Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
M.Sc in Marketing Management
Λάνγκος Σπύρος Στρατηγική Ανάλυση Alfa Pastry M.Sc in Marketing Management
2
Σκοπός Παρουσίασης M.Sc in Marketing Management
Να παρέχει μια λεπτομερή ανάλυση σχετικά με την Alfa Pastry από την σκοπιά της στρατηγικής διαχείρισης και των ενεργειών του μάρκετινγκ Ανάλυση του εξωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντος των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της εταιρείας Να προτείνει τρόπους με τους οποίους η εταιρεία μπορεί να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό και να διασφαλίσει τη μελλοντική ανάπτυξη της M.Sc in Marketing Management
4
Η Εταιρεία M.Sc in Marketing Management
Από τους πιο σημαντικούς παραγωγούς της ζύμης και συναφών προϊόντων στην Ελλάδα Ιδρύθηκε το 1965 στην Κοζάνη στη Βόρεια Ελλάδα από τον κ. Αθανάσιο ΚΟΥΚΟΥΤΑΡΗ Ευρύ φάσμα προϊόντων λιανικής και εστίασης Στο λιανικό εμπόριο (92 διαφορετικά προϊόντα), υπηρεσίες τροφίμων (135 διαφορετικά προϊόντα) 4 παραγωγικές μονάδες στην Ελλάδα, τη Ρουμανία, τη Σερβία και Ηνωμένες Πολιτείες Δίκτυο πωλήσεων διανομείς και περίπου σημεία πώλησης σε όλο τον κόσμο both retail and food service sectors in foreign markets, reporting significant sales growth since 1998). M.Sc in Marketing Management
5
Όραμα & Αποστολή M.Sc in Marketing Management
Το όραμα της Alfa είναι να προσφέρει το καλύτερο κομμάτι της Ελλάδας Η αποστολή της είναι να πάρει το πλεονέκτημα των ελληνικών γαστρονομικών χαρακτηριστικών και μαζί με την εκπληκτική γεύση και ποιότητα των προϊόντων της, να προσφέρει τις καλύτερες πίτες που έχουν δοκιμάσει ποτέ οι Έλληνες καταναλωτές M.Sc in Marketing Management
6
Ανάλυση Εξωτερικού Περιβάλλοντος Μακρο-οικονομικό επίπεδο
Ανάλυση Εξωτερικού Περιβάλλοντος Μακρο-οικονομικό επίπεδο
7
Πολιτικό M.Sc in Marketing Management
Τα μέτρα λιτότητας από τις ελληνικές κυβερνήσεις μετά το 2009 Μειώσεις σε μισθούς και συντάξεις, καθώς και κατάργηση εργασιακών δικαιωμάτων των Ελλήνων Πολύ αυστηρή νομοθεσία για τους Έλληνες κατασκευαστές τροφίμων, όχι μόνο από την άποψη των προϊόντων και των συσκευασιών τους, αλλά και από την άποψη των διαδικασιών παραγωγής Ο ΕΦΕΤ είναι η κύρια κρατική αρχή που ασχολείται με τις ρυθμίσεις στην αγορά των κατασκευαστών τροφίμων Όσοι δεν έχουν πιστοποιηθεί με ISO: 2001, πιστοποίηση ποιότητας υπόκεινται σε σοβαρές οικονομικές κυρώσεις, ακόμα και κλείσιμο causing an overall political instability. M.Sc in Marketing Management
8
Οικονομικό M.Sc in Marketing Management
Το ΑΕΠ να αναμένεται να μειωθεί κατά 0,8% στο τέλος του 2014 Η ανεργία αναμένεται να φθάσει τα 27,1 στο τέλος του 2014 Οι Έλληνες καταναλωτές έχουν δει το διαθ. εισόδημα τους να μειώνεται 35% Διαφθορά & έλλειψη ανταγωνιστικότητας country ranked last in the World Bank’s Ease of Doing Business 2013 report M.Sc in Marketing Management
9
Κοινωνικό M.Sc in Marketing Management
Οι Έλληνες καταναλωτές είναι πολύ ευαίσθητοι στις τιμές και αναζητούν προσφορές / εκπτώσεις Έλληνες: ιδιαίτερα ευαίσθητοι σε θέματα υγείας, ειδικά όταν πρόκειται για την αγορά προϊόντων διατροφής για τα παιδιά τους Στροφή προς την ιδιωτική ετικέτα τροφίμων, λόγω των χαμηλότερων τιμών Έλληνες καταναλωτές είναι πολύ ευαίσθητοι με την προέλευση των προϊόντων διατροφής cutting down on their spending, making their household budgets even tighter purchase switch towards products made by Greek food manufacturers, as a means of supporting Greek economy and Greek employment M.Sc in Marketing Management
10
Τεχνολογικό M.Sc in Marketing Management
Ραγδαία ανάπτυξη τεχνολογιών πληροφορικής Επιχειρησιακό πρόγραμμα «Ψηφιακή Σύγκλυση» & Σύμφωνο Εταιρικής Σχέσης Ανεπτυγμένα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας και διαδικτύου, αλλά κάτω από τον μέσο όρο στην Ε.Ε Η «βιομηχανία» του Ιντερνέτ στην Ελλάδα είναι η πιο ανεπτυγμένη της τελευταίας 10ετίας offering consumers the ability to quickly identify what is offered in international markets, and companies a powerful marketing tool. M.Sc in Marketing Management
11
Ανάλυση Εξωτερικού Περιβάλλοντος Μικρο-οικονομικό Περιβάλλον
Ανάλυση Εξωτερικού Περιβάλλοντος Μικρο-οικονομικό Περιβάλλον
12
Ανταγωνισμός M.Sc in Marketing Management
Μπάρμπα Στάθης Α.Ε. η ηγετική θέση στη βιομηχανία, μερίδιο αγοράς της τάξεως του 30%, με ναυαρχίδα τη Χρυσή Ζύμη Lidl Hellas δεύτερη στον τομέα της ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα, με μερίδιο αγοράς 10,4% Μάρκετινγκ και προωθητικές ενέργειες που δίνουν έμφαση στα οφέλη των τιμών Ανάπτυξη νέων προϊόντων και καινοτομιών με προσφορές και εκπτώσεις τιμών Έμφαση στην ελληνική προέλευση των προϊόντων, καθώς και προσφορά μικρότερων συσκευασιών M.Sc in Marketing Management
13
Η Αγορά της Ζύμης M.Sc in Marketing Management
Οι πωλήσεις της βιομηχανίας μειώθηκαν κατά 55% εντός του 2013, φθάνοντας τα € 281 εκατομμύρια Κατεψυγμένα λαχανικά & προϊόντα αρτοποιίας είχαν τις καλύτερες επιδόσεις στην αγορά, με ρυθμό ανάπτυξης 1% Οι τιμές ανά μονάδα προϊόντος έπεσαν στο σύνολό της βιομηχανίας Το μερίδιο προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας αυξήθηκε σε 33% το 2013 Σουπερμάρκετ, το σημαντικότερο κανάλι διανομής κατεψυγμένων τροφίμων Η Βιομηχανία σύμφωνα με τις προβλέψεις θα έχει μια κάμψη στις πωλήσεις της τάξης του 1% μέχρι το 2018, η αξία θα επηρεαστεί αρνητικά από την έμφαση που δίνεται τις εκπτώσεις M.Sc in Marketing Management
14
Ο Καταναλωτής M.Sc in Marketing Management
Οι Έλληνες καταναλωτές έχουν βελτιώσει σταδιακά τις αντιλήψεις τους για την ποιότητα κατεψυγμένων επεξεργασμένων τροφίμων Όλο και περισσότερο είναι πρόθυμοι να μαγειρέψουν στο σπίτι αντί να βγουν έξω ή να παραγγείλουν φαγητό because of low price and marketing campaigns mentioning that frozen food keeps the same nutritional characteristics as when the same food is fresh. M.Sc in Marketing Management
15
Εσωτερική Ανάλυση Περιβάλλοντος
16
Ανάλυση SWOT M.Sc in Marketing Management
17
Αντ. Πλεονέκτημα M.Sc in Marketing Management
Καινοτομία / R&D (οι πρώτοι που εισήγαγαν το αυθεντικό φύλλο, το “Κιχί” & το χαρτί ψησίματος) Μεγάλη έμφαση στην ποιότητα Πελατο-κεντρική αντίληψη Γεύση, ήθος, ποιότητα και δημιουργικότητα Πάθος των μελών του οργανισμού για ό, τι κάνουν Επιχειρηματική αριστεία σε όλα τα επίπεδα Μεγάλη ποικιλία από γλυκά & προϊόντα αρτοποιίας Επέκταση σε αγορές του εξωτερικού Αποτελεσματικό μάρκετινγκ και προωθητικές ενέργειες M.Sc in Marketing Management
19
are expected to drive global economic growth
Νέες Αγορές Κατεψυγμένα φασόλια Αύξηση του όγκου των πωλήσεων Μερίδια αγοράς σε άλλα τμήματα Διαφοροποίηση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων Διαφοροποίηση των αγορών Σε αναπτυσσόμενες χώρες Νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες explore new markets with new products. are expected to drive global economic growth M.Sc in Marketing Management
20
M.Sc in Marketing Management
Διαφήμιση & Προώθηση Έμφαση στα ελληνικά προϊόντα και Α’ ύλες Διατροφικά οφέλη των κατεψυγμένων προϊόντων αρτοποιίας Κατεψυγμένα τρόφιμα διατηρούν τις θρεπτικές αξίες τους όσο και τα φρέσκα τρόφιμα M.Sc in Marketing Management
21
Οικονομικός έλεγχος M.Sc in Marketing Management
Πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί όσον αφορά την χρηματοοικονομική της επίδοση και τη διαχείριση των οικονομικών πόρων Σφιχτό εσωτερικό δημοσιονομικό έλεγχο Όλες οι άλλες υπηρεσίες πρέπει να πορεύονται σύμφωνα με την οικονομική στρατηγική της εταιρείας M.Sc in Marketing Management
22
Καινοτομία M.Sc in Marketing Management
Προσφορά μικρότερων συσκευασιών των προϊόντων στην ελληνική αγορά Εφεύρουμε νέες γεύσεις στις πίτες, διαφοροποίηση περαιτέρω από τον ανταγωνισμό Instead of lowering its prices and being involved in a price war, Alfa should M.Sc in Marketing Management
23
Ηλεκτρονικές Πωλήσεις
Δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας πωλήσεων για χονδρεμπόρους Συνεπής με την ανάπτυξη του Διαδικτύου που χαρακτηρίζει την Ελλάδα και τις παγκόσμιες αγορές Μείωση λειτουργικού κόστους, νέες λύσεις στην εξυπηρέτηση πελατών M.Sc in Marketing Management
24
M.Sc in Marketing Management
Κάθετη ολοκλήρωση Ευκαιρία να ελέγξει το κόστος της εφοδιαστικής αλυσίδας της Εντατική στρατηγική διανομής, με βάση τη μεγιστοποίηση των σημείων διανομής 3) thereby being able to offer lower prices to end buyers and complying with the diminishing incomes of Greek consumers. 4) maintaining the quality and control of its products and overall supply chain processes (Hill & Jones, 2012). 5) Involved in and owns many parts of its supply chain, either backward (suppliers) or forward (distributors and buyers). M.Sc in Marketing Management
25
M.Sc in Marketing Management
Βιβλιογραφία Alfa Pastry (2013), “The company”, available at accessed on Euromonitor International (2013), “Business environment: Greece”, available at accessed on Euromonitor International (2014), “Frozen processed food in Greece”, available at accessed on Euromonitor International (2014), “Greece: Country factfile”, available at accessed on Farris, P., W., Bendle, N. T., Pfeifer, P., & Reibstein, D. J. (2010), Marketing Metrics: The Definitive Guide to Measuring Marketing Performance, Upper Saddle River, New Jersey: Pearson Education Ltd. Hill, C. W. L., & Jones, G. R. (2012), Strategic Management Theory: An Integrated Approach, 10th edition, Cengage Learning. Kiechel, W. (2010), The Lords of Strategy, Harvard Business Press. M.Sc in Marketing Management
26
Όταν δεν σερφάρω στη θάλασσα είμαι…
Καλό Kαλοκαίρι! Author: Spyros Langkos Όταν δεν σερφάρω στη θάλασσα είμαι…
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.