Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεἹππολύτη Ελευθεριάδης Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος
2
Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της δραστηριότητα. Να παίζει με το νερό. Δε θέλει να συνεχίσει στην επόμενη δραστηριότητα όσο και αν της το επαναλαμβάνει η δασκάλα. Τι θα κάνατε σε αυτή την περίπτωση;
3
Προσχολική ηλικία Σημαντικά σημεία Τα παιδιά με αυτισμό ανταποκρίνονται καλύτερα στις οπτικές οδηγίες Το οπτικό πρόγραμμα ημέρας δίνει ξεκάθαρη δομή γιατί παρουσιάζει τις καθημερινές δραστηριότητες με λογική σειρά. Με την κάρτα αλλαγής ο δάσκαλος βοηθάει το παιδί να μεταβεί από τη μια δραστηριότητα στην άλλη.
4
Προσχολική ηλικία Η Εύα δεν είναι καλή στο να ζητάει βοήθεια, ιδιαίτερα όταν βρίσκεται σε ομάδα. Δεν προσπαθεί να επικοινωνήσει και στέκεται μόνη της, χαμένη και συγχυσμένη. Τι θα κάνατε σε αυτή την περίπτωση;
5
Προσχολική ηλικία Σημαντικά σημεία προσπαθήστε να ενθαρρύνεται το παιδί να ζητάει βοήθεια σε κάθε περίπτωση. Εάν το παιδί δεν ζητάει βοήθεια λεκτικά, ενθαρρύνετε το να το κάνει αμέσως μετά από το μη λεκτικό τρόπο.
6
Σχολική ηλικία (Δημοτικό) Ο Στέφανος δυσκολεύεται όταν τελειώνει το μάθημα και βγαίνουν όλα τα παιδιά μαζί από την τάξη. Γίνεται απότομος και σπρώχνει τους άλλους στην προσπάθειά του να βγει πρώτος. Σαν αποτέλεσμα υπάρχουν πολλοί καυγάδες με τα άλλα παιδιά. Τι θα κάνατε σ’ αυτή την περίπτωση;
7
Σχολική ηλικία (Δημοτικό) Σημαντικά σημεία: Οπτική οργάνωση ή σήματα χρειάζονται σε πολλές περιπτώσεις μέσα στην τάξη. Σε κάθε περίπτωση προσπαθήστε να βρείτε ευκαιρίες για να τους ενδυναμώσετε την αυτοεκτίμηση και την αυτοπεποίθησή τους και να ενθαρρύνετε την ανεξαρτησία
8
Σχολική ηλικία (Δημοτικό) Ο Χριστόφορος συχνά τρέχει σε περιοχές του γυμναστηρίου που είναι έξω από τα όρια, επειδή δεν μπορεί να επισημάνει τα όρια Τι θα κάνατε σε αυτή την περίπτωση
9
Σχολική ηλικία (Δημοτικό) Σημαντικά σημεία: Τα παιδιά με αυτισμό μαθαίνουν οπτικά, έτσι μαθαίνουν καλύτερα όταν ορίζονται τα όρια οπτικά μέσα στην τάξη ή στον χώρο του σχολείου Η δημιουργία φανερών ορίων σε παιχνίδια είναι πολύ σημαντική για τα παιδιά με αυτισμό, καθώς είναι πολύ δύσκολο για αυτά να ασχολούνται με δυο πράγματα ταυτόχρονα, για παράδειγμα να παίζουν το παιχνίδια και να ελέγχουν τα όρια.
10
Σχολική ηλικία (Δημοτικό) Ο Στέφανος γίνεται δυστυχής όταν πρέπει να απομνημονεύσει μακροσκελείς λεκτικές οδηγίες. Συχνά ξεχνά σε ποιο σημείο βρίσκεται και τι πρέπει να κάνει. Εσείς τι θα κάνατε;
11
Σχολική ηλικία (Δημοτικό) Σημαντικά σημεία: Οι μαθητές με αυτισμό έχουν δυσκολίες με τις λεκτικές οδηγίες Εάν δίνονται λεκτικές οδηγίες σιγουρευτείτε ότι ο μαθητής ξέρει ανά πάσα στιγμή τι πρέπει να κάνει. Για παράδειγμα δώστε του τις οδηγίες γραμμένες από πριν ή γράψτε τα βασικά σημεία και τοποθετείστε τα μπροστά του
12
Σχολική ηλικία ( Γυμνάσιο) Ο Μάρκ έχει δυσκολία να θυμηθεί ποιο βιβλίο χρειάζεται για κάθε μάθημα. Στην αρχή του μαθήματος αδειάζει όλα τα βιβλία στο θρανίο και περνάει αρκετή ώρα μέχρι να βρει το σχετικό βιβλίο. Αυτό καθυστερεί την έναρξη του μαθήματος και κάνει τα άλλα παιδιά να δυσανασχετούν. Τι θα κάνατε σε αυτή την περίπτωση;
13
Σχολική ηλικία (Γυμνάσιο) Σημαντικά σημεία: Ο προγραμματισμός και η οργάνωση εκ των προτέρων θέτει πολλές προκλήσεις. Η χρησιμοποίηση του χρωματικού κώδικα μπορεί να βοηθήσει να ξεπεραστούν πολλές δυσκολίες στον προγραμματισμό. Σ’ αυτό το βίντεο οι άλλοι μαθητές γνωρίζουν τη δυσκολία του Μάρκ. Αυτή η προσέγγιση βοηθάει στη συγκεκριμένη περίπτωση αλλά για κάποιον άλλο μαθητή θα χρειαζόταν μια πιο διακριτική προσέγγιση, σύμφωνα με τις ανάγκες του.
14
Σχολική ηλικία (Γυμνάσιο) Στον Μάρκ αρέσει το μάθημα της γλώσσας αλλά συχνά διακόπτει τη δασκάλα λέγοντας ότι κάνει λάθος. Αυτό προσβάλλει τη δασκάλα αλλά και τα άλλα παιδιά το βρίσκουν διασκεδαστικό και γελάνε, πράγμα που διακόπτει διαρκώς το μάθημα. Τι θα κάνατε σε αυτή την περίπτωση
15
Σχολική ηλικία (Γυμνάσιο) Σημαντικά σημεία: Για να μη δημιουργούνται διακοπές, ζητείστε από το μαθητή να καταγράψει τις αντιρρήσεις του και να της συζητήσει αργότερα Εξηγείστε γιατί είναι λάθος να διακόπτει κανείς Σκεφτείτε τη χρήση μιας κοινωνικής ιστορίας που να καταδεικνύει στο παιδί πως η συμπεριφορά του επηρεάζει τους άλλους.
16
Σχολική ηλικία (Γυμνάσιο) Το αγαπημένο θέμα για τον Μάρκ είναι τα τρένα. Μιλάει για αυτά σε κάθε ευκαιρία άσχετα από το πόσες φορές ο δάσκαλος του ζητάει να μην το κάνει. Όταν αρχίσει να μιλάει είναι πολύ δύσκολο για το δάσκαλο ή τους άλλους μαθητές να τον κάνουν να σταματήσει. Τι θα κάνατε σε αυτή την περίπτωση;
17
Σχολική ηλικία (Γυμνάσιο) Σημαντικά σημεία: Προσπαθήστε να οργανώσετε το μάθημα εκ των προτέρων έτσι ώστε να ο μαθητής να γνωρίζει το ρόλο του όλη την ώρα. Αυτό βοηθάει να περιορίσει την εμμονή του. Ακόμη και αν έχει οργανωθεί καλά η ώρα του μαθήματος ο δάσκαλος θα χρειαστεί πολλές φορές να του υπενθυμίσει τη συμφωνία.
18
Σχολική ηλικία (Γυμνάσιο) Όταν ο δάσκαλος εξετάζει προφορικά ο Μάρκ απαντάει αμέσως χωρίς να είναι η σειρά του. Μπορεί να σηκώσει το χέρι του αλλά και πάλι απαντά αμέσως συχνά πριν ακόμη τελειώσει την ερώτηση ο δάσκαλος. Τα άλλα παιδιά δεν έχουν ευκαιρία να απαντήσουν παρόλο που έχουν σηκώσει τα χέρια τους. Τι θα κάνατε σ’ αυτή την περίπτωση
19
Σχολική ηλικία (Γυμνάσιο) Σημαντικά σημεία: Όταν ένας μαθητής με αυτισμό έχει δυσκολία να καταλάβει πότε είναι σωστό να συμμετέχει στα πλαίσια του μαθήματος, μπορείτε να του δώσετε ένα χαρτί για να απαντάει και εξηγείστε από πριν πως θα το χρησιμοποιεί. Χρησιμοποιείστε μια κοινωνική ιστορία για να του εξηγείστε πως η συμπεριφορά του επηρεάζει τους άλλους
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.