Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ομιλία Σπύρου Βούγια Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων Αθήνα, 13 Απριλίου 2011 Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων 1.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ομιλία Σπύρου Βούγια Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων Αθήνα, 13 Απριλίου 2011 Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων 1."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ομιλία Σπύρου Βούγια Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων Αθήνα, 13 Απριλίου 2011 Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων 1

2  Σταδιακή μείωση στη διακίνηση των αντικειμένων αλληλογραφίας  Άνοδος στη διακίνηση των δεμάτων 2 Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων

3  Μείωση του όγκου διακίνησης των ταχυδρομικών αντικειμένων και των αντίστοιχων εσόδων  Μείωση στον όγκο διακινούμενων δεμάτων  Η αγορά του επιστολικού ταχυδρομείου στην Ελλάδα ανά κάτοικο, είναι κάτω από το μισό της αμέσως επόμενης χώρας της Ε.Ε. των 15 και από τις τελευταίες της Ε.Ε. των 27  Πολύ χαμηλά έσοδα ανά ταχυδρομικό κατάστημα  Σχετικά χαμηλά έσοδα ανά εργαζόμενο 3 Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων

4 4

5 5

6 6

7 7

8  Σταδιακό και βαθμιαίο άνοιγμα των ταχυδρομικών αγορών  Προσαρμογή των κανονιστικών καθεστώτων των κρατών – μελών σε ένα πιο ανοικτό περιβάλλον  Λήψη μέτρων εκσυγχρονισμού και αναδιάρθρωσης, για να εξασφαλισθεί η μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα των φορέων  Διασφάλιση της Καθολικής Υπηρεσίας  Βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στους πολίτες 8 Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων

9 9  Η ελεύθερη άσκηση επιχειρηματικής δραστηριότητας με την προϋπόθεση της εξασφάλισης γενικής ή ειδικής άδειας  Η εξασφάλιση της καθολικής ταχυδρομικής υπηρεσίας Ειδικότερα, το Σχέδιο Νόμου εξασφαλίζει την παροχή μιας υψηλού επιπέδου Καθολικής Υπηρεσίας αφού προβλέπει: α) Τον καθορισμό της πυκνότητας των σημείων επαφής, πρόσβασης και περισυλλογής, με βάση τις ανάγκες των χρηστών, τις γεωγραφικές ιδιαιτερότητες και τις κοινωνικές συνθήκες. β) Την παροχή ταχυδρομικής υπηρεσίας πέντε (5) εργάσιμες ημέρες την εβδομάδα πλην εξαιρετικών περιστάσεων ή ιδιαίτερων γεωγραφικών συνθηκών. γ) Την πραγματοποίηση μιας (1) περισυλλογής και μιας (1) διανομής την ημέρα στην οικία ή έδρα κάθε φυσικού ή νομικού προσώπου τουλάχιστον, ή, κατά παρέκκλιση και υπό προϋποθέσεις, σε προσήκουσες εγκαταστάσεις. δ) Τη διάθεση ενός τουλάχιστον σημείου πρόσβασης περισυλλογής της αλληλογραφίας για κάθε 1.000 κατοίκους στις αστικές περιοχές και ενός τουλάχιστον σημείο πρόσβασης σε κάθε οικισμό στις αγροτικές περιοχές της χώρας. Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων

10 10 Προβλέπεται Σύμβαση Ανάθεσης της Καθολικής Υπηρεσίας (Συμβόλαιο Διοίκησης), η οποία ρυθμίζει:  Τους όρους και τις προϋποθέσεις παροχής της καθολικής υπηρεσίας,  Τη διάρκεια ισχύος της εν λόγω σύμβασης λαμβάνοντας υπόψη την ανάγκη απόδοσης των επενδύσεων  Τις κυρώσεις σε περίπτωση μη τήρησης των προβλεπομένων όρων και προϋποθέσεων  Τη μέγιστη κατ’ αποκοπή αποζημίωση των χρηστών σε περίπτωση πλημμελούς παροχής υπηρεσιών Επίσης:  Έλεγχος της τήρησης των όρων της σύμβασης από την Ε.Ε.Τ.Τ.  Επιβολή κυρώσεων αποκλειστικά από τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κατόπιν εισήγησης της Ε.Ε.Τ.Τ. Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων

11 11  Το καθαρό κόστος παροχής της Καθολικής Υπηρεσίας επιβαρύνει τον φορέα παροχής καθολικής υπηρεσίας, κατά το μέρος παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών πέραν της καθολικής υπηρεσίας, τους φορείς παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών και τον κρατικό προϋπολογισμό  Ο επιμερισμός κόστους γίνεται με τρόπο διαφανή, αντικειμενικό και ουδέτερο, ώστε να αποφεύγεται ο κίνδυνος διπλής καταβολής εισφορών τόσο για τις εκροές όσο και για τις εισροές των φορέων παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών  Η Ε.Ε.Τ.Τ. είναι αρμόδια για την είσπραξη των εισφορών και την απόδοση στον δικαιούχο φορέα παροχής καθολικής υπηρεσίας των αναλογούντων ποσών. Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων

12 12 Τα τιμολόγια των ταχυδρομικών υπηρεσιών πρέπει να είναι προσιτά και, κατά το δυνατόν, σύμφωνα με την αρχή προσανατολισμού στο κόστος. Στο πλαίσιο αυτό, τα καταληκτικά τέλη για το διακοινοτικό διασυνοριακό ταχυδρομείο, πρέπει να είναι:  προσαρμοσμένα στο κόστος διεκπεραίωσης και διανομής  ανάλογα της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και  διαφανή και χωρίς διακρίσεις Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων

13  Ανάγκη για περαιτέρω ανάπτυξη υφιστάμενων ταχυδρομικών υπηρεσιών (π.χ. διακίνηση επιδιδόμενων δεμάτων κατ’ οίκον, διαφημιστικό ταχυδρομείο, κτλ.)  Δημιουργία νέων καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών (π.χ. χρηματοοικονομικά και ασφαλιστικά προϊόντα, υβριδικές υπηρεσίες με άξονα τις Digital Postal Services, κτλ.)  Εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων αποτελεσματικής διοίκησης στις ταχυδρομικές επιχειρήσεις  Μέτρα για τον εκσυγχρονισμό, την εξυγίανση και αναδιάρθρωση των υφιστάμενων ταχυδρομικών φορέων 13 Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων

14 Ευχαριστώ για την προσοχή σας! Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων 14


Κατέβασμα ppt "Ομιλία Σπύρου Βούγια Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων Αθήνα, 13 Απριλίου 2011 Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων 1."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google