Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΦαίδρα Δυοβουνιώτης Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 1 Ομάδα Εργασίας Θ2 «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Υπηρεσιών και Εφαρμογών Κινητής Τηλεφωνίας 3ης Γενιάς Rapporteurs: Οικονομόπουλος Νικόλαοςnikonomop@cosmote.gr ΓρυλλάκηςΑπόστολοςa.grillakis@mycosmos.gr
2
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 2 Γενικά Στοιχεία Έρευνας Η Πανελλήνια έρευνα διεξήχθη στα πλαίσια της ομάδας εργασίας Θ2 του e-Business Forum και είχε σαν στόχο την αναγνώριση και πρόθεση χρήσης ασύρματων υπηρεσιών 3G. Η έρευνα απευθύνονταν σε απλούς ιδιώτες αλλά και εταιρικούς χρήστες κινητών. Το ερωτηματολόγιο της έρευνας βρίσκονταν On-line στη σελίδα της Ομάδας Εργασίας Θ2 στο δικτυακό τόπο του e-business forum. Το ερωτηματολόγιο ήταν διαθέσιμο από τις 15 Ιανουαρίου έως τις 10 Φεβρουαρίου 2006 Συγκεντρώθηκαν on-line 208 συμμετοχές συνολικά.
3
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 3 Γενικά Στοιχεία Έρευνας Η έρευνα χωρίζονταν σε 5 επιμέρους κατηγορίες ερωτήσεων: Δημογραφικά Στοιχεία Α. ΧΡΗΣΗ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ Β. ΠΡΟΘΕΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ 3ης ΓΕΝΙΑΣ Γ. ΧΡΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 3ης ΓΕΝΙΑΣ Προσωπική Χρήση Εταιρική Χρήση Δ. ΧΡΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ 3ης ΓΕΝΙΑΣ
4
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 4 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ: Υπηρεσιών και Εφαρμογών Κινητής Τηλεφωνίας Δημογραφικά Στοιχεία
5
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 5 ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ Το 65% των συμμετεχόντων ήταν Άνδρες
6
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 6 ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ >98% των συμμετεχόντων έχουν Ανώτερη Εκπαίδευση
7
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 7 ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ >80% των συμμετεχόντων είναι εργαζόμενοι
8
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 8 ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ Το 67% των συμμετεχόντων χρησιμοποιεί πιστωτική κάρτα Το 66% των συμμετεχόντων έχει εισόδημα από 10 έως 30,000 €
9
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 9 ΠΡΟΦΙΛ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ Από τα Δημογραφικά Στοιχεία προκύπτει ότι στην έρευνα αυτή έχουν συμμετάσχει: Χρήστες του Internet αφού συμπλήρωσαν on-line ερωτηματολόγιο (προσωπική ή επαγγελματική πρόσβαση στο internet) Κατά 75% στην ηλικιακή κατηγορία 25-34 Κατά 65% άνδρες Σχεδόν κατά 100% με ανώτερη μόρφωση (ΑΕΙ/ΤΕΙ) Στην πλειοψηφία τους εργαζόμενοι (>80%) Περισσότεροι από τους μισούς (66%) έχουν εισόδημα από 10 έως 30,000 € Περισσότεροι από τους μισούς (67%) χρησιμοποιούν πιστωτική κάρτα Νέοι (25-34), με ανώτερη μόρφωση, εργαζόμενοι χρήστες του internet και εξοικειωμένοι με χρήση πιστωτικής. Η πιο “ανοικτή” ομάδα σε νέες υπηρεσίες, προϊόντα και τεχνολογίες που παράλληλα έχει και την οικονομική δυνατότητα να τις χρησιμοποιήσει
10
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 10 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ: Υπηρεσιών και Εφαρμογών Κινητής Τηλεφωνίας ΧΡΗΣΗ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ
11
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 11 Α. ΧΡΗΣΗ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ Το 100% των συμμετεχόντων έχει κινητό: Σύνδεση: 158 Καρτοκίνητο: 26 Και τα δύο: 24 Η πλειοψηφία των συμμετεχόντων έχει σύνδεση. Ο αριθμός δειγμάτων των άλλων δύο κλάσεων είναι ιδιαίτερα μικρός για την εξαγωγή συμπερασμάτων. Το προφίλ κατά 87% αντιστοιχεί σε χρήστες με σύνδεση συμβολαίου
12
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 12 Α. ΧΡΗΣΗ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ Το 66% των ερωτηθέντων πληρώνει <50€ το μήνα Υπάρχει συμμετρία γύρω από την συχνότερη κλάση μηνιαίων λογαριασμών 31-50€. Οι χρήστες που ξοδεύουν >80€ το μήνα είναι περισσότεροι από αυτούς που ξοδεύουν <15€ Η Υψηλή κατανάλωση δεν συνδέεται κατ΄ ανάγκη με το υψηλό εισόδημα. Αφού 14% ξοδεύει >80€ ενώ μόλις το 6,7% έχει εισόδημα >40,000€.
13
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 13 Α. ΧΡΗΣΗ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ Περιορισμένο δείγμα συνδρομητών καρτοκινητής για εξαγωγή συμπερασμάτων Ενδεικτικά κατά ΜΟ 2 κάρτες ανανέωσης το μήνα
14
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 14 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ: Υπηρεσιών και Εφαρμογών Κινητής Τηλεφωνίας Β. ΠΡΟΘΕΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ 3ης ΓΕΝΙΑΣ
15
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 15 Β. ΠΡΟΘΕΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ 3ης ΓΕΝΙΑΣ Υπάρχει αναγνώριση των δύο ιδιαίτερων βασικών χαρακτηριστικών των κινητών 3ης γενιάς Ωστόσο, ενώ οι χρήστες μπορούσαν να επιλέξουν και τα 2 επέλεξαν κατά ΜΟ μόνο 1 από τα 2 κύρια χαρακτηριστικά Ακόμα και αν διέφυγε η δυνατότητα επιλογής περισσότερων του ενός χαρακτηριστικών οι χρήστες ενδεχομένως επέλεξαν το χαρακτηριστικό των κινητών 3ης γενιάς με την μεγαλύτερη σημασία για τους ίδιους: Σχεδόν ισοδύναμα η δυνατότητα videocall και οι υψηλές ταχύτητες δεδομένων.
16
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 16 Β. ΠΡΟΘΕΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ 3ης ΓΕΝΙΑΣ Το 60% σκέφτεται να αγοράσει αλλά μόνο το 10% θα το κάνει άμεσα. Η κατοχή 3G κινητού περιορίζεται στο 15% ποσοστό μικρότερο από το 25% όσων δεν σκέφτονται καθόλου την απόκτηση 3G κινητών. To 25%, ένα σημαντικό ποσοστό, δεν το σκέφτεται καθόλου ενώ σε συνδυασμό με την ερώτηση Β1 δείχνει να γνωρίζει ποια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά των κινητών 3ης γενιάς.
17
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 17 Β. ΠΡΟΘΕΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ 3ης ΓΕΝΙΑΣ Αγορά 3G κινητού: High Impact Μενού και μπαταρία Μάρκα και Δυνατότητες Εμφάνιση Mid Impact Internet email Low Impact: Φωτογραφική μηχανή Εταιρία Κινητής
18
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 18 Β. ΠΡΟΘΕΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ 3ης ΓΕΝΙΑΣ Τι θα σας επηρέαζε αν αγοράζατε (ή όταν πρώτο-αγοράσατε) ένα νέο κινητό τηλέφωνο 3ης γενιάς;
19
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 19 Β. ΠΡΟΘΕΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ 3ης ΓΕΝΙΑΣ Τι θα σας επηρέαζε αν αγοράζατε (ή όταν πρώτο-αγοράσατε) ένα νέο κινητό τηλέφωνο 3ης γενιάς;
20
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 20 Β. ΠΡΟΘΕΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ 3ης ΓΕΝΙΑΣ Τι θα σας επηρέαζε αν αγοράζατε (ή όταν πρώτο-αγοράσατε) ένα νέο κινητό τηλέφωνο 3ης γενιάς; Το 1/3 των συμμετεχόντων θεωρεί πολύ σημαντική την δυνατότητα σύνδεση στο Internet και αποστολής/λήψης email
21
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 21 Β. ΠΡΟΘΕΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ 3ης ΓΕΝΙΑΣ Τι θα σας επηρέαζε αν αγοράζατε (ή όταν πρώτο-αγοράσατε) ένα νέο κινητό τηλέφωνο 3ης γενιάς;
22
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 22 Β. ΠΡΟΘΕΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ 3ης ΓΕΝΙΑΣ Τι θα σας επηρέαζε αν αγοράζατε (ή όταν πρώτο-αγοράσατε) ένα νέο κινητό τηλέφωνο 3ης γενιάς;
23
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 23 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ: Υπηρεσιών και Εφαρμογών Κινητής Τηλεφωνίας Γ. ΧΡΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 3ης ΓΕΝΙΑΣ
24
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 24 Γ. ΧΡΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 3ης ΓΕΝΙΑΣ Περισσότεροι από τους μισούς συμμετέχοντες έχουν εταιρικό κινητό Ένα πολύ μικρό ποσοστό έχει κινητό για εταιρική μόνο χρήση Ακόμα και οι κάτοχοι εταιρικού κινητού καλύπτουν προσωπικές ανάγκες (το 98% των συμμετοχών)
25
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 25 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ: Υπηρεσιών και Εφαρμογών Κινητής Τηλεφωνίας Γ. ΧΡΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 3ης ΓΕΝΙΑΣ Προσωπική Χρήση
26
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 26 Γ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 3ης ΓΕΝΙΑΣ Φωνή και SMS o κύριος λόγος κατοχής κινητού για προσωπική χρήση Αν και το email έχει medium impact στην επιλογή 3G κινητού χρησιμοποιείται το λιγότερο όπως και τα MMS
27
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 27 Γ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 3ης ΓΕΝΙΑΣ Πόσο χρησιμοποιείτε τις παρακάτω υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας:
28
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 28 Γ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 3ης ΓΕΝΙΑΣ Πόσο χρησιμοποιείτε τις παρακάτω υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας:
29
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 29 Γ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 3ης ΓΕΝΙΑΣ Πόσο χρησιμοποιείτε τις παρακάτω υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας:
30
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 30 Γ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 3ης ΓΕΝΙΑΣ High Interest Κάλυψη Αυξημένη ταχύτητα επικοινωνίας Mid Interest Video Call Personalization Low Interest Διασκέδαση / Multimedia Ενώ η video-κλήση και οι υψηλές ταχύτητες επικοινωνίας αναγνωρίζονται ως τα κύρια χαρακτηριστικά η video-κλήση ενδιαφέρει λιγότερο για προσωπική χρήση
31
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 31 Γ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 3ης ΓΕΝΙΑΣ Ποια χαρακτηριστικά των υπηρεσιών 3ης γενιάς θα σας ενδιέφεραν;
32
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 32 Γ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 3ης ΓΕΝΙΑΣ Ποια χαρακτηριστικά των υπηρεσιών 3ης γενιάς θα σας ενδιέφεραν;
33
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 33 Γ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 3ης ΓΕΝΙΑΣ Ποια χαρακτηριστικά των υπηρεσιών 3ης γενιάς θα σας ενδιέφεραν;
34
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 34 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ: Υπηρεσιών και Εφαρμογών Κινητής Τηλεφωνίας Γ. ΧΡΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 3ης ΓΕΝΙΑΣ Εταιρική Χρήση
35
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 35 Γ. ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 3ης ΓΕΝΙΑΣ Υπάρχει αυξημένο ποσοστό χρηστών (>40%) με υψηλή κινητικότητα και ανάγκη για δουλειά εκτός γραφείου Η ασύρματη πρόσβαση σε εταιρικές εφαρμογές θεωρείται σημαντική ακόμα και από αυτούς που δεν βρίσκονται συχνά εκτός γραφείου αφού το ποσοστό του ΝΑΙ ξεπερνά το ποσοστών των συχνά εργαζόμενων εκτός γραφείου
36
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 36 Γ. ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 3ης ΓΕΝΙΑΣ Ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό με δυνατότητα ενσύρματης απομακρυσμένης πρόσβασης στο εταιρικό δίκτυο (>50%) Ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό χρηστών (34%) εκτιμά ότι η εταιρία του είναι διατεθειμένη να επενδύσει σε ασύρματη υλοποίηση λύσεων
37
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 37 Γ. ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 3ης ΓΕΝΙΑΣ Ενώ το email στο κινητό στην προσωπική χρήση βρίσκεται στην χαμηλότερη θέση στην εταιρική χρήση η χρήση του email αντιστρέφεται και αποτελεί τη σημαντικότερη ασύρματη εφαρμογή Πρόσβαση σε αρχεία στη δεύτερη θέση.
38
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 38 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ: Υπηρεσιών και Εφαρμογών Κινητής Τηλεφωνίας Δ. ΧΡΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ 3ης ΓΕΝΙΑΣ
39
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 39 Δ. ΧΡΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ 3ης ΓΕΝΙΑΣ High Interest infotainment Σύνδεση στο internet Mid Interest Video Call m-ticket / m-VPN Χρηματιστήριο Low Interest Διασκέδαση / Multimedia Ring Tones (αναμενόμενο σε σχέση με το προφίλ των συμμετεχόντων)
40
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 40 Δ. ΧΡΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ 3ης ΓΕΝΙΑΣ Θα σας ενδιέφεραν οι ακόλουθες εφαρμογές;
41
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 41 Δ. ΧΡΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ 3ης ΓΕΝΙΑΣ Θα σας ενδιέφεραν οι ακόλουθες εφαρμογές;
42
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 42 Δ. ΧΡΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ 3ης ΓΕΝΙΑΣ Θα σας ενδιέφεραν οι ακόλουθες εφαρμογές;
43
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 43 Δ. ΧΡΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ 3ης ΓΕΝΙΑΣ Θα σας ενδιέφεραν οι ακόλουθες εφαρμογές;
44
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 44 Δ. ΧΡΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ 3ης ΓΕΝΙΑΣ Θα σας ενδιέφεραν οι ακόλουθες εφαρμογές;
45
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 45 Δ. ΧΡΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ 3ης ΓΕΝΙΑΣ Θα σας ενδιέφεραν οι ακόλουθες εφαρμογές;
46
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 46 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ (1/3) Aπό τα αποτελέσματα της έρευνας και τα επιμέρους συμπεράσματα προκύπτουν μερικά γενικότερα συμπεράσματα: Το προφίλ των ανθρώπων που συμμετείχαν ήταν νέοι/νέες εργαζόμενοι με εξοικείωση στο Ίντερνετ και με οικονομική δυνατότητα να αποκτήσουν κινητά και να χρησιμοποιήσουν υπηρεσίες 3G. Θα ανέμενε κανείς λοιπόν «μεγάλο» ενδιαφέρον για τα κινητά και τις υπηρεσίες 3G, αλλά: το 25% δεν επιθυμεί να αποκτήσει κινητό 3G τα 2/3 των υπολοίπων θέλουν αλλά όχι ακόμα Φωνή & SMS αποτελούν βασικές υπηρεσίες και τα 2G κινητά τις καλύπτουν Σημαντικά χαρακτηριστικά των κινητών που εκτιμούν οι χρήστες είναι η μάρκα, η απλότητα στα μενού, οι δυνατότητες προσωποποίησης του προφίλ και η δυνατότητα διασύνδεσης με υπολογιστή. Η Εταιρία κινητής τηλεφωνίας παίζει τον μικρότερο ρόλο στην επιλογή κινητού 3ης Γενιάς
47
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 47 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ (2/3) Προσωπική χρήση: Ενδιαφέρει κατά κύριο λόγο η κάλυψη του δικτύου 3ης γενιάς και κυρίως υπηρεσίες σύνδεσης με το Ίντερνετ, πλοήγησης-οδηγιών και πρόσβασης σε πληροφορίες. Μέτριο το ενδιαφέρον για Video-calls. Οι υπηρεσίες διασκέδασης, τηλεόρασης κ.λπ., δε φάνηκε να κινούν το ενδιαφέρον μολονότι τα κινητά 3ης γενιάς μπορούν να τις υποστηρίξουν καλύτερα. Αυτό ίσως οφείλεται στο προφίλ των συμμετεχόντων που δεν είναι ο μέσος χρήστης.
48
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 48 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ (3/3) Εταιρική χρήση: Πρόσβαση σε αρχεία και email είναι οι υπηρεσίες που ενδιαφέρουν κυρίως. To email είναι ουσιαστικό για εταιρική χρήση του κινητού, όχι τόσο για προσωπική Οι εταιρικοί χρήστες δείχνουν διατεθειμένοι να επενδύσουν σε λύσεις για ασύρματη πρόσβαση στο Ίντερνετ εφόσον η κάλυψη του δικτύου είναι ικανοποιητική. Η πρόσβαση σε εταιρικές βάσεις δεδομένων και οι εξειδικευμένες εφαρμογές παρουσιάζουν σχετικά μικρό ενδιαφέρον αλλά αυτό είναι δικαιολογημένο αν αναλογιστεί κανείς ότι οι πιο πολλές ελληνικές επιχειρήσεις δε διαθέτουν τέτοια εξειδικευμένα συστήματα (ERP, SFA κ.λπ.) και η αγορά αυτή είναι σε φάση ανάπτυξης
49
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 49 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ: Υπηρεσιών και Εφαρμογών Κινητής Τηλεφωνίας Ευχαριστούμε
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.