A project on diversity and bullying by the “bully-free zone” Kappos Stathis, Konstantinides Vlassis, Moutsi Antonio, Solomides Ioannis and Spyridonides.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο εκφοβισμός δεν πρέπει να εφαρμόζεται στο σχολείο. Δυστυχώς, σε πολλά από τα σχολεία εφαρμόζεται σε μικρότερα παιδιά. Bullying should not be applied.
Advertisements

Respecting Diversity (subject 1) Respecting Diversity (subject 1) Oι μαθητές που ασχολήθηκαν με το πρόγραμμα είναι : Πιπερίδης Χρήστος Πιπερίδης Χρήστος.
Σχολικός Εκφοβισμός (Bullying)
Click here to start Important !: You have to enable macros for this game (Tools ->Macros -> Security -> «medium»).
6 Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
“ Ἡ ἀ γάπη ἀ νυπόκριτος. ἀ ποστυγο ῦ ντες τ ὸ πονηρόν, κολλώμενοι τ ῷ ἀ γαθ ῷ, τ ῇ φιλαδελφί ᾳ ε ἰ ς ἀ λλήλους φιλόστοργοι, τ ῇ τιμ ῇ ἀ λλήλους προηγούμενοι.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Μπορούμε να τον αντιμετωπίσουμε ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ ΤΑΞΗ Α ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Βασιλική Μουγκού Γεωργία Παπαθεοδώρου
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 The Knowledge Economy and Public Administration Dr. Costis Toregas George.
Translation Tips LG New Testament Greek Fall 2012.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών Ενότητα #5: Key result indicators (KRIs), Performance Indicators (PIs), Key Performance Indicators (KPIs)
WE SAY NO TO BULLYING. ALL WE NEED IS RESPECT.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Κουλτούρα, πολιτισμός και εθνική ταυτότητα (CulturalID) Διδάσκων:
VOICES OF YOUNG PEOPLE IN EUROPE-STREET ART by 1st EPAL ELEFSINAS Teacher’s name : Εleni Alexandraki(ΠΕ 06)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Κουλτούρα, πολιτισμός και εθνική ταυτότητα (CULTURE &I DENTITY.
Αριθμητική Επίλυση Διαφορικών Εξισώσεων 1. Συνήθης Δ.Ε. 1 ανεξάρτητη μεταβλητή x 1 εξαρτημένη μεταβλητή y Καθώς και παράγωγοι της y μέχρι n τάξης, στη.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
BULLYING. LET’S STOP IT ALL TOGETHER. LET’S LEARN HOW DANGEROUS IT IS. A Project in both English and Greek by five 5 th Grade students of the 14 th Primary.
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
Απασχόληση φοιτητών Erasmus για πρακτική άσκηση στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Αριάδνη Λ. Χάγερ-Θεοδωρίδου.
Η Δημόσια Σφαίρα 1. Η δημόσια σφαίρα έχει εξιδανικευτεί και αποτελεί πλέον μέτρο για την ποιότητα και έκταση της δημοκρατίας στα ΜΜΕ. Η δημόσια σφαίρα.
Guide to Business Planning The Value System © Guide to Business Planning The “value system” is also referred to as the “industry value chain”. In contrast.
Μαθαίνω με “υπότιτλους”
«Μαθαίνω» και «Διδάσκω» «Μαθηματικά»
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
Φάσμα παιδαγωγικής ανάπτυξης
Jane Austen Pride and Prejudice (περηφάνια και προκατάληψη)
Σχολικός Εκφοβισμός 1.Συναισθηματικός 2.Σωματικός 3.Ηλεκτρονικός
Εγω,εσυ,αυτοσ, εμεις,εσεισ, αυτοι… ειμαστε ολοι και ολες διαφορετικοι
Matrix Analytic Techniques
Ψηφιακeς ιδEες και αξIες
Υποστηρίζω την άποψη μου επιχειρηματολογώντας
The magic letter D and the ABC of the real world
Τι είναι η AIESEC; Η AIESEC είναι ένας παγκόσμιος νεανικός οργανισμός που προσπαθεί να πετύχει ειρήνη στον κόσμο και μεγιστοποίηση των ανθρώπινων δυνατοτήτων,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Το χάρτινο θέατρο εμφανίζεται στη Ευρώπη στα τέλη του 18ου αιώνα
Μουσενίκας Δημήτριος Βλάχος Χριστόδουλος
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Το ιερό δισκοπότηρο της ΙΕ γλωσσολογίας
Αντίληψη αντίληψη του φυσικού κόσμου που μας περιβάλλει, μέσω του νευρικού μας συστήματος αποτελεί δημιούργημα του εγκεφάλου και άρα τα χαρακτηριστικά.
Σεμινάριο “Πώς να καταστήσετε το έργο σας Ανοικτής Πρόσβασης”
Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον Τουρισμό
Ανάλυση Γεωργικού Οικογενειακού Εισήματος (ΓΟΕ)
Εκπαιδευτική ρομποτική
Postgraduate Courses related to Clinical Criminology and Legal Psychology - Italy WE CAN – ΜΠΟΡΟΥΜΕ! Cyberbullying – Κυβερνοεκφοβισμός Δίκτυο Δράσης για.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Children with visual disability in the digital environment
aka Mathematical Models and Applications
Study in Holland: open to international minds
GLY 326 Structural Geology
ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΛΕΤΗΣ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Study in Holland: open to international minds
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ « Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΜΕ ΑΦΟΡΑ»
Βάλια Τόλιου, Registry Manager for Greece
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ‘ABC of Selling’. ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

A project on diversity and bullying by the “bully-free zone” Kappos Stathis, Konstantinides Vlassis, Moutsi Antonio, Solomides Ioannis and Spyridonides Petros 5o Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου Αττικής Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός Αγγελική Τάκη

D is for diversity The word diversity refers to “the fact, quality or state of being different”. Diversity is universal. It can be found everywhere in nature. It’s what makes each and every one of us unique and/or special.

Dimensions of diversity People differ in terms of

The outcomes of Prejudice and Fear Prejudice and fear of diversity and difference lead to Xenophobia, Discrimination, and Social Stereotyping. Xenophobia is a Greek word and refers to the “fear of the foreigner” or “fear of the Other”. Racism refers to the belief that some people are superior or better than others. Intolerance and lack of respect lead to Racism. Stereotypical thinking refers to the production and reproduction of fixed ideas about people, which are misleading or not true.

Bullying or it’s all about power. B is for Bullying. Bullying is the systematic, intentional, organized, repetitive and extended violent behavior against the “Other”. It reflects an imbalance in strength and power relationships. «Ο σχολικός εκφοβισμός αφορά την εσκεμμένη, απρόκλητη, συστηματική και επαναλαμβανόμενη βία με σκοπό την επιβολή, την καταδυνάστευση και την πρόκληση σωματικού ή ψυχικού πόνου». Bullying feeds on and is the result of xenophobia, racism, intolerance, prejudice and social stereotyping and it can take various forms. It can be verbal, physical, psychological and/or social. All these involve threats, insults, gossiping, victimization, violent behaviour, destruction of personal belongings, sexual harassment, name calling, lies, spreading rumors, teasing, hitting, isolation, abuse and cyber bullying.

Bystanders, victims and victimizers. A vicious circle of violence or which side are you on.. Victimizers: The victimizers or bullies are usually aggressive and/or hostile individuals with poor social and communication skills. They can be manipulative and are characterized by a lack of empathy. Victims: The victims are usually labeled as weak, shy, silent and introverted children with low self-esteem and high levels of anxiety. Bystanders: The bystanders can assume various roles in this circle of violence. They can either align with the bully and reinforce such incidents, remain neutral or assume a protective role and defend the victim.

What about Greece? Τι λένε οι αριθμοί? Στην Ελλάδα Το 15% των μαθητών πέφτουν θύματα διαφόρων μορφών εκφοβισμού στο σχολείο. Οι θύτες ξεπερνούν το 5% του συνόλου των μαθητών. Τα περιστατικά βίας στο σχολείο εκδηλώνονται με μεγαλύτερη συχνότητα στο δημοτικό και κορυφώνονται στο γυμνάσιο. Οι μισοί από τους μαθητές θύματα δεν αναφέρουν πουθενά το γεγονός.

What to do! Be informed! Take action against racism and discrimination of any kind. Stand up. Speak out. Share yours thoughts and emotions and listen carefully to the Other. Reach out to Otherness and keep in mind that everybody has a right to self assertion. Open up. Don’t ever forget that the creation of a fairer, a more just, democratic and bully free world is up to us. Me, you, everybody! You can make a difference. You can start now! EMBRACE THE DIFFERENT AND NEVER BE INDIFFERENT

Βιβλιογραφία Τσιάντης, Ι., Ασημόπουλος, Χ., & Τσιάντης, Α.Κ. (2013). Stop! Στην Ενδοσχολική Βία. Δραστηριότητες στο Δημοτικό Σχολείο για την Πρόληψη του Εκφοβισμού και της Βίας μεταξύ των μαθητών. Αθήνα: Ε.Ψ.Υ.Π.Ε.