Βιωματική Δράση 1ης Γυμνασίου 2ο Γυμνάσιο Πεύκης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προστατευόμενες Περιοχές Ε κπαίδευση για την Α ειφόρο Α νάπτυξη Ενέργεια Complex 2 ο Γυμνάσιο Βούλας.
Advertisements

3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό Έτος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’1-2 ‘Τα συναισθήματα’
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΠΑΛ ΣΥΚΕΩΝ : ΣΧΟΛΙΑ ΧΩΡΙΣ ΒΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
ΚΑΠΝΙΣΜΑ; ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ! SİGARA MI? BİZDEN UZAK!
Οι μαθητές να: 1.Επεξηγούν τη σχέση συναισθήματος και συμπεριφοράς 1.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
 Τα παιδιά της Α΄ Τάξης εξαιρούνται από το πρόγραμμα.  Παρατηρήσαμε ότι τα παιδιά που εισέρχονται για πρώτη χρονιά στο σχολείο χρειάζονται χρόνο για.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ – ΣΤΗΡΙΖΟΜΑΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Μαρία Παπαδάκη. Η αντιμετώπιση του προβλήματος πριν την εκδήλωσή του Μείωση της ζήτησης – Προαγωγή της υγείας WHO: Προαγωγή της υγείας αποτελεί η ανάπτυξη.
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Τίτλος Προγράμματος: «Εγώ και οι άλλοι. Πόσο ίδιοι μα και πόσο διαφορετικοί.»  Στοιχεία εκπαιδευτικού  Ονοματεπώνυμο: Νασιούδη Γεωργία  Ειδικότητα :
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Μαλούντας
Ψυχολογία των νέων 1)Η μετάβαση της παιδικής στην εφηβική ηλικία
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗ – ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ Χρήστος Αντωνίου Μ.Sc Άσκηση και Ποιότητα Ζωής Μ.Εd Ειδικής Αγωγής.
Βιωματική δράση Α΄Γυμνασίου
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Ά Τρίμηνο
SCHOOL MEDIATION ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
Συντονίστρια Καμπούκου Κυριακή Msc Σχολικής ψυχολογίας
ΤΑΞΗ:Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΥΚΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Βιωματική δράση Ταξιδεύοντας με τα παραμύθια Β΄ Τάξη 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
2ο ΓYMNΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΟΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ ΤΑΞΗ Α ΘΕΜΑ – Η ΦΙΛΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ – Η υπεύθυνη καθηγήτρια Βαρβιτσιώτη Κων/να ΠΕ06.
Ειδικό Επαγγελματικό Εργαστήριο Επαγγελματικής Κατάρτισης Ελευσίνας Οι εκπαιδευτικοί Παναγιώτα Καρτσάκη (ΠΕ30), Χριστίνα Μωραϊτη (ΠΕ 19.50) και Ρουντίν.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Βιολογία Γυμνασίου.
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
της επιμορφωτικής συνάντησης
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Παναγιώτης Σαραντόπουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών
ΘΕΜΑ : «ΜΑΓΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ»
Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας «Αξίες Ζωής στην Εκπαίδευση»
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Πρόγραμμα Συνεκπαίδευσης
Μουσική Δημιουργικότητα και Κινηματογράφος στο Δημοτικό Σχολείο Μαρίνα Λίτου 6ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξάνδρειας Ημαθίας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ Διερεύνηση με συζήτηση
2ο Γυμνάσιο Πετρούπολης
Σχολική Κοινωνική Ζωή Σ. Κ. Ζ.
Δεν καπνίζω, ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ.
6ο Γυμνάσιο Χαλκίδας Project με τα τμήματα Α2 & Α Υπεύθυνη καθηγήτρια: Λιάτζουρα Κ. ΠΕ 07.
«ΞΕΡΩ ΤΙ ΖΗΤΑΩ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ-
Διαμορφωτική Αξιολόγηση Πολιτιστικών Προγραμμάτων
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βιωματική Δράση 1ης Γυμνασίου 2ο Γυμνάσιο Πεύκης 2014-2015 Τιτλοσ θεματοσ : στηριζομαι στα ποδια μου ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΕ 05

Σκοπός : Είναι να βοηθήσει τους μαθητές να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση και αποφασιστικότητα στις επιλογές τους.

Στόχοι : Οι μαθητές μαθαίνουν τρόπους συμπεριφοράς που θα τους βοηθήσουν στις διαπροσωπικές τους σχέσεις Απόκτηση αυτοεκτίμησης

Είχαμε 10 Συναντήσεις Η κάθε Συνάντηση αποτελείται από μία διδακτική ώρα Χωρισμός σε ομάδες, γνωριμία της κάθε ομάδας μεταξύ της - Συμβόλαιο ομάδας Έκφραση συναισθημάτων Διαχείριση θυμού Αποδοχή διαφορετικότητας

Είχαμε 10 Συναντήσεις (συνέχεια) Η στάση μας απέναντι στο κάπνισμα Αλκοόλ και συνέπειες Τι πιστεύω για τις εξαρτησιογόνες ουσίες Διαχείριση του άγχους Άμιλλα και ανταγωνισμός Αξιολόγηση

Δραστηριότητα: Έκφραση συναισθημάτων Δραστηριότητα: Έκφραση συναισθημάτων Αναγνώριση συναισθημάτων Παντομίμα έκφρασης συναισθημάτων Τροχός συναισθημάτων

Δραστηριότητα: Διαχείριση θυμού Δραστηριότητα: Διαχείριση θυμού Θερμόμετρο θυμού – Διαβάθμιση αρνητικών συναισθημάτων Στρατηγικές αντιμετώπισης του θυμού

Δραστηριότητα: Αποδοχή διαφορετικότητας Δραστηριότητα: Αποδοχή διαφορετικότητας Παιχνίδι ρόλων με στόχο την ενσυναίσθηση Συζήτηση εμπειριών

Δραστηριότητα: Η στάση μας απέναντι στο κάπνισμα Δραστηριότητα: Η στάση μας απέναντι στο κάπνισμα Αρνητικές στάσεις ζωής - Κάπνισμα Προβολή βίντεο Συζήτηση

Δραστηριότητα: Αλκοόλ και συνέπειες Δραστηριότητα: Αλκοόλ και συνέπειες Αρνητικές στάσεις ζωής - Αλκοόλ Προβολή βίντεο από το πρόγραμμα της ΠΡΟΝΟΗ “Boys and girls” Συζήτηση

Δραστηριότητα: Τι πιστεύω για τις εξαρτησιογόνες ουσίες Δραστηριότητα: Τι πιστεύω για τις εξαρτησιογόνες ουσίες Ερωτηματολόγιο Αναστοχασμός στα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου Παιχνίδι ρόλων με στόχο την ανάπτυξη αντιστάσεων

Δραστηριότητα: Διαχείριση του άγχους Αναγνώριση αγχογόνων καταστάσεων Σωματοποίηση του άγχους Τεχνικές διαχείρισης (διαφραγματική αναπνοή)

Δραστηριότητα: Άμιλλα και ανταγωνισμός Δραστηριότητα: Άμιλλα και ανταγωνισμός Το δίπολο ευγενής άμιλλα – αθέμιτος ανταγωνισμός Εμπειρίες – Συναισθήματα - Συνέπειες

Η ομάδα Στηρίζομαι στα πόδια μου Σας ευχαριστεί