Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΙΠΠΟΘΕΡΑΠΕΙΑ Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης Υπεύθυνες Προγράμματος: Μαρία Κλαρνέτα Μενεξιά Αυγερίδου Τάνια Λαφτσή.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΙΠΠΟΘΕΡΑΠΕΙΑ Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης Υπεύθυνες Προγράμματος: Μαρία Κλαρνέτα Μενεξιά Αυγερίδου Τάνια Λαφτσή."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΙΠΠΟΘΕΡΑΠΕΙΑ Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης Υπεύθυνες Προγράμματος: Μαρία Κλαρνέτα Μενεξιά Αυγερίδου Τάνια Λαφτσή

2 ΙΠΠΟΘΕΡΑΠΕΙΑ Απευθύνεται σε άτομα με κινητικά κυρίως προβλήματα. Το άλογο μεταφέρει την κίνησή του στον ασθενή κι εκείνος προσπαθεί να ανταποκριθεί, προσαρμόζοντας ανάλογα την κίνηση του σώματός του.

3 ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΙΠΠΑΣΙΑ Στόχος = Μέσω της επαφής με το ζώο, να εκπαιδευτεί ο ασθενής στο να διαχειρίζεται, με τον καλύτερο και αποδοτικότερο τρόπο, τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει.

4 Ιπποθεραπεία λοιπόν… Στόχοι: Βελτίωση ισορροπίας Αύξηση κινητικότητας Βελτίωση στάσης Μυϊκή ενδυνάμωση Βελτίωση οπτικοκινητικού συντονισμού Διατάσεις κ.α

5 Γιατί το άλογο…?! Η μεταβαλλόμενη, ρυθμική και επαναλαμβανόμενη κίνηση του αλόγου προκαλεί τέτοιο πρότυπο κίνησης στη λεκάνη του αναβάτη όπως αυτό κατά τη διάρκεια της βάδισης.

6 Γιατί το άλογο! Άλογο = 120 βήματα το λεπτό άρα Ασθενής = 120 ευκαιρίες στο λεπτό να έχει αυτή τη μοναδική εμπειρία της κίνησης, η οποία δεν μπορεί να αναπαραχθεί με κανένα άλλο μηχάνημα!

7 Ποιοί μπορούν να επωφεληθούν? Εγκεφαλική Παράλυση Αναπτυξιακή Καθυστέρηση Σκολίωση Αυτισμός Σύνδρομο Down Σκλήρυνση Κατά Πλάκας ΔΕΠΥ κ.ά.

8 Αντενδείξεις Εξαρθρήματα Οστεοπόρωση Παθολογικά Κατάγματα Σπονδυλοδεσία Σπονδυλολίσθηση / Σπονδυλική αστάθεια Επιληψία Υδροκέφαλο / Κοιλιοπεριτοναϊκής παροχέτευσης (βαλβίδα εγκεφάλου)

9

10 Διάγνωση Διπλασιασμός χρωμοσώματος 22! Καθυστέρηση: α) ανάπτυξης και β) κινητικών δεξιοτήτων και γ) λεπτής και αδρής κινητικότητας Μαθησιακές δυσκολίες, Αργούν να μιλήσουν και ίσως δεν το κάνουν ποτέ

11 Ραφαέλα! Σοβαρές δυσκολίες στον οπτικοκινητικό συντονισμό. Δυκολία συγκέντρωσης και διατήρηση προσοχής έστω και για ελάχιστο χρόνο. Δυσκολία στην κατανόηση και στην εκτέλεση άμεσων εντολών.

12 Ραφαέλα Στέκεται με: - τα γόνατα λυγισμένα, τη - τη λεκάνη σε οπίσθια κλήση και - το θώρακα σε κυφωτική στάση Περπατάει με: - μικρά βήματα λόγω της μειωμένης κάμψης στα ισχία κατά τη φάση αιώρησης - αυξημένη βάση στήριξης

13 Ραφαέλα στον Ι.Ο.ΑΛ. Τις πρώτες φορές… Τουρίστρια…!!!

14 Μπήκε επιτέλους στο στάβλο…

15 Το σκέφτεται…!

16 Μήπως να φύγει…?!

17 Πλησίασε το άλογο!

18 Αγγίζει το άλογο!

19 Δραστικά Μέτρα!!! Τέρμα ο ρόλος του… Θεατή!!!

20 Ετοιμάζεται να ανέβει…!

21 Ανέβηκε μόνη της στο άλογο!!!

22 Διορθώνει μόνη της τη θέση της!

23 Αφήνει τα χέρια…!!! Πέταγμα πουλιών! Παλαμάκια μπροστά και πάνω από το κεφάλι! Χορός!

24

25

26 Στροφές πάνω στο άλογο…! Φωτο…

27 Ξαπλώνει στο άλογο!

28 Κάθεται ανάποδα στο άλογο!

29

30 Ευχαριστούμε θερμά τους: Σύλλογο “Θυγατέρες της Πηνελόπης” και Ιππικό Όμιλο Αλεξανδρούπολης (Ι.Ο.ΑΛ.)

31 ΚΑΛΟΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!ΚΑΛΟΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!


Κατέβασμα ppt "ΙΠΠΟΘΕΡΑΠΕΙΑ Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης Υπεύθυνες Προγράμματος: Μαρία Κλαρνέτα Μενεξιά Αυγερίδου Τάνια Λαφτσή."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google