειμένου. Την πρόκληση μειωτικών διακρίσεων σχετικά με το φύλο, τη φυλή ή το θρήσκευμα και ιδίως την παρουσίαση του ενός φύλου με χαμηλότερο πνευματικό επίπεδο από το άλλο Την εκμετάλλευση της απειρίας και ιδίως της φυσικής ευπιστίας παιδιών. Την εξώθηση προσώπων σε πράξεις βίας Την πρόκληση ή εκμετάλλευση αισθημάτων φόβου

12 ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Επικαλείται την αξιοπιστία της μαρτυρίας ειδικών βασιζόμενη στην επιστημονική ή άλλη ιδιότητα προσώπων, τα οποία εμφανίζονται στη διαφήμιση χωρίς να έχουν στην πραγματικότητα την ιδιότητα που επικαλούνται. Επικαλείται ως εγγύηση την τεχνολογική και επιστημονική υπεροχή μιας χώρας είναι άμεσα ή έμμεσα δηλωτικές της ποιότητας των διαφημιζόμενων προϊόντων ή υπηρεσιών. Εμφανίζεται με τη μορφή δημοσιογραφικής είδησης ή σχόλιου ή αρθρογραφίας ή με τη μορφή επιστημονικής ανακοίνωσης, χωρίς να δηλώνεται ρητά και ευδιάκριτα ότι πρόκειται για διαφήμιση

13 Η πιο προσφατη επιτυχημενη διαφημιση….....

14

15 Η διαφήμιση αυτή μπορεί να μας βοηθήσει να κατανοήσουμε τη σκοπιμότητα των διαφημίσεων. Οι δημιουργοί της πρόσθεσαν κάποιες αστείες ατάκες οι οποίες λειτούργησαν θετικά ώστε να μας μείνει χαραγμένη στο μυαλό μας όχι μόνο η διαφήμιση αλλά και το προϊόν που προβάλλετε. Γι’ αυτό το λόγο πολλές φορές οι διαφημίσεις συνοδεύονται από: Μουσική Ελκυστικά κείμενα Πρωτότυπες εικόνες

16 Μέτρα Νομοθετικά μετρά που να προστατεύουν το αγοραστικό κοινό.
ΑΤΟΜΙΚΑ ΚΡΑΤΙΚΑ Να επιλέγουμε αυτό που πραγματικά χρειαζόμαστε και να μην είμαστε ανοιχτοί και υποχείριοι των διαφημιστικών μονοπωλίων κριτικό πνεύμα και διάθεση από μέρους μας για να <<αμυνθούμε>> στον καταιγισμό των διαφημιστικών τεχνασμάτων. Νομοθετικά μετρά που να προστατεύουν το αγοραστικό κοινό. Έλεγχος και περιορισμός των διαφημίσεων ώστε να σέβονται των καταναλωτή

17 ΤΕΛΟΣ Δήμητρα Τζίμα


Κατέβασμα ppt "ΔΙΑΦΗΜΙΣη."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google