Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ηλεκτρονικό Επιχειρείν

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ηλεκτρονικό Επιχειρείν"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
AdWords

2 Google AdWords Πλεονεκτήματα Διαδικτυακής Διαφήμισης και του AdWords

3 Google AdWords Τι είναι το AdWords ?

4 Google AdWords Σημαντικότερα Πλεονεκτήματα του AdWords
Λέξεις – Κλειδιά Τοποθεσία Διαφήμισης Ηλικία Τοποθεσία Γλώσσα Ημέρες Ώρες Συχνότητα Συσκευές

5 Google AdWords Σημαντικότερα Πλεονεκτήματα του AdWords
Έλεγχος Κόστους: Πληρώνετε μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμιση. Μέτρηση της επιτυχίας σας (Conversion Rate): Αν κάνει κάποιος κλικ στη διαφήμισή σας, θα το μάθετε. Εάν πάλι έχει κάνει κλικ στη διαφήμισή σας και, στη συνέχεια, έχει προβεί σε μια ενέργεια που ωφελεί την επιχείρησή σας, π.χ. έχει αγοράσει το προϊόν σας, έχει κατεβάσει την εφαρμογή σας ή έχει κάνει μια τηλεφωνική παραγγελία, μπορείτε να το παρακολουθήσετε και αυτό. Διαχείριση Καμπανιών (Campaigns): Ένας λογαριασμός διαχειριστή στο AdWords είναι ένα πανίσχυρο εργαλείο χάρη στο οποίο μπορείτε να εξοικονομείτε χρόνο.

6 Google AdWords Διαφημιστικά Δίκτυα της Google:
Στο Δίκτυο αναζήτησης (Search Network): Περιλαμβάνει την Αναζήτηση Google, άλλους ιστότοπους της Google, όπως είναι οι Χάρτες και οι Αγορές, και εκατοντάδες ιστότοπους συνεργατών αναζήτησης που δεν ανήκουν στην Google. Δίκτυο εμφάνισης Google (Display Network): Περιλαμβάνει μια συλλογή από ιστότοπους Google, όπως το Google Finance, το Gmail, το Blogger και το YouTube, συνεργαζόμενους ιστότοπους κ.τ.λ. Μπορεί να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να χρησιμοποιήσουν ελκυστικές μορφές διαφημίσεων, για να προσεγγίσουν ένα μεγάλο εύρος πελατών με μια μεγάλη γκάμα ενδιαφερόντων.

7 Google AdWords Διαφημιστικά Δίκτυα της Google:

8 Google AdWords Που μπορούν να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας:
Που μπορούν να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας: Εμφάνιση των διαφημίσεών σας δίπλα σε αποτελέσματα αναζήτησης: Λέξεις Κλειδιά: Λέξεις ή φράσεις που περιγράφουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας, για τη στόχευση των διαφημίσεών σας. Οι διαφημίσεις σας μπορούν να εμφανίζονται δίπλα ή πάνω από τα αποτελέσματα αναζήτησης σε ιστότοπους που ανήκουν στο Δίκτυο αναζήτησης. Οι λέξεις-κλειδιά καθορίζουν, επίσης, το ποσό που καταβάλλετε. Καθεμία από τις λέξεις-κλειδιά σας έχει μέγιστο ποσό προσφοράς κόστους ανά κλικ (Cost Per Click «CPC»).

9 Google AdWords Μορφές Διαφημίσεων Προβολής :
Διαφημίσεις με κείμενο (Text Ads): Αποτελούνται από μια επικεφαλίδα, ένα URL εμφάνισης που δείχνει τη διεύθυνση του ιστότοπού σας και μια περιγραφή.

10 Google AdWords Μορφές Διαφημίσεων Αναζήτησης (2):
Διαφημίσεις με επεκτάσεις (Ad Extension): Οπτικές βελτιώσεις για διαφημίσεις αναζήτησης που εμφανίζουν με πιο εμφανή τρόπο πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σας (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, την τοποθεσία ή συνδέσμους που οδηγούν σε άλλο συναφές περιεχόμενο μέσα στον ιστότοπό σας).

11 Google AdWords Μορφές Διαφημίσεων Προβολής : Διαφημίσεις με κείμενο
Διαφημίσεις με εικόνα Διαδραστικές διαφημίσεις Διαφημίσεις βίντεο

12 Google AdWords Εμφάνιση διαφημίσεων σε Κινητά Τηλέφωνα:
Προσεγγίστε δυνητικούς πελάτες ενώ αναζητούν ή επισκέπτονται ιστότοπους εν κινήσει. Εμφάνιση των διαφημίσεών σας σε συγκεκριμένο είδος κοινού (Targeted Audience): Εάν έχετε διαφημίσεις με κείμενο μπορείτε να καθορίσετε την εμφάνιση τους σε : Πελάτες σε μια ολόκληρη χώρα (π.χ., Ελλάδα). Συγκεκριμένη γεωγραφική τοποθεσία (π.χ., Αττική, Γλυφάδα). Πελάτες που χρησιμοποιούν ονόματα τοποθεσιών στις αναζητήσεις τους (π.χ., έπιπλα κήπου στον Πειραιά)

13 Google AdWords Ποιότητα Διαφημίσεων (Ad Quality):
Δείκτης Ποιότητας (Quality Score): Εκτίμηση ποιότητας των διαφημίσεων και των σελίδων προορισμού (destination urls), που ενεργοποιούνται με αυτή τη λέξη-κλειδί σε δημοπρασίες καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Κατάταξη Διαφήμισης (Ad Rank): Προσδιορίζει τη σειρά με την οποία εμφανίζεται η διαφήμισή σας στη σελίδα (θέση διαφήμισης).

14 Google AdWords Ποιότητα Διαφημίσεων (Ad Quality):
Click Through Rate (CTR) = Αριθμός Εμφανίσεων / Αριθμός Κλικ Κάθε λέξη-κλειδί λαμβάνει έναν Δείκτη ποιότητας με κλίμακα από το 1 έως το 10, όπου 1 είναι η χαμηλότερη τιμή και 10 είναι η υψηλότερη. Όσο πιο συναφείς είναι οι διαφημίσεις και οι σελίδες προορισμού σας προς το χρήστη, τόσο πιθανότερο είναι ο Δείκτης ποιότητας (Quality Score) να είναι υψηλότερος και τα στοιχεία που καθορίζουν την Κατάταξη διαφήμισης (Ad Rank) να είναι υψηλότερης ποιότητας, π.χ. υψηλότερη θέση διαφήμισης ή χαμηλότερο κόστος ανά κλικ Cost Per Click (CPC).

15 Google AdWords Κοστολόγηση Καμπάνιας:
Δεν υπάρχει ελάχιστο ποσό που πρέπει να δαπανήσετε. Αντίθετα, ορίζετε έναν ημερήσιο προϋπολογισμό και επιλέγετε πώς θα δαπανήσετε τα χρήματά σας Επιλογή Στρατηγικής Προσφορών: Επιλέξτε μια στρατηγική προσφορών με βάση τους στόχους σας. Διαθέσιμες στρατηγικές προσφορών: Κόστος ανα Κλικ (CPC) Κόστος ανα Χίλιες Εμφανίσεις (CPM) Κόστος ανα Απόκτηση Πελάτη (CPA)

16 Google AdWords Ορισμός Ημερήσιου Προϋπολογισμού:
Αφορά το ποσό που είστε διατεθειμένοι να πληρώνετε κάθε μέρα, κατά μέσο όρο, για κάθε διαφημιστική καμπάνια στο λογαριασμό σας. Αν χρησιμοποιείτε προσφορά CPC ή CPM, θα χρεώνεστε μόνο το ποσό που χρειάζεται προκειμένου η διαφήμισή σας να εμφανίζεται σε υψηλότερη θέση από τον διαφημιζόμενο κάτω από εσάς. Αν χρησιμοποιείτε προσφορά CPA, το πραγματικό ποσό που θα χρεώνεστε κάθε φορά ενδέχεται να υπερβαίνει το ποσό που έχετε ορίσει για την προσφορά σας.

17 Google AdWords Κοστολόγηση Καμπάνιας:

18 Google AdWords Πιστοποίησή AdWords

19 Ευχαριστώ για την Προσοχή σας !
Google AdWords Ευχαριστώ για την Προσοχή σας !


Κατέβασμα ppt "Ηλεκτρονικό Επιχειρείν"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google