Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1

2 Overviewrviw 24MEDIA Network The Market
Network Statistics / Demographics Display Advertising Mobile Advertising Video Productions Web TV Native Advertising Programmatic Buying Predictive Behavioral Targeting Social Media Accounts 24MEDIA Properties

3 24 Media Network 3

4 The Market

5 Publishers Ranking in Unique Browsers
Πηγή: AT Internet | Σεπτέμβριος 2015

6 Publishers Ranking in Page views
Πηγή: AT Internet | Σεπτέμβριος 2015

7 Network Statistics / Demographics

8 Social Media Fans & Followers
Network Statistics Unique Browsers 18:33 Time spent / Visits Video Inventory Page views Social Media Fans & Followers Πηγή: AT Internet | Σεπτέμβριος 2015 8 8

9 24MEDIA Clusters 160.000.000 Impressions* 78.217.900** (50,9%)
(54,3%) Shop online or Interested in Travel Services ** (50,9%) Consume Healthy Products as part of a balanced diet (25,9%) Young Parents with Young Children (32,6%) Car Buyers- Consideration automotive (45,9%) Financial Services / Insurance Products *Duration 4 weeks **Available Ad Impressions

10 Display Advertising

11 Case study

12 Mobile Advertising

13 Mobile Optimization 13

14 Mobile Application Πρωτοποριακή υπηρεσία Push notifications
Match Center με λεπτό-προς-λεπτό αναμετάδοση όλων των σημαντικών αγώνων σε όλα τα αθλήματα. Δυνατότητα επιλογής "Η Ομάδα Μου", για άμεση πρόσβαση στις ειδήσεις ομάδας που σε ενδιαφέρει.

15 Mobile Application Διαφημιστικοί τρόποι 3. Push Notifications
1. Banner 2. Full screen διαφήμιση 4. Targeting & Delivery: GEOLOCATION, AUDIENCE & PERSONALISATION

16 Video Productions

17 24MEDIA Video Productions
Στις video παραγωγές της 24MEDIA, ένα play δεν είναι αρκετό! Η έμπειρη ομάδα Content & Audience Development της 24MEDIA  φροντίζει να δημιουργεί, να κατευθύνει, και να παρακολουθεί την οργάνωση της κάθε παραγωγής, έχοντας ως τελικό στόχο το -υψηλής αισθητικής- περιεχόμενο. Αναπόσπαστο μέρος των παραγωγών, είναι τα ίδια τα sites της 24MEDIA που δίνουν συνεχώς νέες ιδέες σε επίπεδο παραγωγής εξυπηρετώντας με απόλυτη ισορροπία τόσο τις ανάγκες των αναγνωστών τους, όσο και την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών. Oι παραγωγές βίντεο συνδέονται με: Native advertising Content marketing projects Kαλύψεις μεγάλων αθλητικών γεγονότων Απολαυστικές συνεντεύξεις Life and culture παραγωγές Κορυφαίες live web αθλητικές

18 24MEDIA Video Productions

19 Web TV

20 Η μπασκετική εκπομπή για την Euroleague διαρκεί 90 λεπτά και οι αναγνώστες είναι ο 6ος και ο πιο σημαντικός παίκτης, καθώς μπορούν να συμμετέχουν ενεργά με σχόλια, ερωτήσεις σε LIVE Blog και Τwitter. Με πλούσιο ρεπορτάζ, συνεντεύξεις, ανάλυση και σχόλιο, η Super Βasketball είναι η μπασκετική συνήθεια για όλους εκείνους οι οποίοι "τα βλέπουν όλα πορτοκαλί". Η web τηλεοπτική εκπομπή SUPER BALL έχει καθιερωθεί ως η ποδοσφαιρική εκπομπή της Κυριακής. η SUPER BALL μέσα από ζωντανές συνδέσεις, διαρκές ρεπορτάζ και εκλεκτούς καλεσμένους από όλο το φάσμα του ελληνικού ποδοσφαίρου, διαμόρφωσε τον αθλητικό χώρο στο internet.

21 Native Advertising

22 Γιατί Native Avertising…
Oι καταναλωτές το αγαπάνε 90% των καταναλωτών βρίσκουν το προσαρμοσμένο περιεχόμενο χρήσιμο 75% των καταναλωτών προτιμούν άρθρα περισσότερο από τις διαφημίσεις To βλέπουν περισσότερα άτομα Οι καταναλωτές κοιτάζουν τις διαφημίσεις native 53% πιο συχνά από τις διαφημίσεις display Ενισχύεται το engagement 32% των καταναλωτών θα μοιραστούν ένα native με ένα φίλο ή με ένα μέλος της οικογένειας ενώ 19 % θα μοιραστούν μια διαφήμιση display To κάνουν όλοι 90% των marketers το περιλαμβάνουν στο μίγμα μάρκετινγκ 60% των marketers σχεδιάζουν να αυξήσουν τις δαπάνες τους σε native Δουλεύει! 9% υψηλότερη αναγνώριση της επωνυμίας της μάρκας 61%των καταναλωτών είναι πιθανότερο να αγοράσουν εξατομικευμένο περιεχόμενο Sources: TMG Custom Media;,. Forbes; IPG & Sharethrough, May 2013; Content Marketing Institute; Wave, Research, Universal McCann

23 | Content Promotion Case Study
Στόχος της ενέργειας η σύνδεση του Brand Swiffer με Pet Owners Aνάπτυξη θεματολογίας αναφορικά με pets στο Ladylike Διάρκεια: 1 μήνας (10 άρθρα) Aποτελεσματικότητα ενέργειας με περισσότερα από shares των άρθρων που δημιουργήθηκαν 23 23

24 | Content Promotion Case Study
Στόχος της ενέργειας ήταν το λανσάρισμα του E-book της Misko για smartphones και tablets και η παρότρυνση προς τον κόσμο να ανακαλύψει τα μυστικά της ελληνικής κουζίνας μέσα από τις συνταγές της Misko. Aνάπτυξη θεματολογίας σε Oneman και Ladylike Δημιουργία Video Παραγωγής: 3 συντάκτες του Oneman συναντιούνται και μαγειρεύουν με τη βοήθεια του e-book της Misko 24 24

25 | Content Promotion Case Study Στόχος της ενέργειας ήταν να
Στόχος της ενέργειας ήταν να ενημερωθεί το κοινό τόσο για το πλούσιο και ποιοτικό περιεχόμενο των καναλιών Novacinema μέσα από την προβολή των ταινιών Star Wars, όσο και για τη εμπειρία θέασης που προσφέρουν. Aνάπτυξη ειδικής θεματολογίας δημιουργώντας την “Star Wars week“ Ειδικό icon θα συνοδεύει όλα τα άρθρα Αναδιαμόρφωση του λογοτύπου Περισσότερα από page views και 580 shares των άρθρων που δημιουργήθηκαν 25 25

26 | Content Promotion Case Study
Στόχος της ενέργειας ήταν να συνδεθεί το brand Bepanthol με τα τατουάζ Aνάπτυξη ειδικής θεματολογίας για τα τατουάζ σε Oneman και Laylike αλλά και δημιουργία quiz στο Ladylike “Ποιο Τατουάζ σου ταιριάζει περισσότερο” Ιδιαίτερα αυξημένο engagement με περισσότερα από shares και page views 26 26

27 | Content Promotion Case Study
Στόχος της ενέργειας ήταν να επικοινωνηθούν τα προνομιακά προγράμματα που παρέχει η Ιnteramerican για την ασφάλεια σπιτιού, σε περίπτωση δανείου Aνάπτυξη ειδικής θεματολογίας στο News247 27 27

28 | Content Promotion Case Study
Στόχος της ενέργειας ήταν να προωθηθούν οι ταξιδιωτικοί προορισμοί Ζυρίχη και Γενεύη, επιλέγοντας ως αεροπορική εταιρία τη Swiss για αυτούς τους μαγικούς προορισμούς Aνάπτυξη ειδικής θεματολογίας στο Laylike αλλά και δημιουργία ειδικών portfolio με εντυπωσιακό φωτογραφικό υλικό Διάρκεια 2 μήνες 28 28

29 | Content Promotion Case Study
Στόχος της ενέργειας ήταν η προώθηση ξυριστικών μηχανών Gillete για το σώμα Aνάπτυξη ειδικής θεματολογίας σε Οneman κυρίως αλλά και σε Sport24 29 29

30 A streamlined premium programmatic offering
Premium Publishers Network

31 Contextual Categorization & Audience Segmentation
PPN IS.... Display Inventory Video Inventory Mobile Inventory Contextual Categorization & Audience Segmentation

32 Audience Data for All Campaign Goals

33 Our Offering Guaranteed Audience Priority Position Context
Open Market Place

34 Predictive Behavioral Targeting

35 Τεχνολογία Nugg.ad

36 Τarget Groups βάση συγκεκριμένων χαρακτηριστικών
Socio-demographics – Age – Gender – Income – Education level – ... Consumer behaviour/attitudes: – Planning to move – Shopping preferences – Product preferences – Planning to buy a car – ... COMBINABLE SEGMENTS Product interests – Beauty / Care – Consumer electronics – Investment / Funds – Fashion – ... Affinities Specific market research typologies Intent Data Predictions

37 Λύσεις Branding To“MENTAL CLICK“ Mέτρηση brand awareness,
affinity, purchase intention ή επιμέρους παραμέτρων του brand, automated optimisation Bελτιωμένη έκθεση στη διαφήμιση με Contact Class Optimisation Λεπτομερή στοιχεία και reports σχετικά με τα κοινό-στόχος TV relevant reach και GRP μηχανισμοί booking με τη χρήση της nugg.ad Open Targeting PlatformTM

38 Η nugg.ad στο digital οικοσύστημα

39 Social Media Accounts

40 24MEDIA Properties

41 |Sports Sites Το προφίλ 3.080.377 385.139 4.840 56.775.062 46.031
Το Sport24.gr είναι το κορυφαίο και πιο επιτυχημένο αθλητικό site της τελευταίας 10ετίας, με ξεκάθαρο ρόλο στην καθημερινή αθλητική ενημέρωση των Ελλήνων που αγαπούν τα σπορ και τον αθλητισμό. Η live κάλυψη των μεγάλων αθλητικών γεγονότων, οι πρωτοποριακές Live blog και Live match πλατφόρμες, το premium περιεχόμενο και μια ομάδα έμπειρων δημοσιογράφων αποτελούν τα βασικά στοιχεία που έχουν καθιερώσει το site ως την αρχική σελίδα των αθλητικών. Unique Browsers Facebook Fans 4.840 Instagram Followers Page views 46.031 Twitter Followers Πηγή: AT Internet | Σεπτέμβριος 2015 41

42 |Sports Sites International Brands
Το Sport24.gr έχει αποκλειστικές συνεργασίες με παγκόσμια αθλητικά brands, εκπροσωπώντας στην Ελλάδα το ΝΒΑ, την Euroleague και το UFC. Και τα τρία αυτά premium sites αποτελούν προϊόντα με διεθνή αναγνώριση και μέσω της του έχουν εισέλθει στην ελληνική αγορά, με την 24 MEDIA να διασφαλίζει την εξαιρετικά ποιοτική υλοποίηση, ανάπτυξη και εξέλιξη τους σε δημοσιογραφικό και εμπορικό επίπεδο. 42

43 |Sports Sites Mobile Application 365.362 112.964 40.472.828
Η εφαρμογή του SPORT 24 διατίθεται δωρεάν και καλύπτει όλες τις ανάγκες του αθλητικού κοινού για ενημέρωση από iOS & Android συσκευές. Με την πρωτοποριακή υπηρεσία Push Notifications προσφέρει ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο, με όλα τα τελευταία αθλητικά νέα, γκολ, live – λεπτό προς λεπτό & αποτελέσματα. SPORT 24 Application Total Downloads SPORT 24 Application Active Users SPORT 24 Application Screen Views* Πηγή: AT Internet | Σεπτέμβριος 2015 *Google Analytics 43

44 |Sports Sites Samsung Smart TV Μulti Screen Strategy
H multi screen στρατηγική της 24 MEDIA ολοκληρώνεται για το SPORT 24, με σύμμαχο το ισχυρότερο brand του home entertainment, την Samsung Smart TV. Μέσα από μια ειδικά σχεδιασμένη εφαρμογή που διατίθεται σε Ελλάδα και Κύπρο, το SPORT 24 φτάνει στο κοινό της Samsung Smart TV, προσφέροντας άμεση και εύκολη πρόσβαση σε πλούσιο αθλητικό περιεχόμενο και ειδησεογραφική κάλυψη της αθλητικής επικαιρότητας. Samsung Smart TV 44

45 ||RADIO Το προφίλ Ο SPORT24 Radio 103,3 fm αποτελεί την επέκταση του μεγαλύτερου αθλητικού brand της Ελλάδας, του SPORT24. Με 24ωρο πρόγραμμα, αναμεταδόσεις από όλα τα γήπεδα και ρόστερ για πρωταθλητισμό, εμπειρία στην έγκυρη και αμερόληπτη αθλητική δημοσιογραφία, o SPORT24 Radio 103,3 fm στοχεύει όχι μόνο να εδραιωθεί στο δυναμικό κοινό αλλά και να κατακτήσει το δύσκολο νεανικό κοινό. Ο SPORT24 Radio 103,3 fm τονίζει την αγάπη και τον σεβασμό για τον αθλητισμό, θυμίζει στους παλιούς ακροατές και συστήνει στους νέους τη μαγεία του αθλητικού ραδιοφώνου, τοποθετώντας σε πρώτο πλάνο τον ακροατή. Οι ακροατές έχουν τη δυνατότητα μέσω του sport24radio.gr να ακούσουν live, να ενημερωθούν για το πρόγραμμα αλλά και να συμμετέχουν ενεργά μέσω των social media, γραπτής φόρμας επικοινωνίας, ακόμη και να τηλεφωνούν στον αέρα.

46 |RADIO Παραγωγοί με πάθος χωρίς φανατισμό ενημερώνουν καθημερινά σε ξεσηκωτικό αλλά παράλληλα χαλαρό κλίμα ενώ έμπειροι και καταξιωμένοι αθλητικοί συντάκτες και γνώστες του χώρου μεταφέρουν την επιτυχημένη συνταγή του SPORT24 και στο ραδιόφωνο με πνεύμα, ζωντάνια και ανάλαφρο στυλ. Η σε βάθος ανάλυση και η σφαιρική ενημέρωση, η οποία συνδυάζεται από την πρωτοποριακή κάλυψη στη μουσική επένδυση αποτελείται από ένα ευρύ φάσμα θεματικών ενοτήτων: Ζωντανές Μεταδόσεις με αποστολές δημοσιογράφων σε ξένες χώρες Ανταποκρίσεις από μεγάλα αθλητικά γεγονότα (Παγκόσμια Κύπελλα, Ολυμπιακοί, Παραολυμπικοί, Ευρωπαϊκά Πρωταθλήματα) Αυτοκίνητο (WRC, Formula 1, Παρουσιάσεις μοντέλων) Χειμερινά Αθλήματα (χρηστικές οδηγίες για τους λάτρεις) Ειδικά Αφιερώματα

47 |Live Web TV Το προφίλ Η web τηλεοπτική εκπομπή SUPER BALL έχει καθιερωθεί στη συνείδηση των φιλάθλων ως η ποδοσφαιρική εκπομπή της Κυριακής. Με μια ομάδα εξαιρετικών και πολύ έμπειρων στο χώρο της τηλεόρασης δημοσιογράφων, η SUPER BALL μέσα από ζωντανές συνδέσεις, διαρκές ρεπορτάζ και εκλεκτούς καλεσμένους από όλο το φάσμα του ελληνικού ποδοσφαίρου, διαμόρφωσε τον αθλητικό χώρο στο internet, εισάγοντας με επιτυχία κάτι εντελώς διαφορετικό και καινούριο. On Demand Video Views 12.662 Facebook Fans Total Video Views 14.686 Live Comments 1.810 Twitter Followers Πηγή: Dailymotion Season 47

48 |Sports Sites Το προφίλ 2.204.547 201.427 23.820 36.194.582
Το Contra.gr, αποτελεί σταθερή αξία στη ψηφιακή αθλητική ενημέρωση με χαρακτήρα, εγκυρότητα και μοναδική προσέγγιση στη μετάδοση, ανάλυση και κάλυψη της ειδησεογραφίας όλων των σπορ, προσφέροντας το περιεχόμενο του σε web και mobile. Με αιχμή την εμπεριστατωμένη άποψη και το καθημερινό ρεπορτάζ, το Contra.gr είναι ένα από τα κυρίαρχα brands στη συνεχή ενημέρωση του Έλληνα φιλάθλου. Unique Browsers Facebook Fans 23.820 Twitter Followers Page views Πηγή: AT Internet | Σεπτέμβριος 2015 48 48

49 |News Sites Το προφίλ Η κορυφαία ψηφιακή πλατφόρμα ειδήσεων. Μια ερευνητική δημοσιογραφική ομάδα με συνεργάτες σε όλο τον κόσμο παράγει πρωτογενές ειδησεογραφικό περιεχόμενο, αναδεικνύει τις πιο ενδιαφέρουσες ιστορίες που μπορεί να βρει κάποιος στο διαδίκτυο, συνδέει τους αναγνώστες με εξαιρετικές πηγές πληροφόρησης από όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα η HuffPost αποτελεί μια ιδιαίτερα διαδραστική κοινότητα απόψεων και συζητήσεων. Unique Browsers m.huffingtonpost.com/gr Unique Browsers 66.671 Facebook Fans m.huffingtonpost.com/gr Pageviews Page views 12.200 Twitter Followers Πηγή: AT Internet | Σεπτέμβριος 2015 49

50 |News Sites Το προφίλ Το site που θέλεις να μοιράζεσαι. Με άξονα αυτή τη φιλοσοφία, το News247.gr συνιστά ένα από τα κορυφαία ειδησεογραφικά sites της χώρας, με έντονα ξεχωριστή ταυτότητα και φυσιογνωμία, έμφαση στη ζωντανή κάλυψη των μεγάλων γεγονότων της χώρας και στο βίντεο περιεχόμενο, ενώ με τις ενότητες αυτοκινήτου, το ένθετο weekend edition, τα συνεργαζόμενα με αυτό sites αποτελεί μια πληρέστατη λύση για σφαιρική καθημερινή ενημέρωση. Unique Browsers Facebook Fans 69.989 Twitter Followers Page views Πηγή: AT Internet | Σεπτέμβριος 2015 50

51 Newsletter Subscribers
|Lifestyle & Entertainment Το προφίλ Το πρώτο ανδρικό online brand στη Ελλάδα με μια απολύτως σύγχρονη οπτική για τον άντρα, με πολυσυλλεκτικότητα στη θεματολογία του και με διαρκή δημιουργικότητα στο περιεχόμενο και τη γραφή του. Ένα άκρως social friendly site, με άποψη για τα πράγματα και τα πρόσωπα που ενδιαφέρουν τον άντρα, γεμάτο από entertainment περιεχόμενο, αλλά και μια έντονα βιωματικού χαρακτήρα φιλοσοφία στα κείμενα του. Unique Browsers 78.997 Facebook Fans 5.215 Instagram Followers 2.743 Foursquare Followers 18.163 Newsletter Subscribers 18.712 Twitter Followers Page views Πηγή: AT Internet | Σεπτέμβριος 2015 51

52 Newsletter Subscribers
|Woman Το προφίλ Το Ladylike.gr είναι ένα γυναικείο site που του αρέσει να πειραματίζεται και να δοκιμάζει διαρκώς νέα και διαφορετικά πράγματα, όπως ακριβώς κάνει και μια ανήσυχη και δημιουργική γυναίκα. Με ένα όμορφο και καθαρό περιβάλλον, photo galleries και new age πλατφόρμες παρουσίασης περιεχομένου, διάθεση για shopping και θεματολογία που ξεκινάει από την ποπ κουλτούρα και τη μόδα, φτάνοντας ως τα θέματα που αφορούν το παιδί και το φαγητό, το Ladylike.gr είναι σαν τη γυναίκα: πολυεπίπεδο και γεμάτο εκπλήξεις. Unique Browsers 99.487 Facebook Fans 2.150 Instagram Followers 7.618 Newsletter Subscribers Page views 8.619 Twitter Followers Πηγή: AT Internet | Σεπτέμβριος 2015 52

53 |Social Video Το προφίλ 53.211 854.908 5.004.626 10.600
Το Dailymotion είναι εκ των κορυφαίων website βίντεο ψυχαγωγίας στον κόσμο. Με παρουσία σε πάνω από 20 χώρες, παρέχει την καλύτερη δυνατή εμπειρία ψυχαγωγίας για τους χρήστες, μαζί με τις καλύτερες ευκαιρίες marketing για brands, ενώ ταυτόχρονα σέβεται πλήρως την ακεραιότητα των πνευματικών δικαιωμάτων του εκάστοτε χρήστη. 53.211 Facebook Fans Unique Browsers Pageviews 10.600 Twitter Followers Πηγή: AT Internet | Σεπτέμβριος 2015 53

54 |E-COMMERCE SERVICE Το προφίλ
To SportKit, μία καινοτόμος ψηφιακή υπηρεσία, παρουσιάζει με τον πλέον εύχρηστο τρόπο  τα καλύτερα αθλητικά προϊόντα και δραστηριότητες αλλά και ποικίλο πρωτογενές περιεχόμενο. Το περιεχόμενο του αποτελείται από τις δημοφιλέστερες αθλητικές μάρκες ένδυσης & υπόδησης, από προϊόντα αθλητικού εξοπλισμού και διατροφής, αλλά και σύντομα από εισιτήρια αθλητικών γεγονότων και εκδηλώσεων. H δημοσιογραφική ομάδα επιμελείται και ανανεώνει καθημερινά το site με τις τελευταίες τάσεις και προτάσεις της αθλητικής μόδας Αποτελεί τη μόνη υπηρεσία στην ελληνική αγορά που δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες να βρουν με ένα κλικ τα καλύτερα αθλητικά προϊόντα της αγοράς, επιλέγοντας τις καλύτερες τιμές από τα μεγαλύτερα ελληνικά και ξένα e-shops.

55 |News Sites Το προφίλ Το Deltiokairou.gr είναι ένα εύχρηστο και καινοτόμο site για τον καιρό με καθημερινή πρόγνωση, πρόγνωση τριημέρου και δυναμικούς χάρτες που απεικονίζουν τις καιρικές συνθήκες σε όλη την Ελλάδα, αναλυτικές λεπτομέρειες για συγκεκριμένες περιοχές, καθώς και ενημέρωση για έκτακτα καιρικά φαινόμενα. Unique Browsers 70.357 Facebook Fans Page views 9.301 Twitter Followers Πηγή: AT Internet | Σεπτέμβριος 2015 55

56 Fanzines Το Prasinanea.gr είναι το fanzine της 24 Media για τον Παναθηναϊκό, το οποίο χαρακτηρίζει η δυνατή φωνή και ακόμη πιο δυναμική ενημέρωση για τα θέματα του ιστορικού συλλόγου με συνεχής ροή, live συζητήσεις με το αναγνωστικό κοινό, άποψη για όλα τα πράσινα θέματα και γεγονότα Με motto του "Ο Πλανήτης είναι Κόκκινος" το Redplanet.gr είναι το κορυφαίο Μέσο ενημέρωσης ενημερώνει με πάθος αλλά και καθαρό μυαλό για τα όλα τα σπορ που αφορούν τον Ολυμπιακό. μέσα από ειδήσεις, παρασκήνιο και ερυθρόλευκη άποψη. Το Olapaok.gr είναι το site για τις ειδήσεις που αφορούν την πιο δημοφιλή ομάδα της Θεσσαλονίκης. Μια ομάδα δημοσιογράφων με έδρα τη Θεσσαλονίκη καλύπτει καθημερινά όλα τα νέα για τις ομάδες του ΠΑΟΚ, σε όλα τα σπορ στα οποία πρωταγωνιστούν Unique Browsers Fans & Followers Unique Browsers Fans & Followers Unique Browsers 93.384 Fans & Followers Pageviews Page views Pageviews Πηγή: AT Internet | Σεπτέμβριος 2015 56

57 Technology Sites Νέα, ειδήσεις, φήμες και πληροφορίες γύρω από το οικοσύστημα της Apple(MacBook Air/Pro, Mac mini, iMac, Mac Pro) Καθημερινή ενημέρωση για τα προϊόντα της Apple από χρήστες Mac για χρήστες Mac. Με μοναδικούς επισκέπτες και εμφανίσεις σελίδων μηνιαίως αλλά και περισσότερους από fans & followers προσφέρει αθημερινή ενημέρωση για τα προϊόντα της Apple από χρήστες Mac για χρήστες Mac. Το μεγαλύτερο εξειδικευμένο site-forum στην Ελλάδα, με διαρκή ενημέρωση γύρω από τις iOS συσκευές (iPhone, iPad, iPod touch) της Apple, παρουσιάσεις εφαρμογών του App store αλλά και reviews 3rd party αξεσουάρ. Με μοναδικούς επισκέπτες και εμφανίσεις σελίδων, αλλά και περισσότερους από fans & followers καλύπτει την ευρύτερη γκάμα των iOS προϊόντων και υπηρεσιών της Apple. Ο κορυφαίος τεχνολογικός προορισμός στο ελληνικό web, προσφέρει αξιολογήσεις, νέα και βίντεο που αφορούν όλες τις πτυχές τεχνολογικών προϊόντων. Mε μοναδικούς επισκέπτες και εμφανίσεις σελίδων αλλά καιι fans & followers παρέχει στους χρήστες του τις πιο πρόσφατες πληροφορίες. Μια ανεξάρτητη πηγή, αφιερωμένη στη παροχή ειδήσεων, αξιολογήσεων και πληροφοριών που αφορούν στη ψηφιακή φωτογραφία. Με μοναδικούς χρήστες μηνιαίως, εμφανίσεις σελίδων αλλά και πάνω από fans & followers παρέχει ολοκληρωμένη, σφαιρική ενημέρωση για όλα τα θέματα που αφορούν στη ψηφιακή φωτογραφία Πηγή: AT Internet | Σεπτέμβριος 2015 57

58 58


Κατέβασμα ppt "1."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google