Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Νικόλας 1 ο Πειραματικό Δημ. Σχολείο Ρόδου Πληροφορική, Τάξη Δ΄ 2015-16.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Νικόλας 1 ο Πειραματικό Δημ. Σχολείο Ρόδου Πληροφορική, Τάξη Δ΄ 2015-16."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Νικόλας 1 ο Πειραματικό Δημ. Σχολείο Ρόδου Πληροφορική, Τάξη Δ΄ 2015-16

3  Το Πλοίο (αρχαία ελληνική: η ναυς, της νηός, πληθαινήες) είναι μια ειδική κατασκευή (ναυπήγημα), σχεδιασμένη για να κινείται με ασφάλεια στο νερό.

4  Η τεχνολογία της αρχαίας ναυπηγικής φτάνει στο αποκορύφωμά της στον Ελληνικό χώρο γύρω στο 500 π.Χ. όταν οι Αθηναίοι και Κορίνθιοι βρίσκουν την χρυσή τομή μεταξύ μεγέθους, ευελιξίας, ταχύτητας και όγκου και δημιουργούν την πασίγνωστη τριήρη.

5 Η Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης, γνωστή ως ANEK Lines, είναι η μεγαλύτερη Ελληνική ναυτ ιλιακή εταιρεία, που εξυπηρετεί δρομολόγια πλοίων σε όλη την Ελλάδα, αλλά και την Ιταλία.

6  Τα πλοία χύδην φορτίου γενικά είναι τα μικρότερα μαζί με τα πλοία ειδικού φορτίου, και το εκτόπισμά τους κυμαίνεται από 15.000 τόνους έως και περίπου 40.000 τόνους.

7  Τα πρώτα αξιόπλοα σκάφη που κατασκευάστηκαν εξ ολοκλήρου από ανθρώπους τοποθετούνται από τους ιστορικούς γύρω στο 9000 π.Χ. και επρόκειτο για επιπλέοντες διαμορφωμένους κορμούς δέντρων και σχεδίες

8  Τα εμπορικά πλοία είναι η ραχό κοκκαλιά του σημερινού συστήματος εμπορίου. Με μήκος από 50 ως και 350 μέτρα και Εκτόπισμα από 15.000 έως και 550.000 μετρικούς τόνους, τα πλοία αυτά μεταφέρουν ασφαλέστατα τεράστιες ποσότητες εμπορευμάτων σε όλον τον κόσμο.

9  Η εφεύρεση των πανιών για την χρήση της δύναμης του αέρα για κίνηση είχε ως αποτέλεσμα να κατασκευαστούν τα πρώτα πραγματικά μεγάλα πλοία τα οποία είχαν δυνατότητα μεταφοράς αγαθών

10  Σε αυτήν την εποχή τοποθετείται επίσης και η δημιουργία των πρώτων πλοίων με σοβαρή ικανότητα να διεξάγουν ναυμαχίες. Καθώς οι πιο πολλές πόλεις ήταν χτισμένες κοντά στα παράλια, η ύπαρξη ισχυρού στόλου σήμαινε και ισχυρότερη άμυνα για την πόλη.

11  Το εσωτερικό του πλοίου, ανάλογα με το τύπο του, χωρίζεται σε κύτη ή αμπάρια (holds) ή σε δεξαμενές (tanks) για φορτίο, σε δεξαμενές για εφόδια (πχ καύσιμα, νερό, έρμα κλπ), στο μηχανοστάσιο (engine room), στο λεβητοστάσιο (stokehold), στο αντλιοστάσιο (pumps room) μόνο για δεξαμενόπλοια και στα διαμερίσματα του πληρώματος (crew quarters).

12  Οι μεταφορείς κοντεϊνερς είναι μια κατηγορία πλοίων στην οποία όχι μόνο τα αμπάρια τους αλλά και το άνω κατάστρωμα είναι ειδικά σχεδιασμένα να δέχονται μεταλλικά κουτιά συγκεκριμένων και διεθνώς τυποποιημένων διαστάσεων, τα κοντεϊνερς.

13  Τα πλοία αυτά έχουν το πλεονέκτημα της τυποποιημένης χωρητικότητας, ευκολίας κατά τη φορτοεκφόρτωση και της εύκολης διαχείρισής των, με την ελάχιστη δυνατή ζημιά και, βεβαίως, της μείωσης του χρόνου παραμονής του πλοίου στο λιμάνι.

14 ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΤΕ


Κατέβασμα ppt "Νικόλας 1 ο Πειραματικό Δημ. Σχολείο Ρόδου Πληροφορική, Τάξη Δ΄ 2015-16."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google