Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΗΓΕΣΙΑΣ Οργανωμένο από την Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Του Π. Θέματος 117 Ελλάδος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

Αποτελεσματικές Τεχνικές Επικοινωνίας
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
Οδηγίες για την δημιουργία εμφανίσιμων παρουσιάσεων
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
 Εκτίμηση Ικανοτήτων  Αντιμετώπιση Άγχους  Σχεδιασμός Παρουσίασης  Οργάνωση της Παρουσίασης  Έλεγχος του Περιβάλλοντος  Πραγματοποίηση Παρουσίασης.
Βασικεσ αρχεσ επικοινωνιακησ αγωγήσ
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ Π.Κ ΣΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ Στέλλα-Μαρία Βασιλείου Λειτουργός Πανεπιστημίου Γραφείο Διεθνών Σχέσεων και Προβολής Τομέας Διεθνών Σχέσεων ΥΕΔΣ.
Στο εργαστήριο Τεχνικές Επικοινωνίας. Παίρνοντας ότι καλύτερο από το εργαστήριο •Τολμήστε •Κάντε ερωτήσεις •Μάθετε από τους άλλους •Φυσικός Εαυτός.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΚΥΠΡΟΥ
Σχεδιασμός και Εκφώνηση Προφορικών Παρουσιάσεων. Οικοδόμηση της Καριέρας σας με Προφορικές Παρουσιάσεις Επιδείξτε τις Ικανότητές Σας Σκεφτείτε Γρήγορα.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ.
Πως κάνουμε μια παρουσίαση σε Power Point
Η σωστή αντιμετώπιση των Πανελληνίων εξετάσεων
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Τεχνικές Παρουσίασης Hans-Peter Osterhold – Hessenkolleg Wetzlar.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ(ΥΝ) Α. ΚΟΥΣΗ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ (Μ) Α. ΡΗΜΙΚΗΣ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Γ. ΖΟΥΡΟΣ ΠΝ, ΜΠΥ Ι. ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ Ενεργητικές Τεχνικές- Θεωρία και πράξη Αξιολόγηση.
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
Secretarial Duties I.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΗΓΕΣΙΑΣ Οργανωμένο από την Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Διεθνής Οργάνωση Λεσχών.
Δεν ξεχνώ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΓΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ Ο ΑΚΡΟΑΤΗΣ ΟΧΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΓΩ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΩ.
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
Communication in Mother Tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
Όλες οι παρατηρήσεις για κάποιο άτομο περιλαμβάνουν και θετικά και αρνητικά σημεία. Σχολιάστε τη συμπεριφορά του ατόμου, όχι την εντύπωσή σας για το άτομο.
Conducting Effective Meetings ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ Μετάφραση-Επιμέλεια: Ελπίδα Βάπτισμα.
12/ Θ 1 Ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ Δ. Σ. Ν. ΠΕΡΑΜΟΥ Παλάζογλου Μαρία Ντελή Βασιλική Υψηλού Ελισάβετ.
ΧΡΗΣΗ ΟΠΤΙΚΩΝ ΒΟΗΘΗΜΑΤΩΝ ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Ερωτήσεις και Απαντήσεις Λαϊονική Χρονιά Επιμέλεια: Ελπίδα.
ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ;
Τα χαρακτηριστικά των καλών παρουσιάσεων
ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ 1η ΟΜΑΔΑ Kότσης Βαγγέλης Λεβαντή Κατερίνα
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΗΜΕΡΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ Δεξιότητες παρουσιάσεων Monica Hadjichrysanthou Senior Instructor – Communication Department of Humanities.
Φραστικά Δεκανίκια.
1Κεφάλαιο 4 Κανόνες Σύνταξης HTML Όλες οι ετικέτες εσωκλείονται μεταξύ των χαρακτήρων “ “. Κάθε τι που βρίσκεται μεταξύ των χαρακτήρων “ ”, αποτελεί σχόλιο.
Αγαπημένο μου παιδί....
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΣΤΡΕΣΟΓΟΝΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Εισαγωγή στις τεχνικές παρουσιάσεων Δρ. ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΒΟΥΛΤΣΙΔΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΕΚΔΔΑ.
Δημόσια ή ανοικτή συζήτηση ή συζήτηση με ακρoατήριο (open forum) Είναι η οργανωμένη συζήτηση ενός αμφιλεγόμενου θέματος από μικρή ομάδα ατόμων, τα οποία.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
Εισηγητές: Βαλεντίνα Τουμάνιου Ζαχαρίας Ιωάννου Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014.
Μείωση της αποφυγής - avoidance reduction Λίγοι θεραπευτές σήμερα θα χρησιμοποιούσαν αυτή την προσέγγιση μεμονωμένα. Τη χρησιμοποιούν ως ένα μέρος του.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Μιλήστε τη γλώσσα του ασθενή σας
«Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία!»
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Δημοσιογραφική Γραφή & Στιλ γραφής.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Αγαπημένο μου παιδί....
Η Τριάδα Διαταραχών στον Αυτισμό
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
ΠEΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
Ετυμολογία Το άγχος προέρχεται ετυμολογικά από το ρήμα «άγχω» που σημαίνει αισθάνομαι πνιγμό. Πρόκειται για: Μια φυσιολογική αντίδραση σε έναν επικείμενο.
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
ΚΠ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΩΝ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 4
Πώς διηγούμαστε ιστορίες από την Αγία Γραφή για να προκαλέσουν εντύπωση στα παιδιά; Πρώτα απ’ όλα πρέπει να τις διηγηθούμε σε μια γλώσσα τόσο απλή και.
Μη λεκτική επικοινωνία
Παρουσιάσεις με Αντίκτυπο (High Impact Presentations)
Πως να κάνετε μια παρουσίαση σε Power Point. Σημαντικό: Εμπειρία στις παρουσιάσεις Για καλές παρουσιάσεις πρέπει να γνωρίζουμε από παρουσιάσεις όχι το.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΗΓΕΣΙΑΣ Οργανωμένο από την Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Του Π. Θέματος 117 Ελλάδος & Κύπρου Διεθνής Οργάνωση Λεσχών Lions Πολλαπλό Θέμα 117 Ελλάς - Κύπρος Θέμα 117Β 1

Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΗΓΕΣΙΑΣ Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ Οργανωμένο από την Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης του Θέματος 117Β –Βορ. Ελλάδος - Κύπρου Διεθνής Οργάνωση Λεσχών Lions Πολλαπλό Θέμα 117 Ελλάς - Κύπρος Θέμα 117Β 2

Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ 1.Τα στάδια ετοιμασίας μιας ομιλίας 2.Οι διάφοροι Τύποι ομιλιών 3.Δημιουργίας μιας εντυπωσιακής εισαγωγής 4.Παρουσίαση της ομιλίας Οπτική επαφή Έκφραση φωνής Κινήσεις του κορμιού Χρήση ανάλογης γλώσσας 5.Τρόποι ελέγχου της νευρικότητας Διεθνής Οργάνωση Λεσχών Lions Πολλαπλό Θέμα 117 Ελλάς - Κύπρος Θέμα 117Β 3

Στάδια Ετοιμασία της ομιλίας Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης 4 ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΣΕΙΡΑΣΩΣΤΗ ΣΕΙΡΑ 1 Καθορίζω τα θέματα της ομιλίας 1 2 Οργανώνω τα κύρια θέματα της ομιλίας 2 3 Ετοιμάζω μια ενδιαφέρουσα εισαγωγή 3 4 Αναλύω τον λόγο που γίνεται η ομιλία ως επίσης και το περιβάλλον 4 5 Κάνω έρευνα σχετικά με το θέμα της ομιλίας 5 6 Εξασκώ την ομιλία 6 7 Εξασκώ την φωνή μου 7 8 Καθορίζω τους γενικούς στόχους την ομιλίας 8 9 Παρουσιάζω την ομιλία 9 10 Μειώνω την ομιλία σε απλές σημειώσεις Αλλάξω, αναπροσαρμόζω, ξαναγράφω Ετοιμάζω τα οπτικοακουστικά μέσα Αναλύω το ακροατήριο Καθορίζω τους γενικούς στόχους της ομιλίας 14 Καθορίζω τους γενικούς στόχους της ομιλίας Αναλύω το ακροατήριο Αναλύω τον λόγο που γίνεται η ομιλία ως επίσης και το περιβάλλον Κάνω έρευνα σχετικά με το θέμα της ομιλίας Οργανώνω τα κύρια θέματα της ομιλίας Εξασκώ την ομιλία Αλλάξω, αναπροσαρμόζω, ξαναγράφω Μειώνω την ομιλία σε απλές σημειώσεις Ετοιμάζω τα οπτικοακουστικά μέσα Εξασκώ την ομιλία Εξασκώ την φωνή μου Παρουσιάζω την ομιλία Καθορίζω τα θέματα της ομιλίας Ετοιμάζω μια ενδιαφέρουσα εισαγωγή

Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Τρείς τύποι ομιλιών ΕνημερώνουνΠείθουνΨυχαγωγούν -

Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης H «εισαγωγή» είναι η πρώτη εντύπωση. ΙστορίεςΗμερομηνίες ΕρωτήσειςΜουσική ΣτατιστικέςVideo Clips Ανέκδοτο Σας έτυχε ποτέ να παρευρεθείτε σε κάποια ομιλία και η εισαγωγή του εισηγητή να σας έχει μείνει αξέχαστη ? - Δημιουργία μιας εντυπωσιακής εισαγωγής

Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης 7 - Με το βλέμμα – τα Μάτια μου Με τον τόνο της φωνής μου Με τις κινήσεις του κορμιού μου Παρουσίαση της ομιλίας Τι πρέπει να κάνω & Τί πρέπει να αποφύγω να κάνω κάνω

Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Το βλέμμα – τα Μάτια μου - Τι πρέπει να κάνω & τι πρέπει να αποφύγω να κάνω με τα μάτια μου

Τι πρέπει να αποφύγω να κάνω με τα μάτια μου Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης 9 Τι να ΜΗΝ κάνωΓιατί 1.Να μην μετακινώ συνεχώς τα μάτια μου από το ένα μέρος στο άλλο χωρίς λόγο. Θα δείχνω ότι διακατέχομαι από νευρικότητα 2.Να μην προσπαθώ να συγκεντρώνομαι σε κάθε ένα άτομο ξεχωριστά (εκτός και αν είναι μικρή η ομάδα) Θα ξεφύγω από τις σκέψεις μου και θα επηρεάσει την επιλογή των λέξεων μου ως επίσης και την έκφραση μου 3.Να μην κοιτώ συνέχεια τις σημειώσεις μου και να μην διαβάζω από μια σελίδα περισσότερο από όσο απαραίτητα χρειάζεται Το ακροατήριο θα αισθανθεί ότι το μήνυμα μου δεν έχει προσωπικό αποδέχτη Ότι είναι λόγια άσκοπα !!!!

Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης 10 - Ο τόνος της φωνής μου Τι πρέπει να κάνω & τι πρέπει να αποφύγω να κάνω με την φωνή μου

Τι πρέπει να κάνω με την Φωνή μου Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης 11 Τι να κάνωΓιατί 1.Να δίδω έμφαση σε Λέξεις και φράσεις κλειδιά, αλλάζοντας τον τόνο της φωνής μου Οι Λέξεις και οι Φράσεις θα ξεχωρίσουν όπως όταν κάνω «Bold» ορισμένα κείμενα ή λέξεις 2.Να κάνω συχνές στάσης καθ’ όλη την διάρκεια της ομιλίας Ελαττώνει την νευρικότητα Μου επιτρέπει να αναπνεύσω για να μπορέσω να τονίσω την φωνή μου Δίδει χρόνο στον ακροατή να κατανοήσει όσα λέγω 3.Να πάρω καλή εικόνα του μεγέθους της αίθουσας και του αριθμού των ατόμων του ακροατηρίου και να προσαρμόσω ανάλογα την ένταση της φωνής μου Το μήνυμα μας δεν γίνεται αντιληπτό όταν μιλώ πολύ δυνατά αλλά και ούτε όταν μιλώ πολύ σιγανά. 4. Μιλώ σε κανονικό επίπεδο Πολύ γρήγορα = χάνω την ουσία Πολύ αργά = γίνεται ανιαρό

Τι πρέπει να αποφύγω να κάνω με την Φωνή μου Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης 12 Τι να ΜΗΝ κάνωΓιατί 5. Να ΜΗΝ μιλώ και κάθε λέξη να έχει τον ίδιο τόνο Θα χαθεί η σημασία των σημαντικών Σημείων - Λέξεων – Φράσεων 7. Να ΜΗΝ τρέχω μέσα από το κείμενο μου ώστε να το τελειώσω μια ώρα γρηγορότερα Αυτός ο αφύσικος τρόπος δηλώνει ότι δεν ενδιαφέρεστε αν θα μάθει ή αν δεν θα μάθει το ακροατήριο σας 6. Να ΜΗΝ χρησιμοποιώ εκφράσεις όπως «εμ», «εεε» κλπ. Το ακροατήριο θα νομίσει ότι δεν είστε σίγουρος με το τι λέτε, ή με τον εαυτό μου

Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης 13 - Οι κινήσεις του κορμιού Τι πρέπει να κάνω & τι πρέπει να αποφύγω να κάνω με τις κινήσεις του κορμιού μου

Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω το κορμί μου αποτελεσματικά Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Όταν τελειώσω μια χειρονομία, αφήνω τα χέρια μου να επιστρέψουν στο πλάι μου ώσπου να τα χρησιμοποιήσω και πάλιν Αυτό διατηρεί τις χειρονομίες σε πιο φυσική κατάσταση Εμποδίζει τα χέρια να αποπροσανατο- λίζουν την συγκέντρωση του ακροατή 3.Να ισοζυγίζω την στάση μου και στην αρχή αλλά και σε όλη την διάρκεια της παρουσίασης Με βοηθά να μην σέρνομαι και να μην μετατοπίζομαι από την μια πλευρά στην άλλη, πράγμα που μπορεί να αποπροσανατολίσει τον ακροατή. 2.Να χρησιμοποιώ τα χέρια ή τα μπράτσα ή το κορμί μου για να περιγράφω το μέγεθος ή το σχήμα ή μια διαδικασία Μια φυσική παρουσίαση, βοηθάει να δημιουργήσεις μια εικόνα μέσα στο μυαλό του εκπαιδευόμενου 1.Να χρησιμοποιώ χειρονομίες για να δίδω έμφαση σε σημαντικά σημεία Οι Λέξεις και οι Φράσεις θα ξεχωρίσουν όπως όταν κάνω «Βold» ορισμένα κείμενα ή λέξεις Τι να κάνωΓιατί

Ποιες χειρονομίες και ποιες κινήσεις πρέπει να αποφεύγω Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Να μην χρησιμοποιώ συνέχεια την ίδια κίνηση Η κίνηση τότε χάνει την σημασία της και γίνεται εμπόδιο στην αντίληψη του μηνύματος 5. Να μην μετακινώ το κάτω μέρος του σώματος μου εκτός και αν υπάρχει κάποιος λόγος. Δυσκολεύεται ο εκπαιδευόμενος να συγκεντρωθεί όταν είμαι ένας «κινητός στόχος» 6. Να μην είμαι σε συνεχή κίνηση Οι κινήσεις μου θα επισκιάζουν τις λέξεις και θα είναι ένα εμπόδιο στην αντίληψη της ομιλίας μου 7. Να μην κρατώ και ούτε να περιεργάζομαι πέννα ή μολύβι ή pointer κλπ. Θα δείχνω ότι έχω νευρικότητα και ότι έχω έλλειψη εμπιστοσύνης στον εαυτό μου Τι να ΜΗΝ κάνωΓιατί

Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Επιλογής κατάλληλου επιπέδου γλώσσας ανάλογα με το ακροατήριο Πώς να προσαρμόζομαι ανάλογα με την περίπτωση 16 -

Πώς να διαλέγω σωστή γλώσσα Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης 17 1.Εάν ανησυχώ που το ακροατήριο μπορεί να είναι σε ένα διαφορετικό επίπεδο γνώσεων από μένα, Τότε δεν θα μιλήσω στο δικό μου επίπεδο – Θα προσαρμόσω την παρουσίαση μου για να την κάνω κατανοητή και ξεκάθαρη στο δικό τους επίπεδο γνώσεων 3.Εάν στο ακροατήριο μου περιλαμβάνονται άτομα με διαφορετικό πολιτιστικό υπόβαθρο, Τότε, θα πρέπει να αποφεύγω εκφράσεις ή σχήματα λόγου που μπορεί να μην γίνουν κατανοητά 4. Εάν μπορώ να προσδιορίσω κατά πόσο το περιβάλλον είναι απλού χαρακτήρα «Casual” ή επαγγελματικού, Τότε θα πρέπει να χρησιμοποιήσω τύπο «κουβέντας» ή πιο τυπικό ανάλογα με το ποιο αρμόζει στην συγκεκριμένη περίπτωση 2.Εάν παρουσιάζω τεχνικές πληροφορίες που ίσως να είναι κάτι νέο στο ακροατήριο, Τότε, να ξέρω ότι θα πρέπει να διευκρινίζω κάθε έννοια που νοιώθω ότι μπορεί να μην είναι κατανοητή Εάν Τότε

Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Τρόποι αντιμετώπισης της Νευρικότητας Πώς να προσαρμόζομαι ανάλογα με την περίπτωση 18 -

ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΊΑΣΗ Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης 19  Πάρτε βαθιές εισπνοές. Εισπνοή από την μύτη, εκπνοή από το στόμα  Χρησιμοποιείστε φυσικές χειρονομίες για να απελευθερώσετε ενέργεια  Να κάνετε μια φυσική δραστηριότητα για να καύσετε ενέργεια  Να σκέφτεστε θετικά πράγματα  Να έχετε οπτική επαφή με όλα τα άτομα  Να ομιλείτε με άνετο τρόπο και με συχνές παύσεις

Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΗΓΕΣΙΑΣ Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ Ευχαριστώ Οργανωμένο από την Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης του Θέματος 117Β – Β. Ελλάδος & Κύπρου Διεθνής Οργάνωση Λεσχών Lions Πολλαπλό Θέμα 117 Ελλάς - Κύπρος Θέμα 117Β 20