Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΔαίδαλος Πανταζής Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας & Επικοινωνίας ΑΞΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Καβακλή Ευαγγελία Μεταπτυχιακή Διατριβή « Η αξιοποίηση των εκπαιδευτικών εφαρμογών στους δικτυακούς τόπους μουσείων: Δημιουργία εκπαιδευτικού παιχνιδιού.» Μυτιλήνη, Φεβρουάριος 2011
2
Υλοποίηση εκπαιδευτικού, διαδικτυακού παιχνιδιού για τη Δημοτική Πινακοθήκη της Μυτιλήνης. Γνωριμία των παικτών – χρηστών με την τέχνη της χαρακτικής και τέσσερις καλλιτέχνες – χαράκτες. Παροχή συνθηκών επικοινωνίας στους χρήστες της εφαρμογής. Έρευνα για την αξιοποίηση των εκπαιδευτικών παιχνιδιών στους δικτυακούς τόπους μουσείων. ΣΤΟΧΟΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
3
Εξοικειώνουν με την ψηφιακή τεχνολογία Δημιουργούν κίνητρα μέσω των στόχων που πρέπει να επιτευχθούν Μέσω της διάδρασης –Προωθούν την ενεργή συμμετοχή –Δίνουν πληροφορίες με μη γραμμικές διαδικασίες Δίνεται η δυνατότητα λάθους χωρίς συνέπειες Το σενάριο του παιχνιδιού και οι αναπαραστάσεις εμπλέκουν συναισθηματικά Γίνεται επεξεργασία και κατανόηση κανόνων και οδηγιών Κινητοποιούν μέσω ψυχαγωγίας, ανακάλυψης, πρόκλησης, απορρόφησης ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ
4
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ Δυνατότητα εξερεύνησης για τις μουσειακές συλλογές Εξατομικευμένο περιβάλλον μάθησης Ενεργός συμμετοχή του επισκέπτη – εκπαιδευόμενου σε διαφορετικές δραστηριότητες Διαδραστικότητα με τη χρήση νέων τεχνολογιών Ένταξη παιχνιδιού στο χώρο του μουσείου (διάδραση – εξερεύνηση – δημιουργικότητα) Αξιοποίηση του διαδικτύου (διαδικτυακές κοινότητες – εκπαιδευτικές εφαρμογές)
5
ΜΟΝΤΕΛΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Δημιουργικό παιχνίδι Ξενάγηση Διαδραστικές παραπομπές Παιχνίδια / πάζλ μυστηρίου Παιχνίδια ρόλων Προσομοιώσεις
6
ΕΡΕΥΝΑ: ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΟΥΣ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥΣ ΤΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ Πάζλ (American Museum of National History, Science Museum, Museum of Science and Industry Chicago, Jewish Museum Berlin, Getty Museum, British Museum, Μουσείο της Ακρόπολης, Μουσείου Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας, Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης) Δημιουργικό παιχνίδι (Museum of London, Japanese American National Museum, The Children’s Museum of Indianapolis, National Gallery of Art, National Museum of Wildlife Art, Μουσείο Μπενάκη, Ψηφιακό Μουσείο Γεώργιος Ιακωβίδης ) Παιχνίδια ρόλων ( Chicago Zoological Society, McCord Museum Canada, AMOL, National History Museum of London) Διαδραστικές παραπομπές ( Ιστορικό Μουσείο Κρήτης )
7
Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ H Δημοτική Πινακοθήκη στεγάζεται σε ένα τριώροφο αρχοντικό (Xαλίμ Mπέη). Διοικητικά ανήκει στη Δημοτική Επιχείρηση Πολιτιστικής – Τουριστικής Ανάπτυξης του Δήμου. Η σημαντική συλλογή του Γιώργου Πετρή – Σίμου σε έργα νεοελληνικής τέχνης δωρίθηκε στο Δήμο Μυτιλήνης ως βάση για τη δημιουργία Δημοτικής Πινακοθήκης. Τη συλλογή Πετρή συμπλήρωσε με νέα δωρεά της η αδελφή του, Έλλη Σίμου και σήμερα αποτελείται από πίνακες ζωγραφικής, σπάνια χαρακτικά, βιβλία και γκραβούρες.
8
Εκτίθενται έργα των: –Τσαρούχη Γ., Γουναρόπουλου Γ., Θεοδωρόπουλου Ά., Πρωτοπάτση Α., Kανέλλη Ο., Mόραλη, Φασιανού, Mπότσογλου Χ., Kατράκη Β., καθώς επίσης, Picasso και Matisse. Εκτίθενται επίσης έργα Λέσβιων ζωγράφων όπως: – Aξιώτης Σ., Γαβαλάς Σ., Πέρρος Γ., Mουτζουρέλλης Ι., Aθηναίος Σ., Mεσσηνέζη Κ., Kαραπιπέρης Δ. Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ
9
Η ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ Με τον όρο χαρακτική εννοούμε: –τις μεθόδους με τις οποίες ένα έργο μεταφέρεται από τον χαράκτη πάνω σε μια πλάκα ξύλου, χαλκού ή πέτρας και από εκεί τυπώνεται σε χαρτί. Χαρακτικό λέγεται το τυπωμένο χαρτί, όχι η χαραγμένη πλάκα. Υπάρχει δυνατότητα αναπαραγωγής πολλών αντιτύπων. –πάνω σε κάθε αντίτυπο υπάρχει ένα κλάσμα με αριθμητή τον αύξων αριθμό του αντιτύπου και παρονομαστή το πλήθος των αντιτύπων. Τα τρία είδη χαρακτικής είναι: –Ξυλογραφία –Χαλκογραφία –Λιθογραφία
10
ΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ - ΧΑΡΑΚΤΕΣ Άγγελος Θεοδωρόπουλος Βάσω Κατράκη Γιώργος Γουναρόπουλος Ορέστης Κανέλλης
11
ΣΤΟΧΟΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ Γνωριμία με την Πινακοθήκη και τα χαρακτικά έργα που φιλοξενεί. Κατανόηση βασικών εννοιών της χαρακτικής. Επικοινωνία μεταξύ των χρηστών μέσω διαδικτυακής κοινότητας. Μάθηση και εμπειρία μέσα από την ενεργή συμμετοχή. Διατήρηση ενδιαφέροντος με: –Συμβολική τοποθέτηση χρήστη στο χώρο της Πινακοθήκης. –Χρήση πολυμέσων. Ευχρηστία, λειτουργικότητα, απλή πλοήγηση. Δημιουργία ευχάριστου περιβάλλοντος.
12
Κοινό – στόχος Παιδιά ηλικίας 11-14 ετών Συνθήκες χρήσης Το παιχνίδι θα φιλοξενείται στην ιστοσελίδα της Δημοτικής Πινακοθήκης
13
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ Εκπαιδευτικός σχεδιασμός Σχεδίαση οθονών Αλληλεπίδραση και ανάδραση Πλοήγηση Περιεχόμενο Τεχνικά θέματα –Ήχος –Κείμενο –Γραφικά –Animation
14
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ Adobe Flash Professional CS5 Adobe Flash Player 10 ActionScript 3.0 Adobe Photoshop CS3 AppServ 2.5.9 Apache Server 2.2 MySQL PHP 5 phpBB3 Sound Forge Pro 10.0
15
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Συνοχή του interface σε όλη την εφαρμογή. Οδηγίες και υποδείξεις στο χρήστη. Συνέπεια στους όρους και στα σύμβολα. Περιεχόμενο, γλώσσα, ύφος, όγκος πληροφορίας κατάλληλα για την ηλικία των χρηστών. Λειτουργική διάταξη και ποιότητα πολυμέσων. Χρήση πολυμέσων που βελτιώνουν τη μαθησιακή διαδικασία. Παιχνίδια που ενθαρρύνουν την ενεργό συμμετοχή του χρήστη. Ικανοποίηση του χρήστη.
16
ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ Φιλοξενία της εφαρμογής στην ιστοσελίδα της Πινακοθήκης. Καλύτερες συνθήκες συνεργασίας μεταξύ των χρηστών. –Δυνατότητα για upload των έργων τους στο forum Επέκταση του περιεχομένου. Προσθήκη περισσότερων παιχνιδιών.
17
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.