Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΑΣ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Πρόγραμμα: ΕΠΠΑΙΚ Τμήμα: 4 ο ΤΜΗΜΑ Είδος Διδασκαλίας:

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΑΣ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Πρόγραμμα: ΕΠΠΑΙΚ Τμήμα: 4 ο ΤΜΗΜΑ Είδος Διδασκαλίας:"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΑΣ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Πρόγραμμα: ΕΠΠΑΙΚ Τμήμα: 4 ο ΤΜΗΜΑ Είδος Διδασκαλίας: ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 30΄ Σπουδάστρια: Γ. Αναγνωστοπούλου Ημερομηνία: 23/03/2016 1

2 ΜΑΘΗΜΑ: Εργασίες Σύγχρονου Γραφείου ΤΑΞΗ: Β’ ΕΠΑΛ ΤΟΜΕΑΣ: ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΟΤΗΤΑ: 4 Η «ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ» ΜΑΘΗΜΑ: Εργασίες Σύγχρονου Γραφείου ΤΑΞΗ: Β’ ΕΠΑΛ ΤΟΜΕΑΣ: ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΟΤΗΤΑ: 4 Η «ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ»

3 Η αλληλογραφία είναι το σπουδαιότερο μέσο επικοι- νωνίας και διεξάγεται με την ανταλλαγή γραπτών κει- μένων μεταξύ δύο ή περισσότερων φορέων (φυσικά και νομικά πρόσωπα, δημόσιοι και ιδιωτικοί οργανι- σμοί, επιχειρήσεις, και τα άτομα)

4 Φορείς αλληλογραφίας 4

5 Διακρίσεις αλλληλογραφίαςΑπό γεωγραφική άποψηΕσωτερικήΕξωτερικήΑπό άποψη περιεχομένου Δημόσια ή Κρατική ΔιοικητικήΔιπλωματικήΙδιωτικήΕμπορικήΠροσωπικήΑπό άποψη λειτουργικότηταςΕπαγγελματικήΚοινωνικήΑπό άποψη αποστολήςταχυδρομικήΤηλεγραφικήΤηλεφωνικήΤυλετυπική

6 Διαβάθμιση της αλληλογραφίας  Αδιαβάθμητη (τα κοινά έγγραφα)  Διαβαθμισμένη(τα έγγραφα που έχουν κάποια ένδειξη για ειδική μεταχείριση) 6

7 1.Ειδικοί χαρακτηρισμοί a.Προσωπικά : (όταν πρέπει να λάβει γνώση του περιεχομένου μόνο ο ίδιος ο παραλήπτης) a.Συστημένα: (τα έγγραφα παραδίδονται στην ταχυδρομική υπηρεσία και από αυτή στον παραλήπτη με απόδειξη) Διαβάθμιση της αλληλογραφίας 7 Ειδικοί χαρακτη ρισμοί;

8 Για την διασφάλιση της αποστολής και της παράδοσης – παραλαβής των επίσημων εγγράφων ή επιταγών τα έγγραφα: i.παραδίδονται στην ταχυδρομική υπηρεσία του ταχυδρομείου αποστολής ii.επικολλάται στο φάκελο η ετικέτα «Συστημένο» ή «Registered” iii.το ταχυδρομικό τέλος είναι μεγαλύτερο iv.εκδίδεται απόδειξη στον αποστολέα v.ο παραλήπτης της επιστολής υπογράφει σε ειδικό έντυπο του ταχυδρομικού διανομέα ή του ταχυδρομείου Διαδικασία αποστολής συστημένων: 8

9 2.Βαθμοί ασφαλείας a.Άκρως απόρρητο (Α.ΑΠ) b.Απόρρητο (ΑΠ) c.Εμπιστευτικό (ΕΠ) d.Περιορισμένης χρήσης (ΠΕΡ) e.Ειδικού χειρισμού (Ε.Χ) 3.Βαθμός Προτεραιότητας Αστραπιαίο - Άμεσο –Κατεπείγον - Επείγον ή Εξαιρετικά Επείγον – Επείγον – Κοινό (routine) Διαβάθμιση της αλληλογραφίας 9

10 Το άρθρο 19 του Συν- τάγματος ορίζει ότι το απόρρητο της αλληλογραφίας και κάθε άλλης μορφής ελεύθερης επι- κοινωνίας είναι απαραβίαστο.  Εξαιρέσεις γίνονται για λόγους εθνικής ασφάλειας ή για εξακρίβωση σοβαρών εγκλημάτων. To απόρρητο της αλληλογραφίας 10

11 Η διακίνηση της αλληλογραφίας γίνεται:  από συγκροτημένη υπηρεσία την Γραμματεία  που εξοπλίζεται από κατάλληλα μηχανήματα (Η/Υ, εκτυπωτές, φαξ, διπλωτικές μηχανές…),  τους κατάλληλους υπαλλήλους (γραμματείς, κλητήρες..)  και έχει ως έργο τη διεκπεραίωση της εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας Διακίνηση της αλληλογραφίας 11

12 Στάδια εισερχόμενης αλληλογραφίας Το στάδιο της παραλαβής Το στάδιο της διαλογής Το στάδιο της αποσφάγισης και ανάγνωσης Το στάδιο του χαρακτηρισμού Το στάδιο της καταχώρισης Το στάδιο της διανομής 12

13 Στάδια εξερχόμενης αλληλογραφίας Το στάδιο της σύνταξης και πληκρολόγησης Το στάδιο της παραβολής και μονογραφής Το στάδιο της υπογραφής Το στάδιο της πρωτοκόλλησης Το στάδιο της συμπλήρωσης των στοιχείων στο φάκελο και της εμφακέλωσης Το στάδιο της γραμματοσήμανσης Το στάδιο της καταχώρισης στο βιβλίο διεκπαιρέωσης και αποστολής 13

14 14

15  Είναι το βιβλίο καταχώρισης της αλληλογραφίας.  Χωρίζεται σε δύο μέρη στο αριστερό και το δεξιό στα οποία καταχωρούνται αντίστοιχα η εισερχόμενη και η εξερχόμενη αλληλογραφία. 15

16 Αυξ. Αρ. Πρωτοκόλλου ΤΟΥ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΥ ΕΓΡΑΦΟΥ Σχετικοί Αριθμοί ΤΟΥ ΕΞΕΡΧΟΜΕΝΟΥ ΕΓΓΡΑΦΟΥ ΑΡΙΘΜ. ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΗΜ/ΝΙΑ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΗΜ. ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 16

17 Τυφλό σύστημα δακτυλογραφίας 17

18 Εκμάθηση τυφλού συστήματος Το Τυφλό Σύστημα Πληκτρολόγησης (touch system):  είναι η τεχνική στην οποία χρησιμοποιώντας το πληκτρολό- γιο του υπολογιστή μπορείτε να πληκτρολογήσετε πολύ γρη- γορότερα και με μεγαλύτερη ακρίβεια.  Είναι ένα πολύ σημαντικό προσόν για εσάς που χρησιμοποι- είτε το πληκτρολόγιο για επαγγελματική χρήση. 18

19 Προσπαθώ να κρατώ τα χέρια μου στην σωστή τους θέση στα αντίστοιχα πλήκτρα (βλ. εικόνα). Εκμάθηση τυφλού συστήματος 19

20 Ακολουθήστε το ακόλουθο διάγραμμα με την αντιστοιχία των πλήκτρων στα 8 δάκτυλα. (βλ. εικόνα). Εκμάθηση τυφλού συστήματος 20

21  Κάθε δάκτυλο έχει ευελιξία τριών κτυπημάτων, δηλαδή την κάθετη σειρά πλήκτρων στην σειρά που βρίσκονται τα δάκτυλά μας, μόνο οι δείκτες χρησιμοποιούνται για έξι πλήκτρα την σειρά που βρίσκονται και την σειρά μπροστά από αυτή.  Οι αντίχειρες κτυπούν το πλήκτρο space για να αφήνουμε κενά μεταξύ των λέξεων.  Αφήνω το κείμενο να γεμίζει και να κατεβαίνει μόνο του στις σειρές και πατάω το πλήκτρο enter για αλλαγή παραγράφου. Εκμάθηση τυφλού συστήματος 21

22 Εκμάθηση τυφλού συστήματος  Ο τόνος πατιέται πριν από το γράμμα που θέλω να τονίσω.  Τα κεφαλαία με το shift και το αντίστοιχο γράμμα.  Δεν βιάζομαι ώστε να αποφεύγω τα λάθη.  Πάντα κοιτώ το κείμενο που επιθυμώ να γράψω.  Ποτέ δεν κοιτώ την οθόνη ή το πληκτρολόγιο.  Όταν τελειώνω μια παράγραφο κοιτώ την οθόνη και διορθώνω τα λάθη. 22

23  Χρειάζεται χρόνος ώστε να απομνημο- νεύσει ο εγκέφαλος την θέση των δακτύλων αλλά το τυφλό σύστημα είναι ο πιο γρήγορος τρόπος γραφής και σίγουρα η υπομονή και η επιμονή σας θα ανταμειφθούν με την επιθυμητή ταχύτητα η οποία θα αυξάνει όσο περισσότερο κάνετε πρακτική. Εκμάθηση τυφλού συστήματος 23

24 RAM TYPE  Η εφαρμογή Ramtype 5.0 θα σας βοηθήσει να μάθετε το τυφλό σύστημα πληκτρολόγησης, προσφέροντάς σας μια σειρά από ασκήσεις εκμάθησης.  Θα βρείτε ασκήσεις και για το αριθμητικό πληκτρολόγιο που βρίσκεται στο δεξί μέρος του πληκτρολογίου.  Η καλύτερη εξάσκηση γίνεται ακολουθώντας τις ασκήσεις, την μία μετά την άλλη και στη συνέχεια πηγαίνοντας σε επόμενο κεφάλαιο, μέχρι να ολοκληρώσετε το πρόγραμμα.  Αν χρειαστεί μπορείτε να επαναλάβετε εκείνες τις ασκήσεις που σας δυσκόλεψαν.  Τέλος, εκτός από τις ασκήσεις, υπάρχει και μια λειτουργία εξάσκησης για να δείτε πόσο καλά μάθατε το τυφλό σύστημα.  Η εκμάθηση χρησιμοποιεί λέξεις από αυτές που υπάρχουν στα κεφάλαια των ασκήσεων και σας χρονομετρά, κρατώντας ένα σκορ. 24

25 Εγκατάσταση του Λογισμικού Μέσω του ακόλουθου δεσμού μπορείτε να εγκαταστήσετε το λογισμικό ακολουθών- τας βήμα βήμα τις οδηγίες μας https://syneducation.wordpress.com/2009/05/16/ramtype_5-0/ https://syneducation.wordpress.com/2009/05/16/ramtype_5-0/ 25

26 Εγκατάσταση του Λογισμικού  Επιλέγουμε Download  Μας ρωτά αν θέλουμε να ανοίξουμε ή να αποθηκεύσουμε το στοιχείο Ram Type.zip_(4.11MB) από την τοποθεσία demsym.com  επιλέγουμε αποθήκευση π.χ στην επιφάνεια εργασίας μας  ανοίγουμε το αρχείο zip στην επιφάνεια εργασίας μας  και πατάμε εγκατάσταση επιλέγοντας το αρχείο setup.exe  μας ρωτά αν είμαστε σίγουροι ότι θέλουμε να εκτελέσουμε αυτό το λογισμικό και πατάμε εκτέλεση  αρχίζει να φορτώνει το λογισμικό πατάμε next  μας ρωτά αν θέλουμε να αποθηκεύσει στο φάκελο C:/Program files/RAM/ram type2005 πατάμε next  και αφού το αντιγράψει επιλέγουμε finish  μας ρωτά αν θέλουμε να δοκιμάσουμε την εφαρμογή και επιλέγουμε ναι 26

27 Χειρισμός Ram Type 27 Δες τε τα πλήκτρα που αντιστοιχούν σε κάθε δάκτυλο με την αντιστοίχιση του χρωματισμού

28 28 Αλλάξτε παραμέτρους γλώσσας στα ελληνικά (επιλέγοντας ρυθμίσεις παραμέτρων) Χειρισμός Ram Type

29 29 Χειρισμός Ram Type Επιλέγουμε αρχείο - μαθήματα

30 30 Επιλέγουμε κεφάλαιο και άσκηση πατώντας το έναρξη αρχίζει να μας χρονομετρά Χειρισμός Ram Type

31 31 Επιλέγουμε κεφάλαιο και άσκηση πατώντας το έναρξη αρχίζει να μας χρονομετρά Χειρισμός Ram Type

32 32 Κάντε εξάσκηση στα ελληνικά φροντίζοντας να έχετε αλλάξει γλώσσα στο πληκτρολόγιο. Χειρισμός Ram Type

33 33 Πατάμε επιστροφή για να αλλάξουμε τις ρυθμίσεις στην αγγλική γλώσσα Χειρισμός Ram Type

34 34 Αλλάξτε παραμέτρους γλώσσας στα αγγλικά (επιλέγοντας ρυθμίσεις παραμέτρων) Χειρισμός Ram Type

35 35 Επιλέγουμε κεφάλαιο και άσκηση ενώ πατώντας το έναρξη αρχίζει να μας χρονομετρά Χειρισμός Ram Type

36 36 Σε όλη την διάρκεια μας υποδεικνύει την αντιστοίχιση πλήκτρων και των σωστών δακτύλων Χειρισμός Ram Type

37 37 Επιλέγουμε κεφάλαιο και άσκηση πατώντας το έναρξη αρχίζει να μας χρονομετρά και για το αριθμολόγιο. Χειρισμός Ram Type

38 Κάντε τις ασκήσεις, μόνο η εξάσκηση είναι το μυστικό της επιτυχίας 38 Χειρισμός Ram Type

39 39 Μας πληροφορεί όταν τελειώσει ο χρόνος που έχουμε επιλέξει για αυτή την άσκηση Χειρισμός Ram Type

40 Όταν θέλετε να κλείσετε το πρόγραμμα πατήστε Έξοδος 40 Χειρισμός Ram Type

41 Ενδεικτική βιβλιογραφία 41 1.Καλλιμάνη-Κοτσώνη, Κ. & Μακρή - Γιαννοπούλου, Χ. & Σαββοπούλου - Λεβετσίου, Ά. (χ.χ). Εργασίες σύγχρονου γραφείου. (σσ 92-106) Αθήνα: Οργανισμός εκδόσεων διδακτικών βιβλίων.

42


Κατέβασμα ppt "ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΑΣ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Πρόγραμμα: ΕΠΠΑΙΚ Τμήμα: 4 ο ΤΜΗΜΑ Είδος Διδασκαλίας:"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google