Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Excel.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Excel."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Excel

2 μπορεί και μας παρέχει δυνατότητες δημιουργίας για:
Microsoft Excel Το Εxcel είναι ένα ισχυρό και εύχρηστο πρόγραμμα με πολλές δυνατότητες. μπορεί και μας παρέχει δυνατότητες δημιουργίας για: Φύλλα εργασίας Γραφήματα Ανάλυση Δεδομένων Βάσεις Δεδομένων Μακροεντολές

3 Κύρια οθόνη Εexcel Γραμμή τίτλου Φύλλο εργασίας Γραμμή μενού
Διεύθυνση ενεργού κελιού Γραμμή εργαλείων μορφοποίησης Βασική γραμμή εργαλείων Ενεργό κελί Γραμμή τύπων Γραμμή μορφοποίησης κειμένου Φύλλο εργασίας Βοήθεια για το Office Excel Κουμπιά κύλισης καρτελών Γραμμή κατάστασης Ενεργό φύλλο εργασίας Καρτέλες φύλλων εργασίας Γραμμές κύλισης

4 Επεξήγηση στοιχείων Γραμμή τίτλου βρίσκεται στο πάνω μέρος της οθόνης, περιέχει το όνομα της εφαρμογής, καθώς και το όνομα του ενεργού βιβλίου. Γραμμές εργαλείων το κάθε κουμπί αντιπροσωπεύει ένα εργαλείο μπορεί να γίνει από εκεί εισαγωγή γραφήματος εικόνας , στοίχιση κτλ Γραμμή τύπων εμφανίζονται τα δεδομένα που εισάγει ο χρήστης καθώς και άλλες πληροφορίες σχετικές με τα κελιά. Φύλλο εργασίας καταλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος της οθόνης , το οποίο το χρησιμοποιούμε για να εισάγουμε δεδομένα. Ένα φύλλο εργασίας αποτελείται από κελιά οργανωμένα σε στήλες και γραμμές. Γραμμή κατάστασης είναι στο κάτω μέρος της οθόνης του Excel και εκεί εμφανίζονται χρήσιμα μηνύματα ανάλογα με το είδος και την τρέχουσα φάση εργασίας που βρίσκεται σε εξέλιξη εκείνη τη στιγμή. Ονόματα φύλλων εργασίας βρίσκονται στο κάτω μέρος του παραθύρου και για να μετακινηθούμε από το ένα στο άλλο κάνουμε κλικ στην αντίστοιχη καρτέλα.

5 Εκκίνηση Microsoft Excel
Όταν ξεκινήσουμε το Excel αυτό εμφανίζεται σε ένα παράθυρο εφαρμογής μαζί με ένα νέο κενό βιβλίο εργασίας (Workbook). Το βιβλίο εργασίας είναι το αρχείο που εργαζόμαστε και αποθηκεύουμε τα δεδομένα μας, αυτό μπορεί να περιέχει πολλά φύλλα εργασίας (sheets) ή αλλιώς λογιστικά φύλλα. Έτσι έχουμε την δυνατότητα να οργανώσουμε διάφορα είδη συναφών πληροφοριών σε ένα μόνο αρχείο. Εξ ορισμού ένα νέο βιβλίο εργασίας περιέχει 3 κενά φύλλα εργασίας με ονόματα Φύλλο1-2-3, μπορούμε να προσθέσουμε-αφαιρέσουμε φύλλα σε ένα βιβλίο να τα μετονομάσουμε ή να τους αλλάξουμε τη σειρά εμφάνισης τους.

6 Χρήση της Βοήθειας (1/2) Το Excel μας παρέχει ένα πολύ καλό και εύκολο στη χρήση του σύστημα άμεσης βοήθειας. Όταν χρειαζόμαστε πληροφορίες για κάποιο θέμα δεν έχουμε παρά να «ρωτήσουμε» τον βοηθό μας. Αυτό μπορούμε να το κάνουμε άμεσα πληκτρολογώντας στα δεξιά μας στη γρήγορη βοήθεια αυτό που επιθυμούμε. Μπορούμε να επιλέξουμε τον «Πίνακα Περιεχομένων» κάτω από την αναζήτηση. Επιπλέον υπάρχει και η online βοήθεια από τη Microsoft (απαιτείται διαδίκτυο). Πιο κλασσικά στη Γραμμή εντολών υπάρχει η εντολή Βοήθεια, επιλέγουμε Βοήθεια για το Microsoft Excel. To τελευταίο μπορεί να γίνει πατώντας και το κουμπί F1 .

7 Χρήση της Βοήθειας (2/2) Μπορούμε να εκτυπώσουμε οποιαδήποτε πληροφορία από τα περιεχόμενα πατώντας το κουμπί της εκτύπωσης

8 Βασικές λειτουργίες του Excel Βασικές Έννοιες(1/2)
Τα φύλλα εργασίας του excel αποτελούνται από κελιά διατεταγμένα σε γραμμές & 256 στήλες. Κάθε κελί προσδιορίζεται από το συνδυασμό του γράμματος της στήλης και του αριθμού γραμμής και έχει μία και μοναδική διεύθυνση. Πχ το κελί E6 είναι εκείνο στο οποίο τέμνονται η στήλη Ε και η γραμμή 5. Για την επιλογή: Ενός κελιού κάνουμε κλικ πάνω σε αυτό, οπότε το κάνουμε ενεργό κελί, πχ το κελί Β3 Μιας στήλης κάνουμε κλικ πάνω στην επικεφαλίδα όπου υπάρχει το αντίστοιχο γράμμα της στήλης που θα επιλέξουμε Εναλλακτικά αν βρισκόμαστε μέσα σε ένα Κελί της πατάμε [Ctrl] + [Spacebar]

9 Βασικές λειτουργίες του Excel Βασικές Έννοιες(2/2)
Μιας γραμμής κάνουμε κλικ πάνω στην επικεφαλίδα όπου υπάρχει ο αντίστοιχος αριθμός της γραμμής που θα επιλέξουμε, εναλλακτικά αν βρισκόμαστε σε κάποιο κελί της [Shift]+[Spacebar] Μιας περιοχής κάνουμε κλικ και σύρουμε το δείκτη του ποντικιού πάνω από τα κελιά πχ εδώ έχουμε επιλέξει τα κελιά από Α1 μέχρι C7.

10 Βασικές λειτουργίες του Excel Περιοχές

11 Βασικές λειτουργίες του Excel Μετακίνηση στο φύλλο εργασίας
Όπως αναφέραμε τα φύλλα εργασίας αποτελούνται από πολλά κελιά. Για να μετακινηθούμε σε ένα τμήμα του μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τις γραμμές κύλισης ή να κάνουμε χρήση του πληκτρολογίου, σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα: ΠΛΗΚΤΡΟ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ Ctrl Στην κορυφή της περιοχής δεδομένων Ctrl Στο τέλος της περιοχής δεδομένων Ctrl Στο αριστερό κελί της περιοχής δεδομένων Ctrl Στο δεξιότερο κελί της περιοχής δεδομένων PgUp Προς τα πάνω κατά μια οθόνη PgDn Προς τα κάτω κατά μια οθόνη Home Στο αριστερότερο κελί μιας περιοχής Ctrl +End Στο τελευταίο κελί του φύλλου που έχει δεδομένα Ctrl +PgDn Στο επόμενο φύλλο εργασίας

12 Βασικές λειτουργίες του Excel Εισαγωγή δεδομένων
Για να εισάγουμε δεδομένα σε ένα κελί το επιλέγουμε και πληκτρολογούμε τις επιθυμητές τιμές. Τα δεδομένα εμφανίζονται ταυτόχρονα και στη γραμμή τύπων. Μόλις τελειώσουμε πατάμε το πλήκτρο [Enter] για να αποθηκευτούν τα δεδομένα στο κελί. Το κελί που βρίσκεται στην ίδια γραμμή και μια στήλη παρακάτω γίνεται το ενεργό κελί, αν θέλουμε να ακυρώσουμε τα δεδομένα πατάμε το πλήκτρο [Esc]. Το Excel δέχεται δύο τύπους δεδομένων σταθερές κα τύπους. Οι σταθερές χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες Κείμενο (οποιοσδήποτε συνδυασμός από γράμματα) Αριθμοί (τα ψηφία 0-9 και τους ειδικούς χαρακτήρες +- ( ), & $ % .) Ημερομηνία και ώρα ( το excel αναγνωρίζει ημ/νίες από 1/1/1900 σε πολλές μορφές) Τύπους : είναι ο συνδυασμός από αριθμούς αριθμητικούς τελεστές και αναφορές κελιών για την εκτέλεση υπολογισμών. Οι τύποι αρχίζουν με την πληκτρολόγηση του (=) Για παράδειγμα αν πληκτρολογήσουμε σε ένα κελί τον τύπο =8+7 και πατήσουμε Enter στο κελί αυτό θα εμφανιστεί το αποτέλεσμα της πράξης 15

13 Βασικές λειτουργίες του Excel Εισαγωγή δεδομένων
Για να εισάγουμε δεδομένα σε ένα κελί το επιλέγουμε και πληκτρολογούμε τις επιθυμητές τιμές. Τα δεδομένα εμφανίζονται ταυτόχρονα και στη γραμμή τύπων. Μόλις τελειώσουμε πατάμε το πλήκτρο [Enter] για να αποθηκευτούν τα δεδομένα στο κελί. Το κελί που βρίσκεται στην ίδια γραμμή και μια στήλη παρακάτω γίνεται το ενεργό κελί, αν θέλουμε να ακυρώσουμε τα δεδομένα πατάμε το πλήκτρο [Esc]. Το Excel δέχεται δύο τύπους δεδομένων σταθερές κα τύπους. Οι σταθερές χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες Κείμενο (οποιοσδήποτε συνδυασμός από γράμματα) Αριθμοί (τα ψηφία 0-9 και τους ειδικούς χαρακτήρες +- ( ), & $ % .) Ημερομηνία και ώρα ( το excel αναγνωρίζει ημ/νίες από 1/1/1900 σε πολλές μορφές) Τύπους : είναι ο συνδυασμός από αριθμούς αριθμητικούς τελεστές και αναφορές κελιών για την εκτέλεση υπολογισμών. Οι τύποι αρχίζουν με την πληκτρολόγηση του (=) Για παράδειγμα αν πληκτρολογήσουμε σε ένα κελί τον τύπο =8+7 και πατήσουμε Enter στο κελί αυτό θα εμφανιστεί το αποτέλεσμα της πράξης 15

14 Βασικές λειτουργίες του Excel Αυτόματη εισαγωγή δεδομένων
Για την εισαγωγή μιας σειράς αριθμών, για παράδειγμα από τον αριθμό 1 έως 20 στα κελιά Α1 Α20, κάνουμε τα εξής: Εισάγουμε στα κελιά Α1 και Α2 τους αριθμούς 1&2 αντίστοιχα Με τα επιλεγμένα τα δύο αυτά κελιά τοποθετούμε το δείκτη του ποντικιού στην κάτω δεξιά γωνία του κελιού Α2. Το μικρό μαύρο τετράγωνο λέγεται λαβή συμπλήρωσης και ο δείκτης τώρα θα πάρει τη μορφή σταυρού Με πατημένο το αριστερό πλήκτρο του ποντικιού σύρουμε το δείκτη ως το κελί Α20 Αφήνοντας το πλήκτρο του ποντικιού, θα μας εμφανίσει τους αριθμούς από το 1 μέχρι το 20 Αν σύρουμε τη λαβή συμπλή ρωσης προς την αντίθετη μεριά δηλ. από το κελί με την μεγαλύτερη τιμή προς το κελί με την μικρότερη τιμή θα δημιουργήσουμε αρνητική σειρά αριθμών Δείκτης ποντικιού Λαβή συμπλήρωσης

15 Βασικές λειτουργίες του Excel Εισαγωγή μια σειράς μηνών
Πληκτρολογούμε το μήνα Ιαν στο κελί Α1 και πατάμε Enter Επιλέγουμε το κελί Α1 Τοποθετούμε το δείκτη του ποντικιού στην κάτω δεξιά γωνία του κελιού Α1 ώστε ο δείκτης να πάρει τη μορφή του σταυρού Με πατημένο το αριστερό πλήκτρο του ποντικιού σύρουμε το δείκτη ως το κελί Α12 Αφήνοντας το πλήκτρο του ποντικιού εμφανίζονται στα κελιά Α1 έως Α12 οι αντίστοιχοι μήνες Αν εισάγουμε ολόκληρο όνομα του μήνα. Δηλ. Ιανουάριο στα κελιά των άλλων μηνών θα εμφανιστούν ολόκληρα τα ονόματα τους.

16 Επεξεργασία Παρεμβολή γραμμών και στηλών
Έχουμε την δυνατότητα να παρεμβάλουμε γραμμή ή στήλη σε ένα φύλλο εργασίας , αλλάζοντας έτσι τη δομή των δεδομένων. Παρεμβολή γραμμής Πχ σε ένα φύλλο εργασίας θέλουμε να παρεμβάλουμε μεταξύ της γραμμής 1&2 τη φράση «αμ 30177». Ενεργοποιούμε οποιοδήποτε κελί στη γραμμή 2 κάνοντας κλικ πάνω του Επιλέγουμε εισαγωγή- Γραμμές και εμφανίζεται μια κενή γραμμή πάνω από το ενεργό κελί Στο κελί Α2 πληκτρολογούμε την επιθυμητή φράση Παρεμβολή γραμμής Πχ σε ένα φύλλο εργασίας θέλουμε να παρεμβάλουμε μεταξύ της γραμμής 1&2 τη φράση «αμ 30177». Ενεργοποιούμε οποιοδήποτε κελί στη γραμμή 2 κάνοντας κλικ πάνω του Επιλέγουμε εισαγωγή- Γραμμές και εμφανίζεται μια κενή γραμμή πάνω από το ενεργό κελί Στο κελί Α2 πληκτρολογούμε την επιθυμητή φράση

17 Μπορούμε να επιλέξουμε μεταξύ μετακίνησης του κελιού ή εισαγωγή στηλών
γραμμών ανάλογα τι επιθυμούμε

18 Επεξεργασία Διαγραφή & Απαλοιφή Γραμμών ή στηλών
Η διαγραφή απομακρύνει οριστικά τη γραμμή ή τη στήλη από το φύλλο εργασίας και μετακινεί τις παρακείμενες γραμμές ή στήλες για να κλείσει το κενό. Για να διαγράψουμε μία ή περισσότερες γραμμές ή στήλες τις επιλέγουμε και στο μενού Επεξεργασία κάνουμε κλικ στη Διαγραφή. Η απαλοιφή (καθαρισμός) μιας γραμμής ή στήλης αφαιρεί το περιεχόμενο (τύποι και δεδομένα) τις μορφές τα σχόλια ή και τα τρία μαζί Για να καθαρίσουμε γραμμή η στήλη : Επιλέγουμε τις γραμμές ή στήλες και πατάμε το κουμπί [Delete] Από το μενού Απαλοιφή έχουμε τις δυνατότητες: Όλα Καθαρισμός όλων Μορφές ακυρώνει τη μορφοποίηση χωρίς να σβήσει τα περιεχόμενα Περιεχόμενα Σβήνει τα δεδομένα (τύπους κείμενο αριθμούς) αλλά όχι τις μορφοποιήσεις Σχόλια Διαγράφει τα υπάρχοντα σχόλια

19 Επεξεργασία Διαγραφή & Απαλοιφή Γραμμών ή στηλών

20 Αποθήκευση του Βιβλίου Εργασίας
Όλα τα δεδομένα που πληκτρολογήσαμε μέχρι τώρα είναι αποθηκεμένα στην κύρια μνήμες του υπολογιστή μας. Αν τερματίσουμε το Excel και δεν αποθηκεύσουμε το βιβλίο εργασίας στο δίσκο τα δεδομένα μας θα χαθούν. Όταν αποθηκεύουμε ένα βιβλίο εργασίας αποθηκεύουμε μαζί με τα δεδομένα του και όλες τις ρυθμίσεις που καθορίσαμε για αυτό. Υπάρχει μια διαφορά μεταξύ της πρώτης αποθήκευσης και των επόμενων αποθηκεύσεων. Την πρώτη φορά θα πρέπει να καθορίσουμε την μονάδα δίσκου (σκληρό C D κτλ) το φάκελο και βέβαια το όνομα του αρχείου. Τις επόμενες φορές που θα αποθηκεύσουμε το βιβλίο εργασίας , το Excel ενημερώνει το αρχείο με τις τελευταίες αλλαγές μας. Καλό θα ήταν να αποθηκεύουμε την εργασία μας κατά τακτικά χρονικά διαστήματα έτσι ελαχιστοποιούμε να χάσουμε τα δεδομένα μας λόγω απροσεξίας ή μιας διακοπής ρεύματος( στα νέα συστήματα πχ windows vista ακόμα και ξαφνικό κλείσιμο του συστήματος μας υπάρχει η δυνατότητα μερικής ανάκτησης της εργασίας μας). Για να αποθηκεύσουμε για πρώτη φορά επιλέγουμε Αρχείο-> Αποθήκευση ως-> Εκεί μπορούμε να επιλέξουμε τη διαδρομή όπου θα αποθηκευτεί το αρχείο μας, μπορούμε ακόμα να δημιουργήσουμε ένα νέο φάκελο για να ανακτήσουμε αργότερα πιο εύκολα τα αρχεία μας Στο τέλος πατάμε το κουμπί Αποθήκευση

21

22 Αποθήκευση Διαδρομή που θέλουμε να επιλέξουμε για την αποθήκευση
Δημιουργία νέου φακέλου Όνομα νέου φακέλου Όνομα αρχείου προς αποθήκευση Τύπος αρχείου Αποθήκευση

23 Κλείσιμο – Άνοιγμα Βιβλίου Εργασίας
Για να κλείσουμε ένα ανοιχτό αρχείο επιλέγουμε Αρχείο-> Κλείσιμο ή κάνουμε κλικ με το ποντίκι στο κουμπί κλείσιμο παραθύρου του βιβλίου εργασίας (Χ). Εάν δεν έχει γίνει κάποια αλλαγή από την τελευταία αποθήκευση, κλείνει αμέσως. Διαφορετικά το excel ρωτάει αν θέλουμε να αποθηκευτούν οι αλλαγές, στο παράθυρο που εμφανίζεται επιλέγουμε αν θέλουμε να αποθηκευτούν οι αλλαγές μας Για να ανοίξουμε ένα υπάρχον αρχείο ακολουθούμε τα παρακάτω βήματα πατάμε το κουμπί Άνοιγμα από τη γραμμή εργαλείων ή επιλέγουμε Αρχείο->Άνοιγμα και εμφανίζεται το παράθυρο διαλόγου ¨Άνοιγμα¨ (εξ ορισμού εμφανίζονται όλα τα αρχεία Excel που βρίσκονται στον τρέχοντα φάκελο Αν το αρχείο που θέλουμε να ανοίξουμε δεν βρίσκεται στον τρέχοντα φάκελο τον αναζητούμε επιλέγοντας ενδεχομένως κάποιο άλλο φάκελο ή δίσκο Όταν βρούμε το αρχείο που θέλουμε κάνουμε κλικ πάνω σε αυτό πατάμε το κουμπί άνοιγμα ή πατάμε το πλήκτρο Enter (η διπλό κλικ πάνω σε αυτό)

24 Άνοιγμα Βιβλίου Εργασίας

25 Διαμόρφωση Σελίδας-Εκτύπωση
Πριν εκτυπώσουμε το φύλλο εργασίας θα πρέπει να βεβαιωθούμε ότι οι σελίδες είναι σωστά διαμορφωμένες Θα πρέπει να αποφασίσουμε τι ακριβώς θέλουμε να τυπωθεί, ποια μορφή θα έχει, ποιες θα είναι οι ρυθμίσεις του εκτυπωτή και άλλες λεπτομέρειες Το παράθυρο διαλόγου ‘Διαμόρφωση σελίδας’ μας επιτρέπει να κάνουμε αρκετές ρυθμίσεις που έχουν σχέση με την εμφάνιση των τυπωμένων σελίδων Επιλέγουμε Αρχείο->Διαμόρφωση σελίδας

26 Διαμόρφωση Σελίδας-Εκτύπωση

27 Διαμόρφωση Σελίδας-Εκτύπωση
Από τη διαμόρφωση σελίδας μπορούμε να επιλέξουμε: Τον Προσανατολισμό (οριζόντιος- κατακόρυφος) Την Κλίμακα (μεγέθυνση-σμίκρυνση) Μέγεθος χαρτιού (Α5,Α4 κτλ) Ποιότητα εκτύπωσης (σε dpi συνήθως) Αριθμός πρώτης σελίδας Επίσης μπορούμε να μπούμε στην «Εκτύπωση» Εκεί επιλέγουμε εκτυπωτή, αριθμό αντίγραφων, επιλογή σελίδων προς εκτύπωση. Επιπλέον υπάρχει και το κουμπί ιδιότητες, όπου σε βάζει στις ρυθμίσεις του κάθε εκτυπωτή (διπλή εκτύπωση συρραφή, ανάλυση, αντίστροφη εκτύπωση κ.α

28 Συναρτήσεις Οι συναρτήσεις-τύποι είναι ένα από τα πιο βασικά εργαλεία που προσφέρει το Excel. Ένας τύπος τοποθετείται μέσα σε ένα κελί , αλλά αντί να εμφανίζεται ο τύπος εμφανίζονται τα αποτελέσματα που παράγει αυτός Για το σχηματισμό τύπων χρησιμοποιούνται οι ακόλουθοι τελεστές Αριθμητικοί τελεστές (+ - * / % ^) Τελεστές συγκρίσεως (<> true false) Τελεστής κειμένου (&) Αναφορές τύπων (σχετικές-απόλυτες-ανάμεικτες)

29 Αυτόματη μορφοποίηση Το Excel διαθέτει προκαθορισμένες μορφές πινάκων με τις οποίες μπορούμε άμεσα αν μορφοποιήσουμε δεδομένα που είναι οργανωμένα σε μορφή πίνακα ακολουθούμε τα παρακάτω βήματα: Κάνουμε κλικ σε ένα κελί του πίνακα Από το μενού Μορφή-> αυτόματη μορφοποίηση. O πίνακας μας επιλέγεται αυτόματα και εμφανίζεται το παράθυρο διαλόγου «Αυτόματη μορφοποίηση» Επιλέγουμε την επιθυμητή μορφή με διπλό κλικ πάνω της Αν η μορφή δεν μας ικανοποιεί μπορούμε να την αναιρέσουμε ή να επιλέξουμε μια νέα Αν δεν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε όλα τα επιλεγμένα μέρη της κάνουμε κλικ στο κουμπί επιλογές :

30 Αυτόματη μορφοποίηση

31 Γραφήματα Ένα φύλλο εργασίας υπολογίζει τη σχέση που υπάρχει μεταξύ κάποιων αριθμών αλλά μόνο τα γραφήματα μπορούν να παραστήσουν και να αποκαλύψουν τις πραγματικές σχέσεις και τάσεις που κρύβονται πίσω από τους αριθμούς. Ένας τρόπος για τη δημιουργία ενός γραφήματος (από τους 14 του Excel) είναι να χρησιμοποιήσουμε τον οδηγό γραφημάτων

32 Δημιουργία γραφήματος
Το πρώτο βήμα για τη δημιουργία ενός γραφήματος είναι να αποφασίσουμε το είδος του γραφήματος. Οι Βασικοί τύποι γραφημάτων είναι: Στήλες Ράβδοι Γραμμές Πίττα Διασπορά Δακτύλιος Φυσαλίδα Κα

33 Δημιουργία γραφήματος
Συνοπτικά Επιλέγουμε τον οδηγό γραφημάτων Επιλέγουμε το τύπο του γραφήματος Επιλέγουμε την περιοχή δεδομένων που θα χρησιμοποιήσουμε για το γράφημα Επιλογές γραφήματος (ορίζουμε ονόματα στους άξονες κτλ) Επιλέγουμε τη θέση του γραφήματος (σε νέο φύλλο ή στο ίδιο) Πατώντας το κουμπί ΟΚ το γράφημα μας τοποθετείται στο φύλλο εργασίας μας

34 Οδηγός γραφημάτων βήμα 1ο

35 Οδηγός γραφημάτων βήμα 2ο
Προεπισκόπηση γραφήματος Πατώντας το μπορούμε Να επιλέξουμε μια περιοχή Κελιών που έχουμε εισάγει τα δεδομένα μας

36 Οδηγός γραφημάτων βήμα 3ο

37 Οδηγός γραφημάτων βήμα 4ο

38 Τελικό γράφημα Τίτλος Γραφήματος υπόμνημα Άξονας Ψ Άξονας Χ

39 Επιλογές Γραφήματος Επίσης μπορούμε να τροποποιήσουμε το γράφημα μας, κάνοντας δεξί κλικ πάνω στο γράφημα, και μας εμφανίζεται το παρακάτω

40 τέλος Βαγγέλης Θωμόπουλος Αμ 30177


Κατέβασμα ppt "Excel."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google