Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Κοινωνικό Φροντιστήριο «ΖΗΝΩΝ» Διεύθυνση Μέσης Εκπαίδευσης

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Κοινωνικό Φροντιστήριο «ΖΗΝΩΝ» Διεύθυνση Μέσης Εκπαίδευσης"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Κοινωνικό Φροντιστήριο «ΖΗΝΩΝ» Διεύθυνση Μέσης Εκπαίδευσης
 ΙΔΡΥΜΑ ΘΑΛΗΣ Κοινωνικό Φροντιστήριο «ΖΗΝΩΝ» Διάσκεψη Τύπου Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Διεύθυνση Μέσης Εκπαίδευσης

2  Πάνελ Διάσκεψης Τύπου
ΙΔΡΥΜΑ ΘΑΛΗΣ Πάνελ Διάσκεψης Τύπου Γρηγόρης Μακρίδης, Πρόεδρος ΚΥΜΕ και Πρόεδρος Ιδρύματος ΘΑΛΗΣ Ανδρέας Φιλίππου, Γενικός Γραμματέας ΚΥΜΕ Μιχάλης Περσιάνης, Διευθυντής Διεύθυνσης Εταιρικών Υποθέσεων Κυπριανός Λούης, Διευθυντής Μέσης Εκπαίδευσης, Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Γιαννάκης Γιαννάκη, Επίτροπος Εθελοντισμού και Μη-Κυβερνητικών Οργανώσεων

3  ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΙΔΡΥΜΑ ΘΑΛΗΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΥ «ΖΗΝΩΝ» Παγκύπριες Εξετάσεις 2017 Λόγος Στόχος Συνεργασία – Εθελοντισμός – Αλληλεγγύη Προσδοκώμενο Αποτέλεσμα

4  ΛΟΓΟΣ Ίσες ευκαιρίες για όλους
ΙΔΡΥΜΑ ΘΑΛΗΣ ΛΟΓΟΣ Ίσες ευκαιρίες για όλους Σημείο καμπής για το μέλλον του κάθε νέου σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον που η μάχη δυστυχώς δίνεται στο βωμό της οικονομικής επάρκειας Ο μεγαλύτερος ανταγωνισμός γίνεται στο πεδίο των θετικών επιστημών και των επιστημών μηχανικής και εκεί εστιάζεται κατ’αρχήν η ενίσχυση που στοχεύουμε να δώσουμε

5  ΙΔΡΥΜΑ ΘΑΛΗΣ ΣΚΟΠΟΣ Είναι να ισορροπήσουμε στο μέγιστο δυνατό βαθμό την ανίσωση του ανταγωνισμού βοηθώντας αυτούς που έχουν πραγματική ανάγκη και δίνοντας τους την ευκαιρία της ζωής τους, να σπουδάσουν αυτό που θέλουν, όχι αυτό που μπορούν.

6  ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ – ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ – ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ
ΙΔΡΥΜΑ ΘΑΛΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ – ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ – ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Οι σημαντικοί στόχοι επιτυγχάνονται μόνο με καλή συνεργασία Αξιοποίηση του εθελοντισμού Αλληλεγγύη μεταξύ όλων των ειδικοτήτων των εκπαιδευτικών των θετικών επιστημών και των φιλολογικών μαθημάτων Συνεργασία με τις συνδικαλιστικές οργανώσεις, όπως ΟΕΛΜΕΚ Ενθάρρυνση συνδιδασκαλίας σε περίπτωση μεγάλου αριθμού εθελοντών Ενθάρρυνση χορηγιών για τυχόν άλλων αναγκών των μαθητών

7  ΠΡΟΣΔΟΚΩΜΕΝΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
ΙΔΡΥΜΑ ΘΑΛΗΣ ΠΡΟΣΔΟΚΩΜΕΝΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Να δώσουμε την ευκαιρία σε αυτούς που έχουν τις πνευματικές ικανότητες και χρειάζονται εκείνη την επιπρόσθετη βοήθεια που κοστίζει και δεν μπορούν, να εξασφαλίσουν τη θέση που θέλουν και οραματίζονται για το μέλλον τους και τη καριέρα τους. Μια ευκαιρία σταδιοδρομίας για μερικούς που θέλουν και τη στερούνται! Προσβλέπουμε σε «ιστορίες επιτυχίας» και χαμόγελα στα πρόσωπα κάποιων παιδιών!

8  ΙΔΡΥΜΑ ΘΑΛΗΣ Καλούμε από σήμερα όλους τους εκπαιδευτικούς που ενδιαφέρονται να προσφέρουν τουλάχιστο 2 ώρες τη βδομάδα σε σταθερό μάθημα από τον Ιανουάριο μέχρι τον Ιούνιο του 2017 να δηλώσουν συμμετοχή ως εθελοντές στην ιστοσελίδα της ΚΥΜΕ Καλούμε επίσης από σήμερα μαθητές μαζί με τους κηδεμόνες τους να συμπληρώσουν τη σχετική αίτηση για συμμετοχή στο Κοινωνικό Φροντιστήριο και να τη στείλουν ηλεκτρονικά ή ταχυδρομικώς υπογραμμένη και από τους δύο. (banner: Κοινωνικό Φροντιστήριο ΖΗΝΩΝ) Οι εκπαιδευτικοί που θα επιλεγούν για συμμετοχή θα εγκριθούν από τη Γενική Διεύθυνση του ΥΠΠ για εθελοντική εργασία από τον ελεύθερο τους χρόνο. Σε όλους τους εκπαιδευτικούς που θα συμμετάσχουν θα τους απονεμηθεί πιστοποιητικό εθελοντισμού.

9  Κριτήρια Επιλογής μαθητών Με συντελεστές βαρύτητας
ΙΔΡΥΜΑ ΘΑΛΗΣ Κριτήρια Επιλογής μαθητών Με συντελεστές βαρύτητας I) ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ 50% II) ΕΠΙΔΟΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 20% IIΙ) ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ % IV) ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ %

10  Ι ) Οικονομικά Κριτήρια (50% της Συνολικής Βαθμολογίας).
ΙΔΡΥΜΑ ΘΑΛΗΣ Ι ) Οικονομικά Κριτήρια (50% της Συνολικής Βαθμολογίας). Η βαθμολογία για την οικονομική κατάσταση του μαθητή λαμβάνει υπόψη το ετήσιο εισόδημα της οικογένειας του. (Με ποσοστιαία βαθμολογία για αξιολόγηση- μικρότερο εισόδημα παίρνει μεγαλύτερο ποσοστό στη βαθμολόγια)

11  ΙΙ) Επίδοση στο Σχολείο (20% της Συνολικής Βαθμολογίας)
ΙΔΡΥΜΑ ΘΑΛΗΣ ΙΙ) Επίδοση στο Σχολείο (20% της Συνολικής Βαθμολογίας) Ο γενικός βαθμός της Β΄ Λυκείου εξασφαλίζει την ποσοστιαία βαθμολογία αναλογικά. Συνολική Επίδοση Μαθητή (προκύπτει από το Ενδεικτικό Επίδοσης).

12  ΙΔΡΥΜΑ ΘΑΛΗΣ ΙΙΙ ) Κοινωνική Κατάσταση και Κατάσταση Υγείας οικογένειας και Αιτητή (20% της Συνολικής Βαθμολογίας) Κοινωνική Κατάσταση (10%): Ορφανός από ένα ή και από δύο γονείς Αιτητής υπό την προστασία του Τμήματος Κοινωνικής Ευημερίας Διαζευγμένοι Γονείς Προσφυγική Οικογένεια με νόμιμη διαμονή στην Κύπρο και γνώση της Ελληνικής γλώσσας από το μαθητή Πολύτεκνοι / Τρίτεκνοι (αναφέρετε σύνολο μελών της οικογένειας) Κατάσταση Υγείας (10%): Πρόβλημα υγείας αιτητή μαθητή (περιγραφή μέχρι 30 λέξεις) Πρόβλημα υγείας οικογένειας (περιγραφή μέχρι 30 λέξεις)

13  ΙΔΡΥΜΑ ΘΑΛΗΣ IV) Κοινωνική Προσφορά - Εθελοντισμός (10% της Συνολικής Βαθμολογίας) Κοινωνική προσφορά, Εθελοντισμός κ.α. (αναφέρετε μέχρι 3 δραστηριότητες- συμμετοχές)

14  ΙΔΡΥΜΑ ΘΑΛΗΣ Εξεταζόμενα μαθήματα για τα οποία θα προσφερθεί βοήθεια από το Κοινωνικό Φροντιστήριο. Οι μαθητές(αιτητές) καλούνται να δηλώσουν τα μαθήματα για τα οποία αιτούνται υποστήριξη. 1. Νέα Ελληνικά 2. Μαθηματικά 3. Φυσική 4. Χημεία 5. Βιολογία

15  Πρόγραμμα για μέχρι 3 τμήματα (Λ1,Λ2,Λ3) σε όλες τις επαρχίες.
ΙΔΡΥΜΑ ΘΑΛΗΣ Πρόγραμμα για μέχρι 3 τμήματα (Λ1,Λ2,Λ3) σε όλες τις επαρχίες. Το κάθε τμήμα θα έχει μέγιστο αριθμό μαθητών 10. Το κάθε τμήμα θα κάνει προετοιμασία στα Νέα Ελληνικά, Μαθηματικά, Φυσική, Βιολογία και Χημεία, 2 ώρες ανά βδομάδα για κάθε μάθημα , σύνολο 10 ώρες τη βδομάδα για κάθε μαθητή. Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή 3-5 μμ Λ1 Μαθηματικά Λ3 Νέα Λ2 Μαθηματικά Λ3 Χημεία Λ1 Φυσική Λ2 Φυσική Λ3 Βιολογία Λ1 Χημεία 5-7 μμ Λ1 Νεα Λ3 Μαθηματικά Λ2 Νέα Λ1 Βιολογία Λ2 Βιολογία Λ3 Φυσική Λ2 Χημεία

16 Κοινωνικό Φροντιστήριο «ΖΗΝΩΝ» Διεύθυνση Μέσης Εκπαίδευσης
 ΙΔΡΥΜΑ ΘΑΛΗΣ Κοινωνικό Φροντιστήριο «ΖΗΝΩΝ» Ερωτήσεις Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Διεύθυνση Μέσης Εκπαίδευσης


Κατέβασμα ppt "Κοινωνικό Φροντιστήριο «ΖΗΝΩΝ» Διεύθυνση Μέσης Εκπαίδευσης"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google