Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1 Ηλεκτρονικό εμπόριο αγροτικών διατροφικών προϊόντων – ένα απαραίτητο εργαλείο δικτύωσης Ιωάννης Τσιφόρος Γενικός Διευθυντής ΠΑΣΕΓΕΣ ΠΑΣΕΓΕΣ Συνέδριο.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1 Ηλεκτρονικό εμπόριο αγροτικών διατροφικών προϊόντων – ένα απαραίτητο εργαλείο δικτύωσης Ιωάννης Τσιφόρος Γενικός Διευθυντής ΠΑΣΕΓΕΣ ΠΑΣΕΓΕΣ Συνέδριο."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1 Ηλεκτρονικό εμπόριο αγροτικών διατροφικών προϊόντων – ένα απαραίτητο εργαλείο δικτύωσης Ιωάννης Τσιφόρος Γενικός Διευθυντής ΠΑΣΕΓΕΣ ΠΑΣΕΓΕΣ Συνέδριο ΕΑΔ Οκτώβριος 2012

2 2 Εφοδιαστική αλυσίδα τροφίμων Ενίσχυση θέσης αγροτών και αγροτικών συνεταιρισμών Ενίσχυση θέσης αγροτών και αγροτικών συνεταιρισμών Κορυφαίας σημασίας προτεραιότητα για μια ισχυρή ΚΑΠ Κορυφαίας σημασίας προτεραιότητα για μια ισχυρή ΚΑΠ Απόφαση Ευρωπαϊκού Συνεδρίου Αγροτών (1-3.10.2012) των Copa-Cogeca Απόφαση Ευρωπαϊκού Συνεδρίου Αγροτών (1-3.10.2012) των Copa-Cogeca H μελλοντική ΚΑΠ θα πρέπει : να βοηθά τους γεωργούς να αποκομίζουν το δίκαιο μερίδιο που τους αναλογεί από την αλυσίδα αξίας των τροφίμων, σε αντάλλαγμα της προστιθέμενης αξίας που παράγουν στις εκμεταλλεύσεις τουςνα βοηθά τους γεωργούς να αποκομίζουν το δίκαιο μερίδιο που τους αναλογεί από την αλυσίδα αξίας των τροφίμων, σε αντάλλαγμα της προστιθέμενης αξίας που παράγουν στις εκμεταλλεύσεις τους να συμβάλλει στη βελτίωση της διαφάνειας, να καταδικάζει τις άδικες εμπορικές πρακτικές, να ενθαρρύνει τους συνεταιρισμούςνα συμβάλλει στη βελτίωση της διαφάνειας, να καταδικάζει τις άδικες εμπορικές πρακτικές, να ενθαρρύνει τους συνεταιρισμούς

3 3 Εφοδιαστική αλυσίδα τροφίμων Ανισορροπίες στην εφοδιαστική αλυσίδα Ανισορροπίες στην εφοδιαστική αλυσίδα Αυξανόμενη υπερσυγκέντρωση των μεγάλων αλυσίδων λιανικής και των δικτύων διανομήςΑυξανόμενη υπερσυγκέντρωση των μεγάλων αλυσίδων λιανικής και των δικτύων διανομής Αδιαφανείς συναλλαγέςΑδιαφανείς συναλλαγές Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές (τίμημα εισόδου – entry fee από 700 έως και 1.250 € ανά κωδικό)Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές (τίμημα εισόδου – entry fee από 700 έως και 1.250 € ανά κωδικό) Καθυστέρηση πληρωμών (από 190 ημ. και άνω)Καθυστέρηση πληρωμών (από 190 ημ. και άνω)

4 4 Συγκέντρωση & δικτύωση προσφοράς Προτεραιότητα τα αγροτικά διατροφικά προϊόντα Προτεραιότητα τα αγροτικά διατροφικά προϊόντα Καθοριστικός ο ρόλος των αγροτικών συνεταιρισμών Καθοριστικός ο ρόλος των αγροτικών συνεταιρισμών Αξιοποίηση νέων τεχνολογιών Αξιοποίηση νέων τεχνολογιών Ηλεκτρονικό εμπόριο (σε συνδυασμό με ιχνηλασιμότητα) Ηλεκτρονικό εμπόριο (σε συνδυασμό με ιχνηλασιμότητα) Αύξηση εγχώριου ρυθμού αγορών μέσω διαδικτύου (2007- 2011) Αύξηση εγχώριου ρυθμού αγορών μέσω διαδικτύου (2007- 2011)

5 5 Αγορά καταναλωτών μέσω διαδικτύου Αύξηση on-line αγορών καταναλωτών (έρευνα Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου ΟΠΑ) Αύξηση on-line αγορών καταναλωτών (έρευνα Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου ΟΠΑ) Μεταβολή σε σχέση με 2010: +30%Μεταβολή σε σχέση με 2010: +30% Συνολική αξία αγορών 2011: 1,7 δισ. €Συνολική αξία αγορών 2011: 1,7 δισ. €

6 6 Αγορά καταναλωτών μέσω διαδικτύου

7 7 Εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου Υπηρεσίες επιχειρηματικής υποστήριξης (B2B, B2C, e- marketplaces) Υπηρεσίες επιχειρηματικής υποστήριξης (B2B, B2C, e- marketplaces) Υπηρεσίες πρόσβασης αγοραστών και προμηθευτών (e- procurements) Υπηρεσίες πρόσβασης αγοραστών και προμηθευτών (e- procurements) Υπηρεσίες πρόσβασης σε διαγωνισμούς – δημοπρασίες (e- auctions) Υπηρεσίες πρόσβασης σε διαγωνισμούς – δημοπρασίες (e- auctions) Υπηρεσίες ηλεκτρονικών πληρωμών – τιμολόγησης (e- invoicing) Υπηρεσίες ηλεκτρονικών πληρωμών – τιμολόγησης (e- invoicing) Υπηρεσίες ηλεκτρονικής σήμανσης προϊόντων Υπηρεσίες ηλεκτρονικής σήμανσης προϊόντων Υπηρεσίες διάθεσης προϊόντων μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) Υπηρεσίες διάθεσης προϊόντων μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop)

8 8 Οφέλη ηλεκτρονικού εμπορίου Ποσοτικά οφέλη αγοραστών Ποσοτικά οφέλη αγοραστών Μείωση λειτουργικού κόστους (μείωση χρόνου διεκπεραίωσης παραγγελιών, βελτίωση διαχείρισης πληροφοριών)Μείωση λειτουργικού κόστους (μείωση χρόνου διεκπεραίωσης παραγγελιών, βελτίωση διαχείρισης πληροφοριών) Μείωση κόστους προμήθειας προϊόντωνΜείωση κόστους προμήθειας προϊόντων Χαμηλότερο κόστος συναλλαγώνΧαμηλότερο κόστος συναλλαγών Ποιοτικά οφέλη αγοραστών Ποιοτικά οφέλη αγοραστών Εκσυγχρονισμός δομών / διαδικασιώνΕκσυγχρονισμός δομών / διαδικασιών Βελτίωση προγραμματισμού προμηθειώνΒελτίωση προγραμματισμού προμηθειών Ιχνηλασιμότητα παραγγελιώνΙχνηλασιμότητα παραγγελιών Διαφάνεια διενέργειας αγορώνΔιαφάνεια διενέργειας αγορών Ενίσχυση συνεργασιών με προμηθευτέςΕνίσχυση συνεργασιών με προμηθευτές

9 9 Οφέλη ηλεκτρονικού εμπορίου Ποσοτικά οφέλη προμηθευτών Ποσοτικά οφέλη προμηθευτών Μείωση κόστους ανανέωσης τιμοκαταλόγουΜείωση κόστους ανανέωσης τιμοκαταλόγου Μείωση κόστους διεκπεραίωσης παραγγελιώνΜείωση κόστους διεκπεραίωσης παραγγελιών Μείωση κόστους προώθησης προϊόντωνΜείωση κόστους προώθησης προϊόντων Μείωση κόστους χρήματοςΜείωση κόστους χρήματος Παρακολούθηση πληρωμών on-line (και real time)Παρακολούθηση πληρωμών on-line (και real time) Ποιοτικά οφέλη προμηθευτών Ποιοτικά οφέλη προμηθευτών Εκσυγχρονισμός δομών / διαδικασιώνΕκσυγχρονισμός δομών / διαδικασιών Μείωση περιθωρίου λαθώνΜείωση περιθωρίου λαθών Άμεση πληροφόρηση πωλήσεωνΆμεση πληροφόρηση πωλήσεων Βελτίωση διαχείρισης πληροφοριών πωλήσεωνΒελτίωση διαχείρισης πληροφοριών πωλήσεων Ενίσχυση συνεργασιών με πελάτεςΕνίσχυση συνεργασιών με πελάτες Ενίσχυση και έλεγχος ρευστότηταςΕνίσχυση και έλεγχος ρευστότητας Μείωση χρηματοοικονομικού ρίσκουΜείωση χρηματοοικονομικού ρίσκου

10 10 Συμβολή ηλεκτρονικού εμπορίου Βελτίωση θέσης αγροτών και αγροτικών συνεταιρισμών στην εφοδιαστική αλυσίδα Βελτίωση θέσης αγροτών και αγροτικών συνεταιρισμών στην εφοδιαστική αλυσίδα Διαφάνεια των συναλλαγών Διαφάνεια των συναλλαγών Περιορισμός εξάρτησης από ενδιάμεσους Περιορισμός εξάρτησης από ενδιάμεσους Περιορισμός ψαλίδας τιμών παραγωγού – καταναλωτή Περιορισμός ψαλίδας τιμών παραγωγού – καταναλωτή Ανάπτυξη ηλεκτρονικού επιχειρείν Στρατηγική επιλογή πρώτης προτεραιότητας για την ΠΑΣΕΓΕΣ Στρατηγική επιλογή πρώτης προτεραιότητας για την ΠΑΣΕΓΕΣ Αναγκαία η συνεργασία με ΕΥΔ Αναγκαία η συνεργασία με ΕΥΔ Σχεδιασμός και υποστήριξη επενδυτικών πρωτοβουλιών Σχεδιασμός και υποστήριξη επενδυτικών πρωτοβουλιών

11 11 Σχεδιασμός ειδικού επενδυτικού μέτρου Ενίσχυση αγροτών – αγροτικών συνεταιρισμών και παραγωγικών ΜΜΕ αγροτικού τομέα για υλοποίηση ψηφιακών επενδύσεων Ενίσχυση αγροτών – αγροτικών συνεταιρισμών και παραγωγικών ΜΜΕ αγροτικού τομέα για υλοποίηση ψηφιακών επενδύσεων Digi – agro (2 άξονες) α) Αναδιοργάνωση και εξοικονόμηση πόρων Αξιοποίηση τεχνολογιών πληροφορικής, επικοινωνιών – ΤΠΕΑξιοποίηση τεχνολογιών πληροφορικής, επικοινωνιών – ΤΠΕ Αυτοματοποίηση πωλήσεωνΑυτοματοποίηση πωλήσεων Ολοκληρωμένη διαχείριση προϊόντων, αποθεμάτων, πελατών, προμηθευτώνΟλοκληρωμένη διαχείριση προϊόντων, αποθεμάτων, πελατών, προμηθευτών Ηλεκτρονική τιμολόγησηΗλεκτρονική τιμολόγηση Αυτοματοποιημένη ανταλλαγή πληροφοριών για e-marketplaces και e-auctionsΑυτοματοποιημένη ανταλλαγή πληροφοριών για e-marketplaces και e-auctions Ηλεκτρονική παρακολούθηση αποθηκευτικών χώρωνΗλεκτρονική παρακολούθηση αποθηκευτικών χώρων On-line διασύνδεση με προμηθευτές (B2B) και αγοραστές (B2C)On-line διασύνδεση με προμηθευτές (B2B) και αγοραστές (B2C) Διάθεση προϊόντων μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop)Διάθεση προϊόντων μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop)

12 12 Σχεδιασμός ειδικού επενδυτικού μέτρου Digi – agro β) Εξωστρέφεια Προώθηση και διεύρυνση κύκλου εργασιών με χρήση ΤΠΕΠροώθηση και διεύρυνση κύκλου εργασιών με χρήση ΤΠΕ Δράσεις με έξυπνες κάρτεςΔράσεις με έξυπνες κάρτες Διαδραστική προώθηση (διαδραστικές βιτρίνες, οθόνες αφής, ηλεκτρονικοί κατάλογοι)Διαδραστική προώθηση (διαδραστικές βιτρίνες, οθόνες αφής, ηλεκτρονικοί κατάλογοι) Αξιοποίηση δράσεων ευφυούς γεωργίαςΑξιοποίηση δράσεων ευφυούς γεωργίας Ψηφιακή σήμανση για την προβολή προϊόντων (e-signage)Ψηφιακή σήμανση για την προβολή προϊόντων (e-signage) Διαδικτυακή προώθηση διαφημιστικής εκστρατείαςΔιαδικτυακή προώθηση διαφημιστικής εκστρατείας Εξατομικευμένη προώθηση στους καταναλωτέςΕξατομικευμένη προώθηση στους καταναλωτές

13 13 Επιλέξιμες δαπάνες Digi - agro Προσανατολισμός σε συλλογικές και οργανωμένες δράσεις Προσανατολισμός σε συλλογικές και οργανωμένες δράσεις Συμπλήρωση κρίσιμης μάζας παραγωγών – προϊόντων Συμπλήρωση κρίσιμης μάζας παραγωγών – προϊόντων Υπηρεσίες με πολύπλευρους μηχανισμούς ελέγχου (ποιότητα, παραγωγική ικανότητα, ιχνηλασιμότητα) Υπηρεσίες με πολύπλευρους μηχανισμούς ελέγχου (ποιότητα, παραγωγική ικανότητα, ιχνηλασιμότητα) Περιορισμός κόστους προμήθειας εξοπλισμού (hardware) Περιορισμός κόστους προμήθειας εξοπλισμού (hardware) Κάλυψη κόστους χρήσης (ενοικίασης) λογισμικού (p ay as go - pay as you grow) Κάλυψη κόστους χρήσης (ενοικίασης) λογισμικού (p ay as go - pay as you grow) Αξιοποίηση τεχνολογιών αιχμής (cloud computing services) Αξιοποίηση τεχνολογιών αιχμής (cloud computing services)

14 14 Ευχαριστώ για την προσοχή σας


Κατέβασμα ppt "1 Ηλεκτρονικό εμπόριο αγροτικών διατροφικών προϊόντων – ένα απαραίτητο εργαλείο δικτύωσης Ιωάννης Τσιφόρος Γενικός Διευθυντής ΠΑΣΕΓΕΣ ΠΑΣΕΓΕΣ Συνέδριο."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google