Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΦωκάς Δημητρίου Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
Ερωτηματολόγιο: α. Πόσο σημαντική είναι η διαφήμιση ώστε να σας βοηθήσει να εντοπίσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που χρειάζεστε; Απάντηση φίλου: αρκετά Απάντηση οικ. προσ.: πολύ β. Πως χρησιμοποιήσατε την διαφήμιση σε σχέση με μια πρόσφατη αγορά; Απάντηση φίλου: μου έδωσε πληροφορίες για το προϊόν. Απάντηση οικ. προσ.: με έπεισε στο να αγοράσω το προϊόν. γ. Ποιες πληροφορίες θέλετε να έχετε από τις διαφημίσεις; Απάντηση φίλου: την τιμή και τα χαρακτηριστικά του προϊόντος Απάντηση οικ. προσ.: την τιμή και τις χρήσεις του προϊόντος
2
δ. Ποια είδη προϊόντων ή υπηρεσιών σας βοηθούν περισσότερο όταν διαφημίζονται; Απάντηση φίλου: τα προϊόντα του σούπερ μάρκετ Απάντηση οικ. προσ.: τα προϊόντα του σούπερ μάρκετ ε. Αν η διαφήμιση σταματούσε, πως θα βρίσκατε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν; Απάντηση φίλου: στο διαδίκτυο Απάντηση οικ. προσ.: στο διαδίκτυο στ. Ποιες αλλαγές θα θέλατε να δείτε στην διαφήμιση των προϊόντων ή των υπηρεσιών που χρειάζεστε; Απάντηση φίλου: να γίνουν περισσότερο κατανοητές Απάντηση οικ. προσ.: να γίνουν περισσότερο κατανοητές
3
2. Περιγράψτε γραπτώς τη χρήση της διαφήμισης στις τελευταίες τρεις αγορές σας που ξεπέρασαν τα 50€. Συμπεριλάβετε το εάν νοιώθετε πως η διαφήμιση βοήθησε, εμπόδισε ή δεν είχε καμιά επίδραση στην αγορά σας Και στις τρεις αγορές η διαφήμιση έπαιξε καθοριστικό ρόλο καθώς ήταν μία από τις αιτίες για την αγορά των προϊόντων καθώς: Γνωστοποίησε τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες του προϊόντος. Γνωστοποίησε τον τρόπο χρήσης του Οι διαφημίσεις ήταν αρκετά πειστικές
4
3. α. Πόσο σημαντική είναι η διαφήμιση στον μέσο καταναλωτή; Η διαφήμιση είναι αρκετά σημαντική στον μέσο καταναλωτή καθώς: Τον φέρνει σε μια πρώτη επαφή με τον καταναλωτή. Είναι το μέσο επικοινωνίας καταναλωτή- επιχείρησης. Είναι το μέσο το οποίο ανάλογα με την εικόνα που προβάλει για το προϊόν θα πείσει τον καταναλωτή να αγοράσει το προϊόν.
5
3. β. Γράψτε τουλάχιστον τέσσερις διαφορετικούς λόγους που να δικαιολογούν την διαφήμιση σε μια ιδιωτική επιχείρηση. Η ύπαρξη διαφήμισης σε μια ιδιωτική επιχείρηση είναι πολύ σημαντική καθώς λειτουργεί ως μέσο: Προβολής του προϊόντος στο αγοραστικό κοινό. Γνωριμίας του νέου προϊόντος σε νέους- υποψήφιους καταναλωτές. Προβολής χαρακτηριστικών και ιδιοτήτων του προϊόντος στο αγοραστικό κοινό. Επικοινωνίας πελατών-επιχείρησης.
6
3.γ. Υπάρχει κάποιο καλό υποκατάστατο της διαφήμισης ως μέσον επικοινωνίας μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών; Όχι καθώς η διαφήμιση ως μέσο επικοινωνίας μεταξύ των επιχειρήσεων και των πελατών: Προσφέρει στον καταναλωτή τις απαραίτητες πληροφορίες προκειμένου να γνωρίσει και να αγοράσει το προϊόν που προσφέρει η κάθε επιχείρηση. Προβάλλει μια εικόνα της ίδιας της επιχειρήσεις την οποία κανένα άλλο μέσο δεν θα μπορούσε να προσφέρει πιο ολοκληρωμένα.
7
3.δ. Ποιες πληροφορίες είναι οι πιο σημαντικές σε μια διαφήμιση; Τιμή προϊόντος. Χαρακτηριστικά-Ιδιότητες προϊόντος. Η χρήση-χρήσεις του προϊόντος.
8
Το μάρκετινγκ περιλαμβάνει κίνηση αγαθών και υπηρεσιών από τον παραγωγό στον τελικό καταναλωτή. Ακολουθεί ένα σχόλιο για τον χορηγό διαφήμισης και το μέσο το οποίο καταχωρείται η διαφήμιση για τα παρακάτω προϊόντα.
9
BMW M6 Coupe. Το συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου διαφημίζεται βραδινές ώρες στην τηλεόραση και συνήθως ενδιάμεσα από ταινίες δράσης. Σκοπός της συγκεκριμένης διαφήμιση είναι: να συνδέσει την δράση των ταινιών με την δράση που προσφέρει η ταχύτητα και ο σχεδιασμός του συγκεκριμένου αυτοκινήτου καθώς και το χρώμα που έχει το διαφημιζόμενο αυτοκίνητο το οποίο είναι το κόκκινο το οποίο συνδέεται με τα παραπάνω.
10
Δημητριακά Fitness Η συγκεκριμένη διαφήμιση είναι τηλεοπτική και προβάλλεται κυρίως πρωινές ώρες με σκοπό: την προβολή δημητριακών ολικής αλέσεως που είναι φτιαγμένα ιδιαίτερα για όσους προτιμούν μία υγιεινή διατροφή με χαμηλά λιπαρά και ευχάριστη γεύση.
11
Coca-Cola Η Coca-Cola διαφημίζεται στις τηλεοπτικές οθόνες κατά την διάρκεια της ημέρας και συνδέεται με το ότι η Coca-Cola είναι ένα προϊόν το οποίο μπορεί να καταναλωθεί οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας. Μέσω τον διαφημίσεών της η Coca-Cola έχει σκοπό: να περάσει στους καταναλωτές ότι κάθε ωραία στιγμή της ζωής συνδέεται με την Coca-Cola.
12
Addidas Η διαφήμιση προβάλλεται στην τηλεόραση κυρίως ενδιάμεσα από αθλητικές διοργανώσεις και παρουσιάζει στους τηλεθεατές την ιστορία ενός από τους μεγαλύτερους ποδοσφαιριστές, ο οποίος ξεκίνησε από το μηδέν αλλά με μεγάλη θέληση κατάφερε να γράψει ιστορία στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο. Σκοπός της διαφήμισης είναι: να προβάλει το σλόγκαν της συγκεκριμένης εταιρείας=> Impossible is Nothing (=Τίποτα δεν είναι αδύνατο) το οποίο είναι σήμα κατατεθέν της.
13
5. α. Παράδειγμα λανθασμένης, ατελής και παραπλανητικής τηλεοπτικής διαφήμισης : Η διαφήμιση παρουσιάζει την δράση ενός απορρυπαντικού ρούχων το οποίο μέσο επίδειξης αποδεικνύει την ισχυρότερη δράση του απορρυπαντικού εν συγκρίσει ενός άλλου απορρυπαντικού. Η συγκεκριμένη διαφήμιση θα μπορούσε να αμφισβητηθεί καθώς: Ο λεκές που χρησιμοποιείτε μπορεί να είναι πιο ήπιος στο διαφημιζόμενο απορρυπαντικό. Το ο κάδος του πλυντηρίου που τοποθετείτε το διαφημιζόμενο προϊόν μπορεί να περιέχει ήδη μία δόση απορρυπαντικού.
14
5. β. Παράδειγμα λανθασμένης, ατελής και παραπλανητικής διαφήμισης σε εφημερίδα: Η διαφήμιση αναφέρεται σε μία > κρέμα προσώπου η οποία, λόγω των χρωστικών ουσιών που περιέχει, μόλις έρθει σε επαφή με το δέρμα η απόχρωση της γίνεται ίδια με αυτή του δέρματος.. Η συγκεκριμένη διαφήμιση θα μπορούσε να αμφισβητηθεί καθώς: Κατά πόσο η απόχρωση της κρέμας προσαρμόζεται σε αυτή της επιδερμίδας. Κατά πόσο επιβαρύνουν οι χρωστικές ουσίες που περιέχει επιβαρύνουν την επιδερμίδα.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.