Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΑταλάντη Νικολαΐδης Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 3η Διαφήμιση και Προώθηση Τουριστικής Καμπάνιας Παρακαλώ μελετήστε τις πρακτικές ερωτήσεις 3, στο e-class
2
Στόχοι Μαθήματος Ο καθορισμός των στόχων Ο καθορισμός των μηνυμάτων Ο καθορισμός των μέσων Η αξιολόγηση της τουριστικής καμπάνιας
3
Τι Είναι η Τουριστική Καμπάνια Με την έννοια της τουριστικής διαφημιστικής καμπάνιας, αντιλαμβανόμαστε μια προσπάθεια συλλογικού χαρακτήρα πολλών εκδηλώσεων. Η σύνθεση αλλά και η προβολή του τουριστικού προϊόντος, έχει σα σκοπό να ελέγχει, να επιστρατεύει και τέλος να εξορμά με προγραμματισμό και με κάθε άλλο μέσο, έτσι ώστε η γνωστοποίηση της ύπαρξης του τουριστικού προϊόντος να είναι γεγονός. Οι αλλεπάλληλες αναγγελίες με τη βοήθεια των μέσων ενημέρωσης, όπως για παράδειγμα ότι η χώρα μας προσφέρει έντονη νυχτερινή ζωή, δραστηριοποιεί άμεσα την πάγια καθιέρωση της στον διεθνή τουριστικό περίγυρο.
4
Πού Στοχεύει η Τουριστική Διαφήμιση Κάθε φορέας που σχεδιάζει την τουριστική διαφημιστική καμπάνια προσέλκυσης επισκεπτών, προσεγγίζει το κοινό με συγκεκριμένο τρόπο Τουριστική αγορά / ζήτηση / υποψήφιος επισκέπτης Διαφημιστική καμπάνια κράτους: Προβολή των γενικών πλεονεκτημάτων του τουρισμού Διαφημιστική καμπάνια μεσολαβητή (χονδρέμπορου: ‘Πακετάρισμα’ του τουριστικού προορισμού και ενθάρρυνση των λιανέμπορων να το πουλήσουν Διαφημιστική καμπάνια λιανέμπορων: Προσπάθεια των τελικών καταναλωτών (επισκεπτών) να προτιμήσουν τον προορισμό
5
Ο Καθορισμός των Μηνυμάτων Η επιλογή του κεντρικού μηνύματος είναι το κλειδί της επιτυχίας μιας τουριστικής διαφημιστικής καμπάνιας Για την δημιουργία ενός επιτυχημένου μηνύματος απατούνται τα εξής: –Βαθιά γνώση των χαρακτηριστικών της τουριστικής αγοράς –Γνώση της επιμέρους αγοράς (κοινού – στόχου) στην οποία απευθύνεται η καμπάνια –Γνώση των μεθόδων χειρισμού και διαμόρφωσης της κοινής γνώμης –Γνώση της καθημερινής ζωής της τουριστικής αγοράς και των κοινωνικών, οικονομικών, και πολιτικών συνθηκών –Γνώση των ηθών και των εθίμων της τουριστικής αγοράς –Γνώση του τουριστικού προϊόντος του προορισμού
6
Ο Καθορισμός των Μέσων Ο παράγοντας της επιλογής των κατάλληλων διαφημιστικών μέσων θεωρείται ιδιαίτερα σημαντικός και αποτελεί κρίσιμο σημείο για την επιτυχία ή την αποτυχία της συνολικής διαφημιστικής καμπάνιας. Για την αποτελεσματικότερη και ορθολογικότερη επιλογή του μείγματος των διαφημιστικών μέσων απατούνται τα εξής: –Γνώση της επιστήμης (τεχνολογίας) των μέσων –Παρακολούθηση των εξελίξεων στις νέες τεχνολογίες –Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των σύγχρονων μέσων προβολής –Μελέτη της εμβέλειας, της κάλυψης και της αναγνωσιμότητας των μέσων προβολής –Μελέτη της αποδοτικότητας του συνδυασμού των καθιερωμένων και των σύγχρονων μέσων προβολής.
7
Αντικειμενικού Σκοπού Καμπάνιας Τοποθέτηση της επιχείρησης και των προϊόντων της –Παραδείγματα; Αύξηση των πωλήσεων –Παραδείγματα; Εύρεση νέων αγοραστών / αγορών –Παραδείγματα; Ενθάρρυνση των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης –Παραδείγματα;
8
Η Αξιολόγηση της Τουρ. Καμπάνιας Μια αντιμετώπιση της διαδικασίας της τελικής αξιολόγησης αποτελεί η άμεση συσχέτισή της με το αποτέλεσμα του στόχου που είχε τεθεί από την αρχή. Η πρακτική της δοκιμής εκ των προτέρων της καμπάνιας σε μικρή κλίμακα, πριν από την πλήρη εφαρμογή της. Μετρήσεις της απήχησης της διαφημιστικής καμπάνιας παρά μετρήσεις του αποτελέσματος των πωλήσεων. Όλες οι μετρήσεις χρησιμοποιούν τεχνικές στατιστικής, ανάλυσης και έρευνας αγοράς και εφαρμόζονται πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το τέλος της περιόδου εφαρμογής της διαφημιστικής καμπάνιας.
9
Βιβλιογραφία Dionyssopoulou P., and Stafylakis G., (2007), “Actions for the Promotion and Advertising of Tourism at national Level and Definition of their Impact”, Management of International Business and Economic Systems, vol. 1 (1), pp. 1 – 16 Kotler P.,Bowen J., and Makens J., (22006, 4 th Edition), ‘Marketing for Hospitality and Tourism’, Especially ch. 15: pp. 539 – 587 Τζωρτζάκης Κ., και Τζωρτζάκη Α., (2002, 2 η Εκδ.), ‘Αρχές Μάρκετινγκ: Η Ελληνική Προσέγγιση’, Ειδικά κεφ. 8: σελ. 344-75 Καραβελίδου Δ., (2008), «Διαφήμιση, Δημόσιες Σχέσεις και Προώθηση Πωλήσεων στον Τουρισμό», Πτυχιακή Εργασία, ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης, Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.