Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Καλές πρακτικές από το έργο “Staff Sense”. Ιταλία Το ατομικό εκπαιδευτικό σχέδιο Υπάρχει σχετικός νόμος για την συμμετοχή SEN students στην εκπαίδευση.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Καλές πρακτικές από το έργο “Staff Sense”. Ιταλία Το ατομικό εκπαιδευτικό σχέδιο Υπάρχει σχετικός νόμος για την συμμετοχή SEN students στην εκπαίδευση."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Καλές πρακτικές από το έργο “Staff Sense”

2 Ιταλία Το ατομικό εκπαιδευτικό σχέδιο Υπάρχει σχετικός νόμος για την συμμετοχή SEN students στην εκπαίδευση Ν 104/1992. Φάσεις για συμμετοχή στα σχολεία - Κλινινή διάγνωση - Λειτουργική διάγνωση - Ατομικά εκπαιδευτικά πλάνα / σχέδια Συμμετοχή στην τάξη με τα υπόλοιπα παιδιά. Θεραπεία τέχνης ( Α rt therapy) Θεραπευτική ιππασία (Horse therapy) 2 ατομικά πλάνα ακολουθούν

3 Ιταλία 1 ο ατομικό εκπαιδευτικό σχέδιο Registration card of the pupil:. Place and date of birth: Erice.........;...... residence Calatafimi Clinical diagnosis: a mild cognitive delay (ICD10 F70) with difficulties in learning and emotional-affective relationships. Analysis of the situation: News about the class attended, about tle students’ behavior and about X Z’s family. Support teacher’s weekly numbers of hours of intervention. Analysis by the C.d. C. (Class Council) on the potential and on cross-cutting objectives (training, education, behavioral and cognitive operational) and educational objectives as to reach the pupil X Z for each subject. Mode of action: Since the student follows a curricular planning, teaching-educational intervention will be structured in such a way that he follows all the regular curricular activities suggested by teachers, getting the help of the support teacher in difficult moments.

4 Ιταλία 1 ο ατομικό εκπαιδευτικό σχέδιο The strategies will be guided to improve presentation and argumentative skills and reinforcement (where possible) of operational autonomy. The educational intervention will always tend to create an atmosphere of serenity that puts the student at ease and optimize their educational performance and his ability to relate to both adults and with peers. Wide space will be given to the dialogue to allow the student to gain greater security and externalize his thoughts. The educational tools are the same as for the classmate, such as textbooks, questionnaires, forms, photocopies, computer and laboratory equipment. Testing and Evaluation The verification action will be constant, given the direct relationship with the student. The Evaluations will be based on the results achieved by the student in terms of cognitive learning in relation to its capacity and commitment. Elements for the final evaluation will be: commitment, socialization, behavior, working methods and the results obtained in relation to the objectives set and the level of participation

5 Ισπανία «Bideratzen» O νόμος 9/99 (Ley de Solidaridad en la Educación) – μετανάστες είναι άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Έργο στην περιοχή Euskadi – Ισπανία με 164 συμμετέχοντες. - διαγνωστικές ενέργειες, κίνητρα, καθοδήγηση, εκπαίδευση και κατάρτιση και υποστήριξη για την ομαλή τους κοινωνική ένταξη, - με τη χρήση μια πρακτικής και ευέλικτης μεθοδολογίας ειδικά προσαρμοσμένη σε ατομικούς στόχους - χαρακτηριστικό της μεθοδολογίας είναι οι δραστηριότητες ανατροφοδότησης - ομαδικές και ατομικές συνεδρίες.

6 Γερμανία «Το ξενοδοχείο για έντομα» SEN εκπαιδευομένοι, από συνεργαζόμενα ειδικά σχολεία, μοιράζονται τα τεχνικά εργαστήρια του σχολείου. - 25-30 ώρες πρακτική εξάσκηση - Εργαλεία – εργαστήριο - Σκοπός : εξάσκηση για πρακτικό τεστ, περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση, έντομα και άνθρωποι, - Εκπαίδευση στην ομαδική εργασία / συνεργασία - Ανάπτυξη δεξιοτήτων, χειρισμός μηχανημάτων, τήρηση κανονισμόων ασφάλειας - Μεθοδολογία - αξιολόγηση

7 Πολωνία «Συνεργασία» Συνεργασία με το σχολείο και εργοδότες για : - μαθητές που πρέπει να κάνουν πρακτική εξάσκηση σε εταιρίες - ποια είναι τα άτομα που εμπλέκονται - πως αξιολογούνται οι μαθητές - ποια είναι η μεθοδολογία που ακολουθείται

8 Τουρκία «Δρόμος προς την ένταξη» Παράδειγμα 1 ο : (contact center): το κέντρο επικοινωνίας όπου δίνει πληροφορίες στο κοινό, Παράδειγμα 2 ο : (Local management): Νομαρχία στην Άγκυρα και ανεύερεση πόρων ( μέσω πώλησης ψωμιού ) για SEN Παράδειγμα 3 ο : (Candy Life Atelier): Νέα άτομα (SEN) δημιουργούν και πωλούν γλυκά / λουλούδια. Παράδειγμα 4 ο ( έργο υπό υλοποίηση ): (Kayseri) δημιουργία ειδικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Μεγάλες εταιρίες όπως : Turkcell (call center) απασχολεί κατά 50% άτομα με ειδικές ανάγκες.

9 Αγγλία «καλή πρακτική» Συνεργασίες σχολείων / εκπαιδευτικών φορέων με οργανισμούς και επιχειρήσεις.


Κατέβασμα ppt "Καλές πρακτικές από το έργο “Staff Sense”. Ιταλία Το ατομικό εκπαιδευτικό σχέδιο Υπάρχει σχετικός νόμος για την συμμετοχή SEN students στην εκπαίδευση."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google