Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ανάλυση Ευχρηστίας Εφαρμογών με χρήση παρακολούθησης κίνησης βλέμματος και κεφαλιού χωρίς εξειδικευμένο υλικό Στυλιανός Αστεριάδης Εργαστήριο Ψηφιακής.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ανάλυση Ευχρηστίας Εφαρμογών με χρήση παρακολούθησης κίνησης βλέμματος και κεφαλιού χωρίς εξειδικευμένο υλικό Στυλιανός Αστεριάδης Εργαστήριο Ψηφιακής."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ανάλυση Ευχρηστίας Εφαρμογών με χρήση παρακολούθησης κίνησης βλέμματος και κεφαλιού χωρίς εξειδικευμένο υλικό Στυλιανός Αστεριάδης Εργαστήριο Ψηφιακής ΕπεξεργασIας Εικόνας, Βiντεο και Πολυμέσων, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Ημέρες Ευχρηστίας και Προσβασιμότητας 2011 - Εργαστήριο Ψηφιακής Επεξεργασίας Εικόνας, Βίντεο και Πολυμέσων

2 Αναγνώριση κατάστασης «Κλείσιμο» του συναισθηματικού βρόχου μεταξύ γεγονότων και συμπεριφοράς χρήστη Λαμβάνεται υπόψη το προφίλ και τα συναισθήματα του χρήστη με στόχο την προσαρμογή του συστήματος με χρήση πιθανοκρατικών μοντέλων (π.χ. Ασαφούς λογικής) Αντικειμενικός στόχος η μεγιστοποίηση του Interest Ημέρες Ευχρηστίας και Προσβασιμότητας 2011 - Εργαστήριο Ψηφιακής Επεξεργασίας Εικόνας, Βίντεο και Πολυμέσων

3 Αναγνώριση κατάστασης Εξαγωγή συναισθηματικής και γνωστικής κατάστασης με: Physiological data o Δύσχρηστοι μηχανισμοί σε ό,τι αφορά την προσβασιμότητα, μείωση αυθορμητισμού (;) Self-Reports o Το Software προσαρμόζεται σε ένα per-session level (semi- online προσαρμογή), όμως ο χρήστης χρειάζεται να έχει καλή μνήμη... o Computer Vision o Μη παρεισφρυτικοί μηχανισμοί, αρκετός θόρυβος Ημέρες Ευχρηστίας και Προσβασιμότητας 2011 - Εργαστήριο Ψηφιακής Επεξεργασίας Εικόνας, Βίντεο και Πολυμέσων

4 Testbed Platform Game Ημέρες Ευχρηστίας και Προσβασιμότητας 2011 - Εργαστήριο Ψηφιακής Επεξεργασίας Εικόνας, Βίντεο και Πολυμέσων

5 Σχεδιασμός data 36 εθελοντές σε Ελλάδα και Δανία Ηλικία 23-39 Οι παίχτες καθησαν, συμπλήρωσαν Consent Forms Κάθε session αποτελείται από o Ζευγάρι Super Mario games (easy and hard) o Self-reports(Engagement, Frustration, Challenge)  Ranking για κάθε παιχνίδι  pairwise preferences (4-AFC) Ημέρες Ευχρηστίας και Προσβασιμότητας 2011 - Εργαστήριο Ψηφιακής Επεξεργασίας Εικόνας, Βίντεο και Πολυμέσων

6 Σχεδιασμός data Οι παίχτες έπαιξαν από 2 εώς 10 sessions (4-10 games) Μ.Ο, 6.8 games ανά παίχτη ~4hrs recordings Ημέρες Ευχρηστίας και Προσβασιμότητας 2011 - Εργαστήριο Ψηφιακής Επεξεργασίας Εικόνας, Βίντεο και Πολυμέσων

7 Παράμετροι βάσης Gameplay Events o Winning o Losing  Τί προκάλεσε το θάνατο του Μάριο; o Διάδραση με game αντικείμενα  Τύπος αντικειμένου o Διάδραση με εχθρούς  πράξη  εχθρός o Αλλαγή κατάστασης (little, big, fire) o Αλλαγή κατάστασης (left, right, jump,run, duck) Ημέρες Ευχρηστίας και Προσβασιμότητας 2011 - Εργαστήριο Ψηφιακής Επεξεργασίας Εικόνας, Βίντεο και Πολυμέσων

8 Παράμετροι βάσης Player Experience: Demographics: o Nationality, o Gender, o Age, o Whether player is familiar with game playing o Time spent playing video games on a weekly basis o Played S. Mario before? How Engaging was the game? Extremely Fairly Moderately Slightly Not at all Which game was more Engaging? A B Both Equally Neither Ημέρες Ευχρηστίας και Προσβασιμότητας 2011 - Εργαστήριο Ψηφιακής Επεξεργασίας Εικόνας, Βίντεο και Πολυμέσων

9 Χαρακτηριστικά παιχτών... Κίνηση κεφαλιού πολύ μεγαλύτερη όταν έχαναν Δείκτης συμπεριφοράς για o εμπειρία (F(1,34)=4.27, p=0.049) o ώρες ανά εβδομάδα (F(3,32)=3.46, p=0.028) Ημέρες Ευχρηστίας και Προσβασιμότητας 2011 - Εργαστήριο Ψηφιακής Επεξεργασίας Εικόνας, Βίντεο και Πολυμέσων

10 Χαρακτηριστικά παιχτών... Unexperienced player Experienced player Ημέρες Ευχρηστίας και Προσβασιμότητας 2011 - Εργαστήριο Ψηφιακής Επεξεργασίας Εικόνας, Βίντεο και Πολυμέσων

11 Συμπεράσματα Υπάρχει σχέση ανάμεσα στην εμπειρία και την εκφραστικότητα Εngagement, challenge και frustration συνδέονται, κατά κάποιο τρόπο, με τη θεωρία flow Μελλονικές κατευθύνσεις o Συμπεριφορά – συμβάντα – εμπειρία – δημογραφικά στοιχεία o Προσαρμοστικοί μηχανισμοί προς το κλείσιμο του συναισθηματικού βρόχου Ημέρες Ευχρηστίας και Προσβασιμότητας 2011 - Εργαστήριο Ψηφιακής Επεξεργασίας Εικόνας, Βίντεο και Πολυμέσων


Κατέβασμα ppt "Ανάλυση Ευχρηστίας Εφαρμογών με χρήση παρακολούθησης κίνησης βλέμματος και κεφαλιού χωρίς εξειδικευμένο υλικό Στυλιανός Αστεριάδης Εργαστήριο Ψηφιακής."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google