Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΒαρβάρα Δραγούμης Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Ονοματεπώνυμο : Βασιλοπούλου Χριστίνα Α. Μ.: 3547 Εξάμηνο : ΣΤ΄ Μάθημα : Εκπαιδευτικό Λογισμικό Θέμα Εργασίας : Εκπαιδευτικές Εφαρμογές ΦΛΩΡΙΝΑ 2015-2016
2
https://www.babbel.com/
3
Στόχοι της εφαρμογής babbel; Είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα εκμάθησης ξένων γλωσσών στην Android συσκευή μας. Χρησιμοποιούμε έξυπνους και περιεκτικούς τρόπους μελέτης για να μάθουμε πολύ γρήγορα τα βασικά ούτως ώστε να μπορέσουμε να μιλήσουμε ακόμα γρηγορότερα. Μπορούμε να μάθουμε : Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Ισπανικά, Σουηδικά, Πορτογαλικά, Ολλανδικά, Πολωνικά, Τούρκικα, Ινδονήσια
4
Περιγραφή της εφαρμογής babbel Η εφαρμογή διαθέτει το Λεξιλόγιο (Vocabulary) και την Επανάληψη (Review Manager). Για να λειτουργήσει η Επανάληψη θα πρέπει να κάνουμε λογαριασμό στη σελίδα του Babbel. Το κύριο χαρακτηριστικό όμως είναι το Λεξιλόγιο (Vocabulary).
5
Στην παραπάνω εικόνα θα βρούμε λέξεις χωρισμένες σε κατηγορίες, ανάλογα με το μέρος ή το αντικείμενο που θέλουμε να συζητήσουμε, για παράδειγμα στο σπίτι, στη δουλειά, κ. α. Στις κατηγορίες περιέχονται πακέτα τα οποία μπορούμε να κα Επιλέγοντας μια κατηγορία θα βρούμε ομάδες λέξεων όπως νούμερα, χρόνος, χρώματα και άλλα για να μπορέσουμε να τις μελετήσουμε αλλά και να κάνουμε μία ολοκληρωμένη επανάληψη.
6
Ο τρόπος των μαθημάτων γίνεται ως εξής : 1. Μας παρουσιάζονται τριάδες ή τετράδες λέξεων με διαφορετικούς τρόπους για να τις αφομοιώσουμε όσο καλύτερα γίνεται. 2. Πρώτα μας δείχνει τη λέξη και μια εικόνα του αντικειμένου. Ακούμε τη λέξη από τα ηχεία και καλούμαστε να την επαναλάβουμε. Η εφαρμογή μας βαθμολογεί με άριστα το 100, αναλόγως πόσο καλά χρησιμοποιούμε την προφορά ! 3. Ύστερα παρουσιάζονται όλες οι εικόνες των λέξεων μαζί με μία από τις λέξεις γραμμένη στο κέντρο της οθόνης. Καλούμαστε να επιλέξουμε τη σωστή εικόνα για την ανάλογη λέξη. 4. Αργότερα, εμφανίζονται και πάλι μία μία οι εικόνες και από κάτω μερικά τυχαία γράμματα από τα οποία πρέπει να επιλέξουμε με ποιο γράμμα ξεκινάει η λέξη που θέλουμε να βρούμε. 5. Στην τέταρτη παρουσίαση, μας δείχνει την εικόνα και από κάτω έχει μπερδεμένα όλα τα γράμματα από τα οποία αποτελείται η λέξη. Πρέπει με τη σειρά να τα επιλέξουμε ένα ένα για να τη βρούμε. 6. Στην πέμπτη και τελευταία παρουσίαση, μας δίνει κάποιες προτάσεις στις οποίες λείπει η λέξη που θέλουμε να βρούμε. Πρέπει να καταλάβουμε το νόημα της πρότασης και να επιλέξουμε τη σωστή.
7
https://www.youtube.com/watch?v=YPavIs2J96k
8
Αποτελέσματα 1. Μαθαίνουμε να προφέρουμε ξένες λέξεις σωστά. 2. Μαθαίνουμε να γράφουμε λέξεις σωστά. 3. Απομνημονεύουμε ευκολότερα λέξεις μέσω εικόνων.
9
http://ts.sch.gr/repo/online-packages/dim-glossa-a- b/start.html
10
Στόχοι της εφαρμογής « η μαγική γραμμούλα » Να μάθουν οι μαθητές καινούριες λέξεις. Να χρησιμοποιούν την λογική τους. Να μάθουν τα γράμματα της αλφαβήτου. Να μάθουν ορθογραφία και ανάγνωση. Να αποκτούν κριτική ικανότητα και σκέψη.
11
Περιγραφή της εφαρμογής « η μαγική γραμμούλα » 1. Κάνουμε κλικ για να παίξουμε με τη Μαγική Γραμμή. Πρόκειται για λογισμικό του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου που βοηθά στο μάθημα της Γλώσσας τα παιδιά της Πρώτης και της Δεύτερης τάξης του Δημοτικού Σχολείου. 2. Επιλέγουμε το παράθυρο της Μαγικής Γραμμούλας που είναι και το πλέον κατάλληλο για το διάστημα αυτό και το αρχικό στάδιο διδασκαλίας των γραμμάτων. 3. Κάθε γράμμα παρουσιάζεται ξεχωριστά, με δικές του ασκήσεις, και το πρόγραμμα διαθέτει και βοήθεια ( πατήστε τη νεραϊδούλα στο κάτω μέρος της σελίδας για να σας βοηθήσει ). 4. Από την επιλογή " Χωριό " κατάλληλο παιγνίδι είναι ο Κηπουρός, που βοηθά τα παιδιά να εντοπίζουν το αρχικό γράμμα μιας λέξης.
12
Αποτελέσματα 1. Οι μαθητές ( Α΄και Β΄ δημοτικού ) μέσω της εφαρμογής καταφέρνουν να εξασκήσουν την γλωσσική τους ικανότητα και συγκεκριμένα το αλφάβητο όπου είναι το πρώτο πράγμα που μαθαίνουν στο σχολείο. 2. Αντιμετωπίζουν τυχόν δυσκολίες που είχαν, όσον αφορά το αλφάβητο και γενικότερα την γραφή, πρίν ασχοληθούν με την εφαρμογή αυτή. 3. Ενδιαφέρονται περισσότερο για το μάθημα της γλώσσας καθώς οι εικόνες και τα παραμύθια της εφαρμογής προσελκύουν περισσότερο το ενδιαφέρον σε αντίθεση με τα βιβλία του σχολείου.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.