Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Τουριστική Αγορά Ισραήλ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Τουριστική Αγορά Ισραήλ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Τουριστική Αγορά Ισραήλ

2 2

3 ΚΥΡΙΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΔΕΙΚΤΕΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ
ΚΥΡΙΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΔΕΙΚΤΕΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ σε Δολλάρια $ 2013 2014 2015 (εκτιμιση) 2016 AEΠ (δισεκατ.δολλ. - USD) 290,6 304,2 296,7 319,3 ΑΕΠ κατά κεφαλήν (USD) 32.462 33.220 33.586 34.821 Αυξηση ΑΕΠ πραγμ. (διαφ. %) 3,4 2,8 3,3 3,8 Ιδιωτική κατανάλωση (διαφ. %) 3,5 4,0 4,3 3,9 Δημόσιο Χρέος (% ΑΕΠ ) 66,5 66,2 64,3 63,0 Ποσοστό Ανεργείας (%) 6,2 5,9 5,2 5,0 3

4 ΚΥΡΙΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟΙ ΔΕΙΚΤΕΣ
ΚΥΡΙΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟΙ ΔΕΙΚΤΕΣ Ετος 2014 Πληθυσμός ( σε εκατ.) 8,2 Επίσημη γλώσσα Εβραική και Αραβική Θρησκεία Εβραική, Μουσουλμανική, Χριστιανική Πληθυσμιακές Ομάδες Εβραίοι 79,3 % των οποίων 94.6% εβραίοι και 5,4% χριστιανοί κ.α Αραβες 20,7% των οποίων 84,4% μουσουλμάνοι 7,6% χριστιανοί 7,9 δρούζοι Δημογραφική δομή 0-14 ετη: 28,2% – 64 ετη: 61,2% πλέον των 65 ετη: 10,6% Μέση ηλικία 29,6 4

5 ΠΟΡΕΙΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΩΝ/ΑΦΙΞΕΩΝ (1980-2013)
5 ΠΟΡΕΙΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΩΝ ΠΟΡΕΙΑ ΑΦΙΞΕΩΝ

6 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ – ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΕΣ ΧΩΡΕΣ
ΕΥΡΩΠΗ 60% -- Β. ΑΜΕΡΙΚΗ 20% -- ΑΣΙΑ 20% ΧΩΡΑ 2015 ΙΑΝ-ΟΚΤ % 2015/2014 2014 2014/2013 2013 ΗΠΑ - 2,0% ΤΟΥΡΚΙΑ * 12,7% ΓΕΡΜΑΝΙΑ 7,3% ΙΤΑΛΙΑ 6,5% ΓΑΛΛΙΑ 0,15% Μ.ΒΡΕΤΤΑΝΙΑ - 0,86% ΕΛΛΑΔΑ 13,25% 11,54% 6 * Κυρίως εργο αερομεταφοράς/διακίνησης ταξιδιωτών μέσω hub Κωνσταντινούπολης.

7 ΑΦΙΞΕΙΣ ΙΣΡΑΗΛΙΝΩΝ ΣΕ ΚΥΡΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥΣ
ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ 2015 (ΙΑΝ/ΣΕΠΤ) 2014 ΠΟΣΟΣΤΟ % ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ 78.804 66.586 +18,34 ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΡΟΔΟΥ 95.157 +9,26 ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ +23,08 ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΩ 27.229 20.995 +29,67 ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 8.884 7.908 +12,34 7

8 ΣΥΝΘΕΣΗ ΟΜΑΔΩΝ ΠΟΥ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
Ομάδα στόχος Ποσοστό % 1. Ζευγάρια χωρίς παιδιά 25% 2. Οικογένειες με παιδιά 3. Νέοι /φοιτητές 7% 4. Ηλικιωμένοι 5. Μόνοι (single) 10% 6. Eπαγελματίες / επιχειρηματίες 8% 7. Αλλο % 100% 8

9 ΠΡΟΦΙΛ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΑΝΑ ΗΛΙΚΙΑΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
9

10 ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΑ (1)
ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΑ (1) Κοινωνικο-οικονομικη κατηγορία που ανήκει Μεσαία /μεσαία υψηλή Επίπεδο καλλιέργιας Μεσαίο Τάση για ταξείδια Πολύ μεγάλη Κύρια κίνητρα ταξειδιών στο εξωτερικό Ψυχαγωγία, αθλητικές δραστηριότητες και διασκέδαση για οικογένειες με παιδιά – γαστρονομία και χαλάρωση – ανακάλυψη φυσικών τοπίων και τοπικών παραδόσεων-παραδοσιακές εορτές Μέσα μεταφοράς (αυτ/το, αεροπλάνο) Μοναδικό μέσο μεταφοράς απο το Ισραηλ ειναι το αεροπλάνο. Μεγάλη ζήτηση πακέτων all inclusive, fly & drive. Προτιμώμενα και αναδυόμενα τουριστικά προιόντα Διακοπές θάλασσας , παραδοσιακά χωριά, αθλητ.δραστηριότητες σε βουνά, ποτάμια, χιονοδρομικά κέντρα , εβραικές κοινότητες. 10

11 ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΑ (2)
ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΑ (2) Παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή του προορισμού του Η τιμή, κύρια αλλά επίσης ο ασφαλής προορισμός, καλή οργάνωση υπηρεσιών, γνώση της γλώσσας Προτιμητέος τύπος καταλύματος Ξενοδοχεία 3 / 4 αστέρων και αγροτουρισμός Προτιμητέοι μήνες γιά ταξίδια Ιούλιος –Αυγουστος για οικογένειες με παιδιά (σχολικές διακοπές) , Μάρτιος/ Απρίλιος (Εβρ. Πάσχα) και Σεπτ./ Οκτ. (Εβραικό νέο ετος) Προτιμητέες πηγές για τουριστική πληροφόρηση (κατάλογοι, ιστοσελίδες, ειδικός τύπος ) Εφημερίδες και διαδύκτιο. Προτιμητέα κανάλια για αγορά τουρ. υπηρεσιών Τουριστικά γραφεία – διαδύκτιο - σύμβουλοι διακοπών. 11

12 SWOT ΑΝΑΛΥΣΗ 12 ΙΣΧΥΡΑ ΣΗΜΕΙΑ Γεωγραφική προσέγγιση καλές σχέσεις λαών
ΙΣΧΥΡΑ ΣΗΜΕΙΑ Γεωγραφική προσέγγιση καλές σχέσεις λαών Αίσθημα ασφάλειας, πολιτιστική – ιστορική κληρονομιά Συνεργασία Αξιοποίησης – διάθεσης κοιτασμάτων υδρογονανθράκων Πολυποίκιλο τουριστικό προϊόν, μοναδικότητα νησιωτικού αρχιπελάγους, value for money ΑΣΘΕΝΗ ΣΗΜΕΙΑ Περιορισμένη αξιοποίηση εβραϊκής κληρονομιάς Παράπονα για έλλειψη σε βάθος παρουσίασης ομογενοποιημένου και στο σύνολό του, Τουριστικού προϊόντος μας. Έλλειψη χαμηλού κόστους αεροπ. συνδέσεων ΕΥΚΑΙΡΕΙΕΣ Δεσμοί με τις εβραϊκές κοινότητες Εδραιώνεται σταθερά στην Εβραϊκή κοινωνία η πεποίθηση της αναγκαιότητας συμμαχιών, συνεργασίας σε οικον./εμπορικούς τομείς , ανταλλαγής εμπειριών, τεχνογνωσίας κ.α. μεταξύ των δύο χωρών ΔΥΝΗΤΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ / ΚΙΝΔΥΝΟΙ Στην ιδιαίτερη φάση που περνά η Ελληνική οικονομία δημοσιεύματα στον τοπικό οικονομικό & επαγγελματικό τύπο προκαλούν συνήθως ένταση και ανεξέλεγκτες επιπτώσεις παρά τις συνεχείς παρεμβάσεις θεσμικών φορέων Ανάγκη προσφοράς κουζινας «Kosher» 12

13 Τour Operators που Προτείνουν Ελληνικούς Τουριστικούς Προορισμούς
FLYING CARPET GORDON TOURS ARKIA INTERNATIONAL X-TRIP WTC/OFRAN ANOTHER WORLD Τour Operators που Προτείνουν Ελληνικούς Τουριστικούς Προορισμούς MANO MARITIME LTD CANAAN TOURS 13 TAYELET TOURS L.T.D. CASPI AVIATION L.T.D. OFAKIM TOURS L.T.D. KAY TOURS MEGA CLUB 18-25 ESHET TOURS AVIATION LINKS L.T.D EASY GO / EASY TRAVEL OPHIR TOURS ISRAIR AIRTOUR ISRAEL

14 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΡΑΣΕΩΝ Δ.ΣΧΕΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ 2016
Ταξειδια εξοικειωσης στην Ελλάδα (Τ.Ο.ς – τουρ. Πρακτορες-δημοσιογρ. κ.α) Ελληνικές θεματικες βραδυές ( οινογαστρονομια, θαλάσσιος, αθλητικος τουρισμός κ.α) Τηλεοπτικά αφιερώματα , ρεπορτάζ (ραλλυ 4X4 Δυτ. Μακεδονίας, MTV βιντεοσκόπιση music video clips στη Ελλάδα, κ.α. ) Μαζικές εκδηλώσεις κοινού στο Ισραήλ – συνεργασία με Ελλ. Πρεσβεία κ.α( White night of Tel Aviv, Gay Pride συμ/χή με στοχευμένες ενέργειες κ.α.) Σεμινάρια πωλητών τουρ. Γραφείων με συμ/χή Αεροπ. Εταιρειών, Τ.Ο. , δημ/φων, Bloggers και φορέων επαγγελματιών τουρισμού απ την Ελλάδα. Δημιουργία ειδικών events στα πλαίσια εκθεσεωs « Greek tourism posters-A journey in time through Art» ΕΤΗΣΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 14

15 GREEK NATIONAL TOURISM ORGANIZATION ISRAEL
Στατιστικές πηγές: Ben Gurion Airport Israel Central Bureau of Statistics Bank of Israel Ministry of Tourism οf Israel GREEK NATIONAL TOURISM ORGANIZATION ISRAEL 5 Shalom Aleichem Str., Tel Aviv Tel.: Fax.:


Κατέβασμα ppt "Τουριστική Αγορά Ισραήλ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google