Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΒαράκ Λαμέρας Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
To stop-motion animation σε συνδυασμό με την παραγωγή βίντεο: ένα εναλλακτικό εργαλείο μάθησης για το ρατσισμό και τη ξενοφοβία. Έρευνα στα πλαίσια του Προγράμματος ΜΕΡΑ (Μαθητές στην Έρευνα και Ανάπτυξη 2015-2016) Δημοτικό Σχολείο Μακεδονίτισσας Α΄
2
Ρατσισμός… η περιθωριοποίηση, ο αποκλεισμός και η διάκριση σε βάρος όσων θεωρούνται ότι είναι “διαφορετικοί” από μας. Ξενοφοβία… η αρνητική στάση, το αίσθημα φόβου ή αντιπάθειας και αποστροφής προς τους ξένους (Ζεμπύλας & Παπαμιχαήλ, 2015).
3
Έρευνες στην Κύπρο Οι Ελληνοκύπριοι μαθητές περιθωριοποιούν παιδιά τα οποία μιλούν την Τουρκική γλώσσα λόγω της πολιτικής κατάστασης που επικρατεί στο νησί μας (Ζεμπύλας, 2010). 46% και 39% των παιδιών που μεγαλώνουν με οικιακές βοηθούς από τη Σρι Λάνκα και τις Φιλιππίνες αντίστοιχα, τις θεωρούν «λερωμένες», και νιώθουν το αίσθημα ανωτερότητας και δύναμης απέναντί τους (Σπύρου, 2009).
4
Προβληματισμός Stop-motion animation σε συνδυασμό με την παραγωγή βίντεο Παραδοσιακή διδασκαλία στην τάξη Vs
5
Ερευνητικά ερωτήματα Μπορεί η παραδοσιακή διδασκαλία στην τάξη να αλλάξει τις γνώσεις και τις στάσεις των μαθητών σε ζητήματα σχετικά με το ρατσισμό και τη ξενοφοβία; Μπορεί το stop-motion animation σε συνδυασμό με την παραγωγή βίντεο να αλλάξει τις γνώσεις και τις στάσεις των μαθητών σε ζητήματα σχετικά με το ρατσισμό και τη ξενοφοβία; Ποιες από τις δύο πορείες διδασκαλίας συμβάλλουν αποτελεσματικότερα στη μάθηση ζητημάτων σχετικά με το ρατσισμό και τη ξενοφοβία;
6
Μέσα Συλλογής Δεδομένων Δομημένο ερωτηματολόγιο Συνεντεύξεις
7
Παραδοσιακή διδασκαλία στην τάξη
11
Stop- motion animation και παραγωγή βίντεο
18
https://www.youtube.com/watch?v=Nmj5VAijsz8#t=23
19
Συμπεράσματα: Η παραδοσιακή διδασκαλία στην τάξη μπορεί να αλλάξει τις γνώσεις και τις στάσεις των μαθητών σε ζητήματα σχετικά με το ρατσισμό και τη ξενοφοβία
20
Το stop-motion animation σε συνδυασμό με την παραγωγή βίντεο συμβάλλει στην αλλαγή των γνώσεων και των στάσεων των μαθητών σε ζητήματα σχετικά με το ρατσισμό και τη ξενοφοβία
21
Η συγκεκριμένη έρευνα έχει δείξει ότι το stop-motion animation σε συνδυασμό με την παραγωγή βίντεο, ως ένα εναλλακτικό εργαλείο μάθησης, οδήγησε τα παιδιά σε καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα σε σύγκριση με την παραδοσιακή διδασκαλία στην τάξη.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.